Haku
Viitteet 1-9 / 9
Kehittämisehdotukset Pelastakaa Lapset ry:n adoption jälkeiseen adoptioneuvontaan
(2019)
Kehittämishankkeen aihe muodostui omasta mielenkiinnosta adoptioon sekä työelämän tarpeesta kehittää adoption jälkeistä adoptioneuvontaa. Kehittämishankkeen tavoitteena oli muodostaa kehittämisehdotukset adoption jälkeiseen ...
Asiakastyytyväisyys kyselyn suunnittelu ja toteuttaminen : Case: L&T-sairauskassa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää L&T-sairauskassan jäsenten tyytyväisyyttä sairauskassan toimintaan. Lisäksi tarkoituksena olisi, että L&T-sairauskassa pystyisi mahdollisesti parantamaan toimintaansa ja käytäntöjänsä ...
NUORTEN KOHTAAMISPAIKKATOIMINNAN KEHITTÄMINEN NUORILÄHTÖISESTI: Osana Orimattilan LAPE -hankkeen perhekeskustoimintamallin kehittämistä
(2019)
Kehittämishankkeen aiheena oli nuorten kohtaamispaikkatoiminnan kehittäminen osana Orimattilan LAPE -hankkeen perhekeskustoimintamallin kehittämistavoitteita. Kehittämishankkeen tarkoitus oli lisätä nuorten omakohtaisia ...
Lahden Elokolon toiminnan kehittäminen asiakaslähtöisesti
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Ehyt Ry:n ylläpitämä Lahden Elokolo. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Lahden Elokolon toimintaa asiakaslähtöisesti. Tavoitteena oli kartoittaa kävijöiden kokemuksia ...
Ikääntyneen asiakkaan osallisuus kotikuntoutuksessa: Asiakkaan osallisuutta edistävän toimintamallin laatiminen
(2019)
Väestön ikääntyminen haastaa kehittämään toimintakykyä ja asiakkaan osallisuutta edistäviä palveluita ikääntyneille. Palveluiden painopiste siirtyy ennaltaehkäisyyn ja palvelut pyritään tarjoamaan yhä lähempänä asiakasta ...
Opiskelijavaihdon palveluiden kehittäminen vaihto-opiskelijoiden palvelukokemusten avulla: Case Lahden ammattikorkeakoulu Oy:n lähtevät ja saapuvat vaihto-opiskelijat
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää Lahden ammattikorkeakoulu Oy:n opiskelijavaihdon palvelua vaihto-opiskelijoiden palvelukokemusten avulla. Työn toimeksiantaja oli Lahden ammattikorkeakoulu Oy.
Työn ...
CRM-JÄRJESTELMÄN TARPEEN KARTOITUS YRITYKSESSÄ : CASE: OY LUNAWOOD LTD
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli suomalainen lämpöpuuyritys Oy Lunawood Ltd. Tavoitteena oli kartoittaa toimeksiantoyrityksen tarvetta CRM-järjestelmälle sekä pohtia yrityksen asiakkuudenhallintaa ja sen ongelmia. ...
Käyttäjätietoon perustuva tilahakuprosessi vuokralaisedustuspalveluissa
(2019)
Teknologian nopea kehitys muuttaa työn tekemisen tapoja ja työympäristöihin kohdistuvia vaatimuksia. Työn murros ei välttämättä tarkoita toimitilojen tarpeen määrällistä vähenemistä, vaan muutostarpeet kohdistuvat ennen ...
Unelmieni terveysasema: Haastattelu Nokian kaupungin terveyskeskuksen vastaanottopalvelujen asiakkaille
(2019)
Sosiaali- ja terveysala on palveluala, jossa asiakas on toiminnan keskiössä. Asiakaskokemuksen parantamiseksi tulee säännöllisesti kartoittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluihin. Sosiaali- ja terveysalalla ei ole aiemmin ...