Haku
Viitteet 1-5 / 5
B2B Asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemustutkimus : Case yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä perehdyttiin B2B-asiakkaiden asiakaskokemuksen muodostumiseen. Työssä tarkasteltiin asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen syntyyn vaikuttavia tekijöitä. Aihe työhön saatiin toimeksiantajalta ja työn ...
ASIAKASKOHTAAMISEN KEHITTÄMINEN B2B-TEOLLISUUSYRITYKSESSÄ: Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten Yritys X:n työntekijöiden asiakaskohtaamisia voidaan kehittää. Työn avulla pyrittiin löytämään vastaukset myös kysymyksiin ”Mitä Yritys X:n asiakkaat arvostavat toimittajako ...
Sustainable B2B Business Models For Local Food in the Baltic Sea Region: Baltic Sea Food Project: Stage Two
(2019)
The swelling population and resulting increase in food demand are being partially met by the mainstream agriculture and food systems worldwide. As these global food systems expand, so has the consumer interest in alternative ...
IMPROVING SOCIAL MEDIA PRACTICES FOR B-TO-B MARKET
(2019)
B2B social networks are today at the heart of all discussions, whether at the professional or personal level. Indeed, there are more and more controversies around these tools of commu-nication. However, in many cases, ...
Creating an Effective Price Match Email Marketing Plan: Case Company X
(2019)
Comparing prices between companies offering the same products or services is easier than ever before due to the advanced digital opportunities available. The use of the price match policy, companies matching their product ...