- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1050-1069 / 20332
-
Asiakasuskollisuus kauneushoitolassa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten yritys voi luoda ja ylläpitää asiakasuskollisuutta. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli kauneushoitola KokoNainen. Keskeisimpinä käsitteinä teoriassa olivat ... -
Asiakasuskollisuus liiketoimintaverkostossa : Case: Kellojen maahantuontiyritys X
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Laurea-ammattikorkeakoulu Tiivistelmä Laurea Lohja Liiketalouden koulutusohjelma Meeri Abrahamsson Marika Hyyryläinen Asiakasuskollisuus liiketoimintaverkostossa Case: Kellojen maahantuontiyritys X Vuosi ... -
Asiakasuskollisuusohjelmat ja niiden merkitys Z-sukupolvelle
(2020)Tässä kehittämistyössä keskityttiin selvittämään, millainen asiakasuskollisuusohjelma houkuttaa Z-sukupolven edustajia ja inspiroi heitä myös tulevaisuudessa kuluttamaan case yritykseen palveluita. Z-sukupolveksi kutsutaan ... -
Asiakasvaikuttavuuden itsearviointimalli Reilu Palvelu ry:lle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)TIIVISTELMÄ Asiakasvaikuttavuuden itsearviointimalli Reilu Palvelu ry:lle Opinnäytetyö on Design–tyyppinen toimintatutkimus, jossa rakennettiin asiakasvaikuttavuuden itsearviointimalli Reilu Palvelu ry:lle. Reilu ... -
Asiakasverkoston laajentaminen : Case: Tank Indoor Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Toiminnallisen opinnäytetyöni tavoitteena oli tehdä yhteistyöprojektille suunnitelma, joka palvelee projektia ja sen etenemistä. Lähtökohtana oli, että suunnitelma tukee yhteistyöprojektin arvoja, visiota ja missiota, mikä ... -
Asiakasymmärryksellä asiakasarvoa : Esimerkkinä E.Ahlström Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Asiakaslähtöisyys on aina ollut keskeisessä roolissa palvelun tuottamisessa. Palveluita tuotetaan asiakkaille, joten palvelun tulisi vastata heidän tarpeitaan. Jotta toiminta voi todella olla asiakaslähtöistä, täytyy ... -
Asiakasymmärryksen hyödyntäminen digitaalisissa palveluissa: Case perusterveydenhuollon mobiilisovellus
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ja tuottaa konseptointi digitaalisesta ja joustavasta perusterveydenhuollon palvelusta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa visualisointi perusterveydenhuollon mobiilisovelluksesta, ... -
Asiakasymmärryksen hyödyntäminen palvelun kehittämisessä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tavoitteena oli keksiä tapoja kehittää ResQ Club -palvelua hyödyntäen kehitysprosessissa asiakasymmärrystä. Työn toimeksiantaja toimi ResQ Club Oy, jonka ResQ Club -sovellus tarjoaa käyttäjälle mahdollisuuden ... -
Asiakasymmärryksen hyödyntäminen strategisessa viestinnässä
(2021)Asiakkaiden rooli digitalisoituvassa yhteiskunnassa korostuu. Menestyvän organisaation taustalla on yhä useammin asiakaslähtöinen ajattelutapa, joka huomioi asiakkaiden tarpeet toiminnassa. Samaan aikaan strategisessa ... -
Asiakasymmärryksen ja lahjoittajakeskeisyyden kehittäminen nonprofit-organisaation varainhankinnassa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)Tutkimuksen tavoitteena on vahvistaa SOS-Lapsikylän varainhankinnan kilpailukykyä ja kannattavuutta tulevaisuudessa. Tämä tapahtuu palvelemalla lahjoittajia entistä laadukkaammin, ymmärtämällä heitä entistä paremmin ja ... -
Asiakasymmärryksen kasvattaminen ja markkinointiviestinnän kehittäminen : case: Keravan Lääkintävoimistelu
(2021)Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Keravan Lääkintävoimistelu Oy, joka on fysioterapia-alan yritys. Työn tarkoituksena oli kasvattaa asiakasymmärrystä yrityksessä ja tavoitteena oli tarjota yritykselle konkreettisia ... -
Asiakasymmärryksen kautta kohti digitaalisen palvelun muodostamaa arvoa
(2023)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa tietoa Opetushallitukselle Tiedonkeruut.fi -palvelun käyttäjistä sekä heidän tarpeistaan ja odotuksistaan. Tavoitteena oli arvon muodostumisen ymmärtämisen kautta kehittää ... -
Asiakasymmärryksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)Opinnäytetyön kehittämistyön kohteeksi määriteltiin toimeksiantajan kanssa asiakasymmärryksen kehittäminen Barski Helsinki anniskeluravintolassa palvelumuotoilun keinoin. Tavoitteena on kasvattaa asiakasymmärrystä tutkimalla ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakasymmärryksen lisääminen kasvuyritykselle
(2022)Opinnäytetyön tavoitteena oli asiakasymmärrystä lisäävän tutkimuksen tekeminen toimeksiantajayritykselle. Tutkimuskysymyksenä selvitetään, mikä johti tarjouksen hylkäämiseen olemalla reagoimatta siihen lainkaan. Työ tutkii ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakasymmärryksestä Epooq-palvelun kehittämiseen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Oppifi Oy ja työ tehtiin toimeksiantajan kanssa käytyjen keskustelujen pohjalta. Tavoitteena oli saada asiakasymmärrystä, jonka kautta Epooq-palvelua voidaan kehittää vastaamaan ... -
Asiakasymmärrys digitaalisten sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämiseen asiakaslähtöisesti
(2021)Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa syvällistä asiakasymmärrystä erityisen tuen tarpeessa olevien nuorten aikuisten (18-29 v) tarpeista ja haasteista liittyen digitaalisiin sosiaali- ja terveyspalveluihin. ... -
Asiakasymmärrys ja kilpailutekijät ravintolan arki- iltojen elävöittämisen perustana : - Case Fast Casual -konseptin ravintola
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantajayritykselle kehitysideoita sekä –ehdotuksia fast casual -konseptin ravintolan arki -iltojen myynnin elävöittämiseksi. Työn tavoitteena oli, että toimeksiantaja saa ... -
Asiakasymmärrys julkisen palvelun kehittämisen lähtökohtana : Edunvalvontavaltuutus valtuutetun näkökulmasta
(2022)Tämän tapaustutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena oli tuottaa syvällistä ymmärrystä valtuutetun arvon muodostumisesta edunvalvontavaltuutusprosessissa sekä ymmärtää sen nykytilaa. Niiden pohjalta muodostettiin ... -
Asiakasymmärrys julkisen sektorin asiakaspalvelun kehittämisen lähtökohtana
(2021)Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena oli kartoittaa millaisia Oikeusrekisterikeskuksen (ORK) Kansalais-ja viranomaispalvelun (KVP) asiakaspalvelun asiakkaat ovat, ja tehdä näkyväksi erilaiset asiakastarpeet. ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakasymmärrys Pakilan Voimistelijoiden lasten liikunnan kehittämistyössä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)Yhteiskunta on muuttunut, liikuntakulttuuri pirstaloitunut ja sen myötä perinteinen urhei-luseuratoiminta ajautunut murrokseen. Liikunta- ja urheiluseurat ovat havahtuneet pohtimaan miten oma seura menestyy muuttavassa ...