Haku
Viitteet 1-4 / 4
B2B Asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemustutkimus : Case yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä perehdyttiin B2B-asiakkaiden asiakaskokemuksen muodostumiseen. Työssä tarkasteltiin asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen syntyyn vaikuttavia tekijöitä. Aihe työhön saatiin toimeksiantajalta ja työn ...
Asiakaskokemuksen muodostuminen kansainvälisessä yrityksessä : Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemuksen muodostumista ja johtamista kansainvälisessä yrityksessä. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakaskokemuksen nykytila ja esittää tutkimustulosten perusteella konkreettisia ...
Asiakaskokemuksen muodostuminen huonekalualan yrityksen verkkokaupassa: Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemusta ja sen muodostumista erityisesti digitaalisessa ympäristössä. Opinnäytetyön toimeksiantajayrityksenä toimi huonekalualan yritys, josta käytetään nimitystä Yritys X. Opinnäytetyön ...
Asiakaskokemusta mittaavan järjestelmän hyödyllisyys ja vaikutus asiantuntijatyöhön finanssialalla
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee asiakastyytyväisyyttä ja sen vaikutuksia asiakaspalveluun finanssialan asiantuntijan näkökulmasta. Teoriaosiossa tutustutaan asiakaspalvelun laadun tärkeyteen sekä siihen, kuinka asiakaspalvelua ...