KoulutusalaLaurea-ammattikorkeakouluLiiketalous, hallinto ja markkinointi
Viitteet 1-20 / 6217
-
12 - 16-vuotiaiden liikkuvan kuvan kulutustottumukset ja sisältöarvostus
(2020)Tämän opinnäytetyön päätarkoitus on ollut selvittää millaista liikkuvaa kuvaa 12 – 16-vuotiaat nuoret kuluttavat sekä millaisista ominaisuuksista kohderyhmä käsikirjoitetun tarinan fiktiohenkilöhahmoissa pitää. Opinnäytetyö ... -
13 - 17–vuotiaiden käyttäytyminen Instagramissa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten nuoret käyttävät kuvanjakopalvelu Instagramia. Haluttiin selvittään, miten nuoret käyttäytyvät siellä ja minkälaista toiminta palvelussa on. Opinnäytetyö kuului ... -
18-30 -vuotiaiden pikavipin käyttö
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, miksi niin moni 18-30-vuotias rahoittaa elämäänsä pikalainojen eli pikavippien avulla. Opinnäytetyön tavoitteena on tutustua pikavippeihin, niiden ongelmiin ja hyötyihin, ... -
2022 vuoden perintälain muutos : yhdenmukaista kohtelua ja kohtuullisia perintäkuluja?
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia 1.5.2022 voimaan tulleiden perintälain uudistusten vaikutuksia muihin kuin kuluttajasaataviin ja verrata uudistuksia aiempaan sääntelyyn. Tutkimuksessa keskityttiin myös niihin ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
3D-mallintaminen teknisen rikostutkinnan työkaluna
(2022)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää poliisin teknisen rikostutkinnan tekemään 3D-mallintamiseen liittyvä tarve. 3D-mallintaminen liittyy Porin poliisin tekniikassa meneillään olevaan omaan projektiin, jossa on ... -
3D-raportointityökalun käyttö myyntityössä - Case Check Point Software Technologies
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Organisaation ostoprosessi on monista vaiheista koostuva tapahtuma, jossa on mukana useita ihmisiä ja jonka loppu tulokseen vaikuttavia tekijöitä on paljon. Myyvän organisaation tulisi pystyä vakuuttamaan ostava osapuoli ... -
5S-menetelmän implementointi
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Tässä opinnäytetyössä tavoiteltiin siisteyden ja järjestyksen tuomista 5S-menetelmän avulla Helen Oy:n kunnossapidon varaosavarastoon Salmisaaren voimalaitoksella. Helen Oy on Helsingin kaupungin omistama energia-alan ... -
5S-menetelmän käyttöönotto
(2020)Grano Oy on monipuolinen graafisen alan yritys, joka valmistaa digitaalista sisältöä ja erilaisia painotuotteita. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laajentaa Grano Oy:ssä muutamassa toimipisteessä käytössä oleva ... -
5S-menetelmän mukainen lattiamerkintöjen käyttöönotto tehdasympäristössä
(2021)Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli raportoida Metsä Wood Lohjan Kerto®-tehtaan 5S-lattiamerkintöjen käyttöönottoa. Lohjan tehdas on tämän opinnäytetyön tekijän vakituinen työpaikka ja tekijä oli itse suunnittelemassa sekä ... -
A Business Plan for an Online Clothing Store
(2022)The purpose of this thesis is to create a business plan for an online clothing store which will offer traditional and trendy ethnic cloths only for women. The business plan was created to have loyal customer base and to ... -
A Business Plan for Tony Salon
(2023)The thesis outlines all the elements of the business plan, which are analyzed step by step through a combination of target customer questionnaires, field observations, and empirical study. The findings highlight the factors ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
A Diary Thesis on Professional Development as an Application Manager
(2023)The objective of this diary thesis was to analyse a ten-week period of working as an application manager. The purpose of the thesis was to create guidelines for more effective customer meetings and to interview a company ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
A Digital Marketing Strategy for Fashion For You
(2023)This thesis report outlines the research and development process involved in formulating a digital marketing strategy for the Fashion For You case company which operates as a small-sized entity catering to both B2B (business ... -
A Map for Tackling the Change Curve in a Complex Organization
(2022)The objective of the thesis is to provide a process map for the managers in a complex organization to tackle changes as successfully as they can with the help of the Kübler-Ross change curve. The study was done under Company ... -
A Shift Towards Sustainability: Case Study of Tuotanto- ja Työntekoyhtiö Pågå Oy
(2024)Tämä opinnäytetyö on tehty yhteistyössä Työnteko- ja Tuotantoyhtiö Pågå Oy:n kanssa, ja siinä keskitytään erityisesti heidän messuosastojen rakentamisliiketoimintaansa. Kestävän kehityksen mukaisesti opinnäytetyössä ... -
A-Qility Oy:n markkinoiminen sosiaalisen median keinoin uusille koiraharrastajille
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalisen median keinoja, joilla voidaan markkinoida A-Qility Oy:tä uusille asiakkaille. Tutkimuksen tavoitteena oli tuottaa A-Qility Oy:tä hyödyttävää tietoa siitä, millä sosiaalisen ... -
A/B Testing in Improving Conversion on a Website : Case: Sanoma Entertainment Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)The purpose of this thesis is to study marketing possibilities of improved conversion rates on websites. The study was made for Sanoma Entertainment Oy’s Gaming & Online unit. The main objective was to explore A/B testing ... -
A/B-testaus Instagram markkinoinnissa
(2022)Tässä opinnäytetyössä käsittelemme Instagram markkinoinnin tehostamista A/B-testauksen avulla. Instagram on Metan (ent. Facebook) omistuksessa oleva sosiaalisen median alusta. Instagram markkinoinnissa A/B-testauksella ... -
A1-Privaattileasingin asiakastyytyväisyyskysely
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Nordea Rahoitus Suomi Oy:n A1-Privaattileasingin asia-kastyytyväisyyttä. Tutkimuksen toimeksiantaja on Nordea Rahoitus Suomi Oy. Tutkimuksen tarkoitus on selvittää, ovatko Nordea ... -
A21 Dining -ravintolan ulkoisen viestinnän tehostaminen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyöni tavoite oli tutkia helsinkiläisen A21 Dining -ravintolan tämänhetkistä ulkoista viestintää ja löytää sekä tuoda esille keinoja ja kehitysehdotuksia, jolla viestintää voitaisiin tehostaa entisestään. A21 ...