Uusimmat viitteet

  • Toimitusketjun hallinnan kehittäminen Exel Composites Oyj:n Kivara Factoryssä 

    Pennanen, Sari (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2018)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa prosessin sujuvuutta ja toimitusvarmuutta sekä mahdollistaa tuotannon kasvattaminen toimitusketjun hallintaa kehittämällä. Se kohdistui prosessiin, joka alkoi asiakkaan tilauksesta ...
  • Julkisten työvoimapalvelujen hankintaprosessin kehittäminen Etelä-Savon TE-toimistossa 

    Pirskanen, Päivi (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2018)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata yksi julkisten työvoimapalvelujen hankintaprosessi Etelä-Savon työ- ja elinkeinotoimistossa. Hankintaprosesseja ei ole aikaisemmin kuvattu. Hankintaprosessin kuvauksen yhteydessä ...
  • Dialoginen Kehityskeskustelu Lieksan kaupungin strategian jalkauttamisen välineenä 

    Schroderus, Raija (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää suunnitelma ja ohjeistus uudenlaisen kehityskeskustelumallin toteuttamiseen Lieksan kaupungille. Lieksan kaupungin strategia 2030 on hyväksytty kaupunginvaltuustossa kesäkuussa ...
  • Työturvallisuuden kehittäminen kuntouttavassa työtoiminnassa 

    Rautiainen, Marko (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2018)
    Jokikatu 8 on Siun soteen kuuluva toimipiste. Se tarjoaa kuntouttavaa työtoimintaa erilaisissa pajoissa. Palvelun tavoitteena on aktivoida ihmisiä työelämään ja opiskeluun. Palvelu toteutetaan sosiaalisin perustein ...
  • Virtuaalinen johtamisviestintä: sosiaalisen intranetin kehittäminen Siun sotessa 

    Kukkonen, Anna (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2018)
    Siun sotessa yhdeksi strategian kriittiseksi menestystekijäksi on nostettu digitalisaation hyödyntäminen. Opinnäytetyö pohjautuu strategiaan ja sen keskeisimpänä tavoitteena on edistää virtuaalisen johtamisviestinnän ...
  • Asiakaslähtöinen ammatillisen koulutuksen jatkuvan haun toimintamalli 

    Utriainen, Sirpa (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2017)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymälle asiakaslähtöinen yhteishaun ulkopuolisten hakijoiden hakeutumismalli. Nykyisten käytössä olevien menettelyjen ja prosessien uudistamista ...
  • Asiakasvirastojen erityispiirteiden merkitys palvelukeskuksen työprosessien kehittämisessä 

    Väänänen, Satu (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2018)
    Asiakaslähtöinen palveluliiketoiminnan kehittäminen edellyttää asiakasymmärrystä sekä kykyä kehittää palveluja sen perusteella. Asiakasarvoa eivät luo pelkästään palvelun ominaisuudet, vaan myös palvelun tuottamat hyödyt, ...
  • Digitaalisen osaamisen kehittäminen finanssialan kohdeorganisaatiossa 

    Uski-Kinnunen, Hanna; Pietarinen, Kaisa (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2018)
    Finanssiala on kaikkien aikojen suurimmassa murroksessa digitalisaation, kansalliset rajat ylittävän kilpailun sekä asiakaskäyttäytymisen kiihtyvän muutoksen vaikutuksesta. Digitalisaation hyödyntäminen liiketoiminnassa ...
  • Työntekijöiden käsityksiä alaistaidoista 

    Pasanen, Antti (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2017)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa millaisia käsityksiä työntekijöillä on alaistaidoista ja kuinka alaistaitoja voisi kehittää työyhteisössämme. Lisäksi opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa esimiehille apuväline ...
  • Palautekäytäntö kehittämiskohteena Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymässä 

    Väistö, Riitta (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2017)
    Vuonna 2018 voimaan tuleva reformi muuttaa ammatillisen koulutuksen lainsäädännön, rahoitus- sekä ohjausjärjestelmän ja siten myös nykyiset toimintatavat. Työyhteisön muutos- ja kehitystilanteissa vuorovaikutuksella ja ...
  • Ohjelmistorobotiikan käyttöönoton valmistelu Puolustusvoimien palvelukeskuksessa 

    Pesonen, Teija; Luoma-aho, Kirsti (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2017)
    Ohjelmistorobotiikka on uusi, nopeasti kehittyvä teknologia, jolla nähdään olevan suuri vaikutus työn tekemiseen organisaation eri tasoilla. Onnistunut käyttöönotto edellyttää panostamista muutosjohtamiseen, suunnitelmallista ...
  • Yrityksen kansainvälistymisstrategia 

    Väistö, Harri (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2017)
    Globalisoitunut liiketoimintaympäristö edellyttää yrityksiltä kansainvälistymistä entistä varhaisemmassa vaiheessa ja nopeammalla tahdilla. Kansainvälistyminen ja uusille kohdemarkkinoille laajeneminen vaativat pitkäjänteistä ...
  • PALVELUALAN YRITYKSEN ASIAKASPALVELUPROSESSIEN JATKUVA KEHITYS OHJELMISTOROBOTIIKAN JA AUTOMAATION AVULLA 

    Peltonen, Tuija (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2017)
    Opinnäytetyön toimeksiantaja on pääosin Suomessa toimiva tietoliikennepalveluja tarjoava yritys. Kohdeorganisaatiolla on ilmennyt kehitystarpeita palveluiden automaatiolle ja yrityksessä on kokemusta lähinnä perinteisistä ...
  • Muutosjohtamisen kehittäminen yksikkötasolla 

    Hyttinen, Sari Hannele (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2017)
    Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää Juuan vankilan muutosjohtamista. Jatkuvassa muutostilassa työskentely on haastavaa henkilöstölle. Muutos on osa organisaatioiden arkipäivää ja nykytyöelämän normaaliutta. ...
  • Yhteisöviestinnän kehittäminen Karelia-ammattikorkeakoulussa 

    Piiparinen, Eija (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2017)
    Yhteisöviestintä on työyhteisön viestintätoiminto, jossa viestinnän keinoin tuetaan työyhteisön tavoitteiden saavuttamista pitkäjänteisen profiloinnin, tiedotus- ja yhteystoiminnan sekä luotauksen avulla. Yhteisöviestintä ...

Näytä lisää