- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 10289-10308 / 20339
-
Myyntilaskuprosessin kehittäminen: Case Yritys X
(2021)Kirjanpito on kehittynyt vuosien aikana, mutta sen tehtävä on pysynyt samana eli tuottaa yritykselle tietoa sen taloudellisesta tilasta. Reskontra on tärkeä osa kirjanpitoa, sen avulla seurataan yrityksen myyntisaamisia ... -
Myyntilaskutuksen toimintatapamuutos Espoon kaupungin Talouspalveluissa
(2020)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten digitalisaatio tulee vaikuttamaan Espoon kaupungin myyntilaskutuksen työhön. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Espoon kaupungin Talouspalveluiden Kirjanpidon ja ... -
Myyntilaskutusprosessi ja verkkolaskujen lisääminen : Case Oy Vallila Interior Ab
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyöni toimeksiantajana toimii Oy Vallila Interior Ab, joka on noin kaksi vuotta sitten siirtynyt myyntilaskuissa verkkolaskujen lähettämiseen asiakkaille. Tämän myötä yrityksellä oli tarve kartoittaa, toimiiko se ... -
Myyntilaskutusprosessin kehittäminen - Case Yritys X
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämä opinnäytetyö käsittelee myyntilaskutusprosessin kehittämistä kohdeorganisaatio Yritys X:ssä. Työssä on kuvattu kohdeorganisaation tämänhetkistä myyntilaskutusprosessia sekä etsitty niitä ongelmakohtia, joita tulisi ... -
Myyntilaskutusprosessin kehittäminen case-yrityksessä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kohdeyrityksen myyntilaskutuksen prosessia. Yrityksen laajentuneen liiketoiminnan myötä myyntilaskutus on sitonut kasvavassa määrin hallinnon resursseja. Muutoksen vaikutukset ovat ... -
Myyntilaskutusprosessin kehittäminen IT-alan yrityksessä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Erilaiset kehittämistehtävät liittyvät nykypäivänä jollain tapaa lähes jokaisen toimenkuvaan ja työtehtäviin. Tämän tutkimuksen kohdeorganisaatioksi valikoituneessa IT-alan yrityksessä myyntilaskutusprosessin kehittämisen ... -
Myyntilaskutusprosessin kehitys kohdeyrityksessä
(2020)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia erilaisia digitaalisia apukeinoja myyntilaskutusprosessin kehittämiseen kohdeyrityksen tarpeisiin peilaten. Kehitystarpeen pääpaino on laskujen lähettämisen automatisoimisessa, ja ... -
Myyntilaskutusprosessin kehitysehdotus yritys X:lle
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella kohdeyrityksen myyntilaskutusprosessia sekä tutkia miten prosessia voidaan kehittää. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi suomalainen varhaiskasvatuspalveluiden tuottaja. ... -
Myyntinäyttelyn asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2019)Opinnäytetyö käsitteli palvelun asiakaskokemuksen kehittämistä kohdeorganisaation palvelussa. Kehittämisen kohteena oli ammattikeittiöiden kokonaistoimittaja Dieta Oy:n tarvikemyyntinäyttely. Opinnäytetyön tavoitteena oli ... -
Myyntiorganisaation myynnin tuen kehittäminen johtamisen keinoin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)Tämän opinnäytetyön toimeksiantona oli toteuttaa kyselytutkimus yhteistyökumppanina toimineelle kansainväliselle teollisuusalan yrityksen myyntiorganisaatiolle heidän tyytyväisyydestään myynnin tukeen. Tutkimus koostui ... -
Myyntipisteiden kartoitus kosmetiikkasarjalle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää onko pääkaupunkiseudulla potentiaalisia myyntipisteitä ranskalaiselle Stendhal-kosmetiikkasarjalle. Selektiivistä Stendhal-sarjaa myydään pääasiassa kauneushoitoloissa ja kemikalioissa ... -
Myyntiprosessi Suomen Ilmailumuseon kokouspalvelujen myyntiin
(2020)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä valmis myyntiprosessi opinnäytetyön toimeksiantajalle, Suomen Ilmailumuseolle. Valmiin myyntiprosessin oli tarkoituksena olla samalla Ilmailumuseon kokouspalvelujen myynnistä ... -
Myyntiprosessi verkko-oppimisen ratkaisujen myynnissä
(2023)Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona eräälle Varsinais-Suomalaiselle verkko-oppimisen ratkaisuja myyvälle yritykselle. Tavoitteena oli selvittää yrityksen myyntiprosessin ongelmakohtia asiakkaiden näkökulmasta. ... -
Myyntiprosessin kehittäminen
(2023)Tämän päiväkirjaopinnäytetyön keskeisimmät tavoitteet olivat yrityksen myyntiprosessin tukitoimien kehitys ja kehityskohteiden tunnistaminen. Keskeisimpinä teemoina toimivat reklamaatioprosessin seurantamallin luominen ja ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Myyntiprosessin kehittäminen (B2B)
(2020)Tämän opinnäytetyön aiheeksi muodostui yrityksen myyntiprosessin kehittäminen. Tavoitteena oli saada selville yrityksen nykyisen myyntiprosessin ongelmakohdat ja miten niistä päästäisiin eroon. Toimintaympäristönä toimii ... -
Myyntiprosessin kehittäminen - Seura- ja yritysmyynti Intersport X
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajayrityksen käyttöön kehitysideoita seura- ja yritysmyynnin myyntiprosessin kehittämistä varten. Tarkoituksena oli saada järjestelmällinen ja johdonmukainen myyntiprosessi ... -
Myyntiprosessin kehittäminen asiakaslähtöiseksi: case tuote-esittelypalvelut
(2023)B2B-myynti on muuttunut viime vuosikymmenen aikana ja siihen tarvitaan uusia lähestymistapoja. Menestyksellinen B2B-myynti vaatii asiakassuhteiden luomista ja vaalimista sekä myyntiprosessin jatkuvaa kehittämistä. Yrityksiltä ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Myyntiprosessin kehittäminen ja asiakaskokemuksen parantaminen Yritys X:ssä
(2020)Tutkimuksessa haluttiin tutkia, millä tavalla toimeksiantajayrityksen myyntiprosessia pystyttäisiin kehittämään sekä asiakaskokemusta parantamaan. Jokaisessa myyntiorganisaatiossa on tärkeää, että myynti toimii saumattomasti ... -
Myyntiprosessin kehittäminen Laurea Eventsille
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tapahtumapalveluiden myyntiprosessin kehittäminen. Opinnäytetyön toimeksiantajana ja kohdeyrityksenä toimi Laurea Events. Työn tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajan ... -
Myyntipäällikkönä kehittyminen IT-alalla
(2021)Asiantuntijuudella sekä omien vahvuuksien tunnistamisella on merkittävä rooli työkulttuurissamme. Asiantuntijuus ja osaaminen pirstaloituu koko ajan, jolloin moniosaajille syntyy valtavaa kysyntää. On siis tärkeää tunnistaa ...