KoulutusalaLaurea-ammattikorkeakouluPalvelumuotoilu
Viitteet 21-40 / 316
-
Asiakaskeskeisyyttä ketterään kehittämiseen
(2021)Organisaatioiden on pystyttävä vastaamaan nopeasti erilaisiin asiakastarpeisiin muuttuvassa liiketoimintaympäristössä, on kyettävä suuntaamaan liiketoiminta ja resurssit tarvittaessa uudelleen nopeasti ja tehokkaasti. Tähän ... -
Asiakaskokemus varusteiden ostoprosessissa Korson Palloseura ry:ssä
(2020)Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Korson Palloseura ry, joka on itävantaalainen jalkapalloseura. Korson Palloseuralla on oma varustekauppa jäsenilleen, jonka verkkosivustoa on uudistettu tammikuussa 2020. Tilaukset ... -
Asiakaslähtöinen muutoksen johtaminen Compass Group Finlandin henkilöstöravintoloissa
(2021)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten asiakaslähtöisellä johtamisella voi kehittää henkilöstöravintoloiden toimintaa jatkuvassa muutoksessa – tulosta unohtamatta. Lisäksi oli tarkoitus seurata oman tekemisen ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ... -
Asiakastapahtumaohjekirja turvallisuusorganisaatiolle
(2020)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimi turvallisuusalan koulutuksiin ja maahantuontiin erikoistunut vantaalainen yritys Suomen Turvaprojektit Oy. Opinnäytetyön idea syntyi toimeksiantajan tarpeesta ... -
Asiakasuskollisuusohjelmat ja niiden merkitys Z-sukupolvelle
(2020)Tässä kehittämistyössä keskityttiin selvittämään, millainen asiakasuskollisuusohjelma houkuttaa Z-sukupolven edustajia ja inspiroi heitä myös tulevaisuudessa kuluttamaan case yritykseen palveluita. Z-sukupolveksi kutsutaan ... -
Asiakasymmärrys digitaalisten sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämiseen asiakaslähtöisesti
(2021)Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa syvällistä asiakasymmärrystä erityisen tuen tarpeessa olevien nuorten aikuisten (18-29 v) tarpeista ja haasteista liittyen digitaalisiin sosiaali- ja terveyspalveluihin. ... -
Asiakasymmärrys julkisen palvelun kehittämisen lähtökohtana : Edunvalvontavaltuutus valtuutetun näkökulmasta
(2022)Tämän tapaustutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena oli tuottaa syvällistä ymmärrystä valtuutetun arvon muodostumisesta edunvalvontavaltuutusprosessissa sekä ymmärtää sen nykytilaa. Niiden pohjalta muodostettiin ... -
Asiakasymmärrys julkisen sektorin asiakaspalvelun kehittämisen lähtökohtana
(2021)Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena oli kartoittaa millaisia Oikeusrekisterikeskuksen (ORK) Kansalais-ja viranomaispalvelun (KVP) asiakaspalvelun asiakkaat ovat, ja tehdä näkyväksi erilaiset asiakastarpeet. ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakkaan kokeman arvon ja liiketoiminnan vastuullisuuden vahvistaminen asiakasdatalle pohjautuvan palvelun avulla : esimerkkinä Alko Oy
(2023)Tässä opinnäytetyössä tarkoituksena oli ymmärtää asiakkaan arvon muodostusta ja sen suhdetta liiketoiminnan vastuullisuuteen. Tavoite oli kehittää palvelukonsepti asiakasdataa keräävästä digitaalisesta palvelusta, joka ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakkaat mukaan kehittämään julkisia palveluja : esimerkkinä Opetushallituksen varhaiskasvatuksen kehittämisverkostoo
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli koota varhaiskasvatuksen asiakasperheiden näkemys varhaiskasvatuksesta, sekä ymmärtää miten sen avulla voidaan tukea heidän arvon muodostumistaan. Tavoitteena oli kehittää malli, jonka ... -
Asiakkuuden johtamismallin kehittäminen oppimisympäristöasiakkaalle
(2023)Tämän kehittämistyön tarkoitus oli kehittää asiakkuuden johtamismalli Helsingin kaupungin Kasvatuksen ja koulutuksen (Kasko) asiakkuuteen toimeksiantajalle Lekolar-Printel Oy:lle. Johtamismallissa tarkastelun kohteeksi ... -
Assessing The User Experience - Case Massidea.org
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)With the current trend towards user experience and being user-centred, evaluating the user experience in the case of massidea.org represents one attempt or step towards a better understanding of the user experience in ... -
Auroran sairaalan alueen mielenterveysasiakkaiden asumispalveluiden asiakaslähtöinen kehittäminen
(2021)Palvelumuotoilu tuo julkisten palveluiden kehittämiseen asiakaslähtöisen arvoajattelun ja mahdollisuuden palvelukokemusten optimointiin syvällisen asiakasymmärryksen lisääntymisen kautta. Tämä työelämälähtöinen tutkimuksellinen ... -
Balanssi vai burnout – YAMK-koulutusohjelman asiakaskeskeinen kehittäminen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)Työelämän murroksessa jatkuva oppiminen korostuu sekä yksilön pärjäämiskeinona että laajemmin yhtenä vastauksena työelämän muuttuviin vaatimuksiin. Samanaikaisesti asiakas- ja palvelukeskeisyys raivaavat tilaa vaihtoehtona ... -
Between Peace and Technology – A Case Study on Opportunities and Responsible Design of Artificial Intelligence in Peace Technology
(2020)Tekoälyä pidetään usein aikamme lupaavimpana teknologiana. Sen eri sovellukset ovat kiinteä osa arkeamme. Tekoälyn liiketoiminnallisista hyödyistä ja vaikutuksista puhutaan paljon. Se voi kuitenkin myös pahentaa olemassa ... -
Blended Service Design Approach in Designing a Wiki Portal for Open Collaboration
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)The world of education is moving towards an open and virtual model of learning supported by the availability of wide spread Open Educational Resources (OER) on the internet. In the world of social media communication, open, ... -
Brändiuskollisuuden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin: liikkumisen ratkaisut vakuutusalalla
(2021)Tämän kehittämistyön tarkoitus on tarkastella autoon liittyvän merkkivakuutuksen brändiarvoa ja siihen liittyviä valintatilanteita loppuasiakkaan näkökulmasta auton omistamisen koko elinkaaren aikana. Kehittämistyön ... -
Business Model Development Towards Event Management in Manchester, UK
(2020)It is known that the people in United Kingdom spend lot of time travelling and have a very busy schedule. Generally, offices are far from their home location. Due to the time crunch, they are always in search of an event ... -
Business Modelling for ICT based services targeted to Intellectually Disabled People
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Services are becoming a key focus in the current era. Organizations globally are facing rapid changes in providing services. Despite this alarming growth, the advancement in Information and Communications Technology (ICT) ...