• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Kampaamon uuden liiketilan avajaisten markkinointi, CASE: Kampaamo parturi Net

Kokko, Anette (2015)

 
Tweet Tiedostoon pääsyä rajoitettu
 
Tiedostoon pääsyä rajoitettu
Avaa tiedosto
Kokko_Anette.pdf (1.616Mt)
Lataukset: 


Kokko, Anette
Saimaan ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015112818292
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinoida Kampaamo parturi Net:n uuden liiketilan avajaisia. Kampaamo muutti uusiin tiloihin kesäkuun alussa. Toiminnallinen osuus koostuu Facebook-mainonnasta ja nelisivuisen mainosesitteen suunnittelusta.
Teorian lähteinä opinnäytetyössä käytettiin alan kirjallisuutta, internetlähteitä sekä alan lehtiartikkeleita. Tuotoksen luomisessa ei ollut tarpeen käyttää tutkimuksellisia menetelmiä, koska ne eivät olleet opinnäytetyön kannalta sopivin tapa kerätä tietoa.
Työn onnistumista arvioitiin kävijämäärän sekä toimeksiantajan tyytyväisyyden perusteella. Kävijätavoite toteutui, vaikka myyntiä toimeksiantaja olisi toivonut enemmän. Toimeksiantaja oli tyytyväinen Facebook-mainontaan ja esitteen ulkonäköön.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus