Haku
Viitteet 1-10 / 163
Hotellin myynnin edistäminen : case: Cumulus Kouvola
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on myynnin edistäminen myynnin rakenteen avulla. Toimeksiantajana toimii Cumulus Kouvola, joka kuuluu laajaan hotelli- ja ravintola-alan Restel-ketjuun. Opinnäytetyön tavoitteena ...
"Enemmän ruokaa josta koululaiset tykkää!" : kyselytutkimus Nastolan kunnan kolmas- ja kuudesluokkalaisille kouluruokailusta
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Nastolan kunnan 3.- ja 6.-luokkalaisten tyytyväisyys kouluruokailuun. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, ovatko oppilaat tyytyväisiä kouluruokaan. Lisäksi selvitetään tuntevatko oppilaat ...
Perehdyttäminen : case: perehdytyskansio Tivoli & Armas Lahteen
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä tehdään perehdytyskansio Lahden keskustassa sijaitsevaan Night People Groupin (NPG) ravintolakokonaisuuteen Tivoliin ja Armakseen. Perehdytyskansio on tehty NPG:n toimeksiantona. Työn ...
Perehdytysprosessin luominen : Case Myllyn ravintolamaailma
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli luoda Turun Osuuskaupalle kauppakeskus Myllyn ravintolamaailmaan toimiva perehdytysprosessi, jonka avulla uusille työntekijöille saadaan annettua mahdollisimman hyvä ja kattava perehdytys. ...
Vastaanottovirkailijoiden kokemukset turvallisuudesta
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat hotellin vastaanoton turvallisuuteen sekä vastaanottovirkailijoiden kokemuksiin turvallisuuden tunteesta. Toimeksiantaja työlläni on hotelli Scandic ...
Laatujärjestelmä osaksi päivittäisjohtamista : case: Palvelukeskus Loimikoti
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
Laatu on aina merkinnyt yrityksille todella paljon. Yrityksien on pyrittävä olemaan erilainen ja jollakin tavalla erottumaan kilpialijoistaan. Laatu onkin yksi suurimmista kilpialuvalteista, sillä nykyiset asiakkaat vaativat ...
Lahden seudun matkailijatutkimus 2010 - mielikuvat Lahden matkailupalveluista
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia Lahden matkailijoiden mielikuvia Lahden matkailupalveluista ja selvittää samalla matkailijoiden mielipiteitä siitä, mikä on parasta ja mikä huonointa Lahdessa. Työssä tutkitaan myös ...
Asiakastyytyväisyys, liikeidea ja pelikäyttäytyminen : case Peliravintola Sportti
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia, kuinka Lahden keskustassa toimivan ra-vipelien myyntiin keskittyvän Peliravintola Sportin tarjonta vastaa asiakkaiden tarpeisiin ja toiveisiin. Lisäksi selvitetään, minkälaista ...
Lapsiperheiden mielikuvat Rossosta ja asiakaslupauksien toteutuminen : bränditutkimus HOK-Elannon Rossoissa
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2010)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää perheellisten kuluttajien näkemyksiä ja mielikuvia Rosso-ravintolaketjun brändin tämän hetkisestä tilasta. Selvityksen avulla haluttiin saada selville, vastasiko brändi lapsiperheiden ...
Makujen maailma Japanissa : Tokion ravintolat suomalaisille tutuiksi
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Matkaopas-lehdelle artikkeli, jossa kerrotaan japanilaisista ravintoloista ja niiden tarjonnasta. Työ lähti muodostumaan tutustumalla japanilaiseen ruoka- ja ...