- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

Viitteet 2507-2526 / 20332

    • Diasarja lasten kasvukäyristä 

      Haapala, Anniina; Hattunen, Taina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa diasarja lasten kasvukäyristä ja arvioida dia-sarjaa. Tavoitteena oli, että Laurea-ammattikorkeakoulun Tikkurilan toimipisteen opettajat voivat käyttää diasarjaa kasvukäyrien ...
    • Diatermialaitteen käytön itseopiskelumateriaali sairaanhoitajaopiskelijoille 

      Tuominen, Erica (2019)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa sähköinen itseopiskelumateriaali diatermialaitteen käytöstä perioperatiivisessa ympäristössä Laurea-ammattikorkeakoulun sairaanhoitajaopiskelijoiden käyttöön. Opinnäytetyön tavoitteena ...
    • Didrichsenin taidemuseon erikoisnäyttelyn turvavalvomon kehittäminen 

      Salo, Tuura; Kuntsi, Tommi (2020)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ja suunnitella Didrichsenin taidemuseolle turvavalvomo syyskuussa 2020 alkavaa Vincent van Gogh erikoisnäyttelyä varten. Van Gogh erikoisnäyttely on museon historian merkittävin ...
    • Differences of the Anti-Money Laundering Authorities in the Nordics 

      Fremling, Amanda (2022)
      The purpose of this thesis was to present the relevant anti-money laundering authorities in the Nordic countries which are Finland, Sweden, Norway, Denmark, and Iceland. Additionally this research presents the most common ...
    • Digi ja deittailu - mikä on muuttunut? Case:Tinder 

      Åkerblom, Sonja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tämän opinnäytetyön aiheena on tutkia digitalisaation aiheuttamia muutoksia deittailukulttuuriin, keskittyen mobiilideittailusovellus Tinderiin. Ilmiönä Tinder sekä vastaavat deittailupalvelut ovat melko uusia. Työssä ...
    • ”Digi-Initium” : digitaalisen sosiaaliohjauksen palvelun kehittäminen palvelumuotoilun avulla 

      Kontula-Ojala, Tiina (2022)
      Tämän opinnäytetyön lähtökohtana oli vastata laajasti tunnistettuun sosiaalialan digitaalisten palvelujen kehittämisen tarpeeseen. Vuosien ajan, sosiaalialan palvelut ovat käyneet läpi organisatorisia ja toiminnallisia ...
    • Digiajan liiketoiminnan mittarit ja ansaintamallit 

      Jaakola, Arttu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Suomessa viimevuosina kovassa nosteessa oleva startup-yritystoiminta on osoittanut, että maasta löytyy valtava määrä yrittelijäitä eri alojen ammattilaisia ja asiantuntijoita, jotka ovat valmiita ottamaan yrittäjäriskin ...
    • Digikuntoon 2022 työkirja 

      Iiskola, Merja; Hietanen, Auli; Mäki, Marika; Loikkanen, Outi; Kärpänen, Terhi
      Laurea erillisjulkaisut (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2022)
      Digikuntoon 2022 työkirja -julkaisu tarjoaa apuvälineitä yrityksen digipalveluiden sekä markkinoinnin kehittämiseen. Työkirja tarjoaa askeleet yrityksen digimarkkinoinnin aloittamiseen ja/tai kehittämiseen asia kerrallaan ...
    • Digiloikilla kuntoon : nollat ja ykköset fyysisen aktiivisuuden edistäjänä 

      Julin, Mikko (Liikuntatieteellinen Seura ry, 2017)
      Teknologia tulee integroitumaan arkeemme yhä voimakkaammin, mutta miten pidämme huolen siitä, että se otetaan mukaan myös fyysisen aktiivisuuden edistämiseen?
    • Digimahdollisuudet iäkkäiden omaishoitajien jaksamisen tukena kotona tehtävässä hoivassa ja hoitotyössä: Kuvaileva kirjallisuuskatsaus 

      Henttonen, Heidi-Maria; Silfverberg, Päivi (2020)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa, minkälaisia teknologisia, sekä digitaalisia tukimuotoja yli 65-vuotiailla omaishoitajilla on tällä hetkellä käytettävissä jaksamisen tukena arjessaan. Tavoitteena oli luoda ...
    • Digimakupaloja korkeakouluopettajille 

      Wiitakorpi, Iris; Marstio, Tuija; Mattila, Anssi; Laurea-ammattikorkeakoulu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Digimakupaloja korkeakouluopettajalle on julkaisu, jossa tarjoillaan maistiaisia verkko-oppimisen ja -opettamisen kiemuroihin. Kulttuurin muutos ajattelussa, välineissä sekä tavoissa toimia sotketaan yhteen, maustetaan ...
    • Digimarkkinoijan tulevaisuuden osaamistarpeet 

      Vänskä, Lotta (2020)
      Tämä opinnäytetyö toteutettiin päiväkirjamuotoisena opinnäytetyönä (PONT) ja toimeksiantajana on Arkkeo Oy. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, minkälaisia taitoja tulevaisuuden digimarkkinoijalta vaaditaan ja mitä ...
    • Digimarkkinoinnin ammattilaisen tarvitsema osaaminen työelämässä 

      Ren, Annika; Pöyry, Essi (2023)
      Opinnäytetyön tärkein tavoite on selvittää minkälaista osaamista digimarkkinoinnin opiskelijat tarvitsevat työelämässä. Toisena tavoitteena on selvittää mitä kanavia digimarkkinoinnin yritykset hyödyntävät rekrytoidessaan. ...
    • Digimarkkinoinnin kanavat ja niiden hyödyntäminen Leipurin Oyj:ssä 

      Tuominen, Heidi (2022)
      Kehittämistyön tavoitteena on toimeksiantaja yrityksen Leipurin Oyj:n nykyisten digimarkkinoinnin kanaviin kehitysehdotusten luominen. Työn tarkoituksena on selvittää kehityskohteita Leipurin digimarkkinoinnin kanavissa, ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Digimarkkinoinnin kehittämissuunnitelma Laskuta 247 Oy:lle 

      Saarinen, Valtteri (2021)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Laskuta 247 -yritykselle digimarkkinoinnin kehittämissuunnitelma, jonka avulla yritys pystyisi kehittämään digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitään. Suunnitelma on tehty pienen ...
    • Digimarkkinoinnin kivijalan pystyttäminen 

      Aalto-Setälä, Mia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      Verkkosivut ovat monen yrityksen digitaalisen markkinoinnin kivijalka. On tärkeää määrittää verkkosivuille selkeä agenda hyötyjen maksimoimiseksi. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli analysoida design-toimisto Omuuden ...
    • Digimarkkinoinnin ostajan opas 

      Moisiola, Jani (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia perustavanlaatuinen digitaalisen markkinoinnin ostajan opas. Oppaan laatimista varten perehdyttiin eri digitaalisen markkinoinnin ratkaisuihin sekä käytännössä että teoriassa. Lisäksi ...
    • Digimarkkinoinnin suunnitelma mikro- ja pk-yrityksille 

      Mononen, Asko; Iiskola, Merja; Laakkonen, Tarja; Keränen, Krista; Kärpänen, Terhi; Sharma, Arvind; Sassi, Sanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2019)
      Digimarkkinoinnin suunnitelma mikro- ja pk-yrityksille -opas on työkirja, joka on suunnattu mikro- ja pk-yrityksille. Sen tavoitteena on auttaa yrityksiä suunnittelemaan digimarkkinointia. Oppaaseen kuuluu myös canvas. ...
    • Digimarkkinointi- ja viestintäsuunnitelma tunnettuuden kasvattamiseksi Case: Grannenfelt Finance 

      Montonen, Miko (2020)
      Opinnäytetyö syntyi opinnäytetyön tekijän kiinnostuksesta digitaalista markkinointia kohtaan ja toimeksiantajana toimivan Grannenfelt Financen tarpeesta kasvattaa tunnettuuttaan digitaalisen markkinoinnin sekä viestinnän ...
    • Digimarkkinointikampanja B2B-yritykselle 

      Saarikivi, Sami (2021)
      Opinnäytetyön tavoitteena on tehdä digitaalinen markkinointikampanja, vertailla digitaalisen markkinoinnin eri kanavia B2B-periaatteella toimivalle yritykselle BOS:ille sekä saada heille uusia liidejä. Opinnäytetyön aihe ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad