- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

Viitteet 10289-10308 / 20339

    • Myyntilaskuprosessin kehittäminen: Case Yritys X 

      Ruoho, Noora (2021)
      Kirjanpito on kehittynyt vuosien aikana, mutta sen tehtävä on pysynyt samana eli tuottaa yritykselle tietoa sen taloudellisesta tilasta. Reskontra on tärkeä osa kirjanpitoa, sen avulla seurataan yrityksen myyntisaamisia ...
    • Myyntilaskutuksen toimintatapamuutos Espoon kaupungin Talouspalveluissa 

      Koivunto, Markus (2020)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten digitalisaatio tulee vaikuttamaan Espoon kaupungin myyntilaskutuksen työhön. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Espoon kaupungin Talouspalveluiden Kirjanpidon ja ...
    • Myyntilaskutusprosessi ja verkkolaskujen lisääminen : Case Oy Vallila Interior Ab 

      Arponen, Annika (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyöni toimeksiantajana toimii Oy Vallila Interior Ab, joka on noin kaksi vuotta sitten siirtynyt myyntilaskuissa verkkolaskujen lähettämiseen asiakkaille. Tämän myötä yrityksellä oli tarve kartoittaa, toimiiko se ...
    • Myyntilaskutusprosessin kehittäminen - Case Yritys X 

      Ripatti, Viveka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee myyntilaskutusprosessin kehittämistä kohdeorganisaatio Yritys X:ssä. Työssä on kuvattu kohdeorganisaation tämänhetkistä myyntilaskutusprosessia sekä etsitty niitä ongelmakohtia, joita tulisi ...
    • Myyntilaskutusprosessin kehittäminen case-yrityksessä 

      Rydenfelt, Sonja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kohdeyrityksen myyntilaskutuksen prosessia. Yrityksen laajentuneen liiketoiminnan myötä myyntilaskutus on sitonut kasvavassa määrin hallinnon resursseja. Muutoksen vaikutukset ovat ...
    • Myyntilaskutusprosessin kehittäminen IT-alan yrityksessä 

      Aho, Johanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Erilaiset kehittämistehtävät liittyvät nykypäivänä jollain tapaa lähes jokaisen toimenkuvaan ja työtehtäviin. Tämän tutkimuksen kohdeorganisaatioksi valikoituneessa IT-alan yrityksessä myyntilaskutusprosessin kehittämisen ...
    • Myyntilaskutusprosessin kehitys kohdeyrityksessä 

      Hero, Lauri (2020)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia erilaisia digitaalisia apukeinoja myyntilaskutusprosessin kehittämiseen kohdeyrityksen tarpeisiin peilaten. Kehitystarpeen pääpaino on laskujen lähettämisen automatisoimisessa, ja ...
    • Myyntilaskutusprosessin kehitysehdotus yritys X:lle 

      Seppälä, Aukusti; Ylänne, Oskari (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella kohdeyrityksen myyntilaskutusprosessia sekä tutkia miten prosessia voidaan kehittää. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi suomalainen varhaiskasvatuspalveluiden tuottaja. ...
    • Myyntinäyttelyn asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin 

      Laurila, Iida Liisi (2019)
      Opinnäytetyö käsitteli palvelun asiakaskokemuksen kehittämistä kohdeorganisaation palvelussa. Kehittämisen kohteena oli ammattikeittiöiden kokonaistoimittaja Dieta Oy:n tarvikemyyntinäyttely. Opinnäytetyön tavoitteena oli ...
    • Myyntiorganisaation myynnin tuen kehittäminen johtamisen keinoin 

      Salo, Perttu; Järvinen, Emmi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      Tämän opinnäytetyön toimeksiantona oli toteuttaa kyselytutkimus yhteistyökumppanina toimineelle kansainväliselle teollisuusalan yrityksen myyntiorganisaatiolle heidän tyytyväisyydestään myynnin tukeen. Tutkimus koostui ...
    • Myyntipisteiden kartoitus kosmetiikkasarjalle 

      Hietanen, Sanja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää onko pääkaupunkiseudulla potentiaalisia myyntipisteitä ranskalaiselle Stendhal-kosmetiikkasarjalle. Selektiivistä Stendhal-sarjaa myydään pääasiassa kauneushoitoloissa ja kemikalioissa ...
    • Myyntiprosessi Suomen Ilmailumuseon kokouspalvelujen myyntiin 

      Ek, Ea (2020)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä valmis myyntiprosessi opinnäytetyön toimeksiantajalle, Suomen Ilmailumuseolle. Valmiin myyntiprosessin oli tarkoituksena olla samalla Ilmailumuseon kokouspalvelujen myynnistä ...
    • Myyntiprosessi verkko-oppimisen ratkaisujen myynnissä 

      Asumalahti, Jaakko (2023)
      Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona eräälle Varsinais-Suomalaiselle verkko-oppimisen ratkaisuja myyvälle yritykselle. Tavoitteena oli selvittää yrityksen myyntiprosessin ongelmakohtia asiakkaiden näkökulmasta. ...
    • Myyntiprosessin kehittäminen 

      Silvennoinen, Arttu (2023)
      Tämän päiväkirjaopinnäytetyön keskeisimmät tavoitteet olivat yrityksen myyntiprosessin tukitoimien kehitys ja kehityskohteiden tunnistaminen. Keskeisimpinä teemoina toimivat reklamaatioprosessin seurantamallin luominen ja ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Myyntiprosessin kehittäminen (B2B) 

      Rautakallio, Antti (2020)
      Tämän opinnäytetyön aiheeksi muodostui yrityksen myyntiprosessin kehittäminen. Tavoitteena oli saada selville yrityksen nykyisen myyntiprosessin ongelmakohdat ja miten niistä päästäisiin eroon. Toimintaympäristönä toimii ...
    • Myyntiprosessin kehittäminen - Seura- ja yritysmyynti Intersport X 

      Mutanen, Erno (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajayrityksen käyttöön kehitysideoita seura- ja yritysmyynnin myyntiprosessin kehittämistä varten. Tarkoituksena oli saada järjestelmällinen ja johdonmukainen myyntiprosessi ...
    • Myyntiprosessin kehittäminen asiakaslähtöiseksi: case tuote-esittelypalvelut 

      Granvik, Laura (2023)
      B2B-myynti on muuttunut viime vuosikymmenen aikana ja siihen tarvitaan uusia lähestymistapoja. Menestyksellinen B2B-myynti vaatii asiakassuhteiden luomista ja vaalimista sekä myyntiprosessin jatkuvaa kehittämistä. Yrityksiltä ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Myyntiprosessin kehittäminen ja asiakaskokemuksen parantaminen Yritys X:ssä 

      Andersson, Niklas (2020)
      Tutkimuksessa haluttiin tutkia, millä tavalla toimeksiantajayrityksen myyntiprosessia pystyttäisiin kehittämään sekä asiakaskokemusta parantamaan. Jokaisessa myyntiorganisaatiossa on tärkeää, että myynti toimii saumattomasti ...
    • Myyntiprosessin kehittäminen Laurea Eventsille 

      Laitila, Sanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tapahtumapalveluiden myyntiprosessin kehittäminen. Opinnäytetyön toimeksiantajana ja kohdeyrityksenä toimi Laurea Events. Työn tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajan ...
    • Myyntipäällikkönä kehittyminen IT-alalla 

      Asp, Petri (2021)
      Asiantuntijuudella sekä omien vahvuuksien tunnistamisella on merkittävä rooli työkulttuurissamme. Asiantuntijuus ja osaaminen pirstaloituu koko ajan, jolloin moniosaajille syntyy valtavaa kysyntää. On siis tärkeää tunnistaa ...