Haku
Viitteet 1-5 / 5
Asiakastyytyväisyys kyselyn suunnittelu ja toteuttaminen : Case: L&T-sairauskassa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää L&T-sairauskassan jäsenten tyytyväisyyttä sairauskassan toimintaan. Lisäksi tarkoituksena olisi, että L&T-sairauskassa pystyisi mahdollisesti parantamaan toimintaansa ja käytäntöjänsä ...
Lahden Elokolon toiminnan kehittäminen asiakaslähtöisesti
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Ehyt Ry:n ylläpitämä Lahden Elokolo. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Lahden Elokolon toimintaa asiakaslähtöisesti. Tavoitteena oli kartoittaa kävijöiden kokemuksia ...
Opiskelijavaihdon palveluiden kehittäminen vaihto-opiskelijoiden palvelukokemusten avulla: Case Lahden ammattikorkeakoulu Oy:n lähtevät ja saapuvat vaihto-opiskelijat
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää Lahden ammattikorkeakoulu Oy:n opiskelijavaihdon palvelua vaihto-opiskelijoiden palvelukokemusten avulla. Työn toimeksiantaja oli Lahden ammattikorkeakoulu Oy.
Työn ...
CRM-JÄRJESTELMÄN TARPEEN KARTOITUS YRITYKSESSÄ : CASE: OY LUNAWOOD LTD
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli suomalainen lämpöpuuyritys Oy Lunawood Ltd. Tavoitteena oli kartoittaa toimeksiantoyrityksen tarvetta CRM-järjestelmälle sekä pohtia yrityksen asiakkuudenhallintaa ja sen ongelmia. ...
Unelmieni terveysasema: Haastattelu Nokian kaupungin terveyskeskuksen vastaanottopalvelujen asiakkaille
(2019)
Sosiaali- ja terveysala on palveluala, jossa asiakas on toiminnan keskiössä. Asiakaskokemuksen parantamiseksi tulee säännöllisesti kartoittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluihin. Sosiaali- ja terveysalalla ei ole aiemmin ...