- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1070-1089 / 20352
-
Asiakasymmärrys Pakilan Voimistelijoiden lasten liikunnan kehittämistyössä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)Yhteiskunta on muuttunut, liikuntakulttuuri pirstaloitunut ja sen myötä perinteinen urhei-luseuratoiminta ajautunut murrokseen. Liikunta- ja urheiluseurat ovat havahtuneet pohtimaan miten oma seura menestyy muuttavassa ... -
Asiakasymmärrys, yhteiskehittäminen ja tilan ulottuvuudet uuden kokouspalvelukonseptin perustana - Case Café Köket
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Laurea-ammattikorkeakoulu Tiivistelmä Leppävaara Palveluliiketoiminnan koulutusohjelma (YAMK) Miia Viitaniemi Asiakasymmärrys, yhteiskehittäminen ja tilan ulottuvuudet uuden kokouspalvelukonseptin perustana - Case ... -
Asiakasymmärrystä kehittämällä osuvampaa markkinointiviestintää
(2019)Opinnäytetyö kertoo tavoitteesta syventää asiakasymmärrystä Stockmannin tavarataloliiketoiminnassa ja ymmärryksen soveltamisesta joulun asiakaslehteen, jonka sisältöä hyödynnettiin joulukampanjassa laajemmin. Stockmann oli ... -
Asiakasymmärrystä työkalujen tuonti- ja tukkuliikkeen järjestelmäuudistusta varten
(2021)Toimeksiantajana tälle opinnäytetyölle toimi Kauppa Osakeyhtiö. Yrityksen on tullut aika päivittää tietokoneohjelmistonsa uuteen. Kauppa Osakeyhtiöllä on vielä mahdollisuutta saada asiakkaiden ääntä kuuluviin ohjelmiston ... -
Asiakasyrityksen henkilöstöprosessin kehittäminen : case: henkilöstövuokrausyritys X
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)Henkilöstöjohtamisella yrityksen tavoitteet pyritään saavuttamaan henkilöstöresurssien osalta. Työmaailma on jatkuvassa muutoksessa ja työnteko itsessään on saanut uusia muotoja. Henkilöstövuokraus on melko uusi työnteonmuoto. ... -
Asiakasyrityksen WordPress-sivuston kehittämisen suunnittelu
(2020)Tämän työn toimeksiantaja on Kohto Oy, joka on Espoossa toimiva hyvinvointialan yritys. Työn tarkoituksena oli suunnitella Voimavuodet-nimiselle verkkosivustolle muutos, joka mahdollisti verkkokoulutukset, verkkokaupan ja ... -
Asiakasyritysten päättäjien tyytyväisyystutkimus Yrityksessä X
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Autoleasingmarkkinoilla kilpaillaan asiakaspalvelun laadulla ja hinnan kilpailukyvyllä. Kilpailukyvyn ylläpitämiseksi yritysten on keskityttävä jatkuvaan toiminnan kehittämiseen. Yrityksen tulee tuntea asiakkaidensa tarpeet, ... -
Asiakasyritysten rooli tilitoimiston palveluprosessin kehittäjinä : kirjanpitotositteiden hallinta
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Tutkimuksessa toimeksiantajana toimii Rantalainen Oy IA International. Tutkimuksessa analysoitiin tilitoimiston kirjanpitotositteiden hallintaa ja asiakaspalveluprosessia. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää ... -
Asiakirjajulkisuus käräjäoikeudessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyömme käsittelee asiakirjajulkisuutta käräjäoikeuksissa, joissa käsitellään ja tuotetaan paljon erilaisia asiakirjoja, joista osa on hyvinkin arkaluonteisia. Näistä asiakirjoista käräjäoikeuksien on myös informoitava ... -
Asiakirjajulkisuus vakuutusoikeudessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyössä tarkastellaan asiakirjajulkisuutta ja valitusasian etenemistä vakuutusoikeudessa. Erityisesti kiinnitetään huomiota asian julkisuuteen ja asianosaisen oikeuteen nähdä itseään koskevia asiakirjoja. Lisäksi ... -
Asiakirjan salassapidon tarpeet ulkoasiainhallinnossa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)Ulkoasiainhallinnon asiakirjan salassapidolla suojataan tietoja, joiden paljastuminen voisi aiheuttaa vahinkoa Suomen diplomaattisille suhteille ja eduille ulkomailla. Suomen etu ilmenee vaikutusmahdollisuutena ... -
Asiakirjojen tiedoksiantomenettelyt kotimaas-sa ja kansainvälisesti
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tässä opinnäytetyössä tarkastelen asiakirjojen tiedoksiantomenetelmien käyttöä kotimaisissa ja kansainvälisissä yhteyksissä. Opinnäytetyöni keskeisenä tutkimuskysymyksenä esittelen tiedoksiannon kehityksen linjaa sekä sen ... -
Asiakkaalle arvoa kahvilatarjontaa kehittämällä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on muodostaa toimeksiantajana toimivalle kah-vilayritykselle uusi tuotevalikoima. Toimeksiantajana oleva yritys toimii Helsingin Länsisatamassa. Tavoitteena on muodostaa ... -
Asiakkaalle merkityksellinen aistikokemus, esimerkkinä Linnanmäki
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten moniaistisuus vaikuttaa asiakkaan palvelukokemukseen Linnanmäen Valokarnevaalien kaltaisessa toimintaympäristössä – osana Matkailijan moniaistinen palvelukokemus ... -
Asiakkaalle tuotettava lisäarvo perustettavan tilitoimiston kilpailutekijänä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Tämä opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia, miten asiakkaalle tuotettava lisäarvo toimii perustettavan tilitoimiston kilpailutekijänä. Tavoitteena on siis selvittää, millä eri keinoilla perustettava yritys voi tarjota ... -
Asiakkaan arvon muodostuminen ohjelmistorobotiikan palvelussa
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaan arvo digitalisaatioon liittyvässä ohjelmistorobotiikan palvelussa muodostuu, sekä lisätä ymmärrystä ohjelmistorobotiikan palvelun ostopäätöksen tekemiseen ... -
Asiakkaan arvon muodostuminen palveluiden kehittämisen pohjana – case IT alan yritys
(2019)Markkinat elää tällä hetkellä vahvaa murrosta. Palveluiden digitalisoituminen on pakottanut yrityksiä pohtimaan strategiaansa uudelleen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella toimeksiantajayrityksen pienten ja ... -
Asiakkaan ehdoilla vai palvelumallin armoilla? - Kelan palvelumallin kehittäminen käyttäjäkeskeisillä menetelmillä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Kansaneläkelaitoksessa on käytössä palvelumalli, jota palveluneuvoja toteuttaa asiakaspalvelutilanteessa. Palvelumallin toteutumista on tutkittu Mystery Shopping -menetelmällä ja näissä tutkimuksissa todettu, että palvelumallia ... -
Asiakkaan houkutteleminen ravintolaan kauppakeskuksessa
(2021)Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa tekijöitä, jotka saavat asiakkaan poikkeamaan ravintolaan vilkkaalla kauppapaikalla. Selvitys lähtee siitä, miten vilkkaita kauppapaikkoja rakennetaan kauppakeskusten muodossa ja ... -
Asiakkaan ja yhteiskunnan etu lastensuojelussa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan lastensuojelun lainsäädäntöä ja palveluita sekä palveluiden sisältöä ja kustannuksia Suomessa. Tarkoituksena oli ottaa selvää, kuinka paljon lastensuojelu maksaa kunnille vuosittain sekä ...