Haku
Viitteet 1-4 / 4
Ostoskorin käytettävyyttä ja käyttökokemusta kehittämällä kasvua verkkokaupan konversioon
(2020)
Verkkokaupan konversio eli kävijöiden ja ostajien prosentuaalinen suhde on yksi seuratuimpia sähköisen kaupankäynnin lukuja, jota yritykset pyrkivät systemaattisesti kasvattamaan. Verkkokaupan ostoskorin käyttökokemus on ...
Digiliiketoiminnan Taskukoulu: Naisyrittäjille suunnatun oppimissovelluksen suunnittelu
(2019)
Opinnäytetyön aihe oli naisyrittäjille suunnatun digitaalisen markkinoinnin oppimissovelluksen, Taskukoulun, suunnittelu. Taskukoulun toteuttaminen on osa VENLA – koulutusta verkossa ja langattomasti -hanketta. Sovellus ...
Paperikoneen kokonaistehokkuuden ja johtamisen vuorovaikutukset
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää paperikonelinjan alentuneen kokonaistehokkuuden ja organisaation johtamisen välistä yhteyttä. Työn toimeksiantajan paperikonelinjan kokonaistehokkuus oli laskenut ja jäänyt ...
Käyttäjätietoon perustuva tilahakuprosessi vuokralaisedustuspalveluissa
(2019)
Teknologian nopea kehitys muuttaa työn tekemisen tapoja ja työympäristöihin kohdistuvia vaatimuksia. Työn murros ei välttämättä tarkoita toimitilojen tarpeen määrällistä vähenemistä, vaan muutostarpeet kohdistuvat ennen ...