- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 2585-2604 / 20239
-
Digitaalisen markkinoinnin kampanja B2B-yrityksessä
(2022)Opinnäytetyön toimeksiantaja kuuluu teknologia-alan konserniin ja on IT-alan B2B-tukkukauppaa Suomessa harjoittava yritys. Opinnäytetyön toteutus perustui toimeksiantajan tarpeeseen saada markkinoinnin automaation ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Digitaalisen markkinoinnin kampanjan suunnittelu Savana Collection Oy:lle
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanja Savana Collection Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Savana Collectionin Oy:n digitaalista markkinointia eteenpäin tulevia ... -
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen : case: Viope Solutions Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön on tarkoitus kehittää toimeksiantajayrityksen digitaalista markkinointia sen liiketoiminnallisten tavoitteiden mukaiseksi. Toimeksiantajana opinnäytetyössä toimii suomalainen ohjelmistoyritys Viope ... -
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen asiakasprofiilille sopivaksi
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli asiakaskyselytutkimuksen avulla tuottaa toimeksiantajan verkkokaupalle asiakasprofiilit. Lisäksi opinnäytetyön tarkoitus oli pohtia millaisin toimin toimeksiantajayritys voisi jatkossa ... -
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen ja yhteistyökumppanuus
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön nimi on Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen ja yhteistyökumppanuus. Työssä pyrittiin kehittämään toimeksiantajan digitaalista markkinointia halutun lopputuloksen saavuttamiseksi. Työ toteutettiin ... -
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen pienyrityksessä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Verkkomaailman ymmärtäminen ja sen toimintojen yhdistäminen perinteiseen markkinointiin on ollut haaste monille yrityksille. Pitkälti perinteisiin markkinointikanaviin luottanut yhden hengen vaatealan yritys Habitura on ... -
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma rakennusalan B2B-yritykselle
(2021)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma Rakennus Kurre Oy:lle, jonka asiakkaita ovat pääsääntöisesti muut yritykset. Tavoitteena oli luoda yritykselle mahdollisimman ... -
Digitaalisen markkinoinnin kehitysehdotuksia yritykselle Turvapalvelut Salminen Oy
(2022)Tämä opinnäytetyö on raportti toimenpiteistä, joiden avulla luotiin yritykselle Turvapalvelut Salminen Oy digitaalisen markkinoinnin kehitysehdotuksia. Kirjallisuuden sekä erilaisten artikkeleiden avulla selvitettiin mitä ... -
Digitaalisen markkinoinnin kehityssuunnitelma kiinteistövälitysyritykselle - Case Yritys X
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda kiinteistöalan yritykselle digitaalisen markkinoinnin kehi-tyssuunnitelma, joka koostui kahdesta eri osa-alueesta. Ensimmäisessä osassa esitellään kehi-tysehdotuksia verkkosivuille ja ... -
Digitaalisen markkinoinnin markkinointisuunnitelman kehittäminen yritys X:lle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena kehitettiin toimeksiantaja yritys X:lle digi-taalisen markkinoinnin markkinointisuunnitelma, joka pyrkii vuorovaikutukseen kuluttajien ja lähiruokatuottajien kanssa.. Tarkoituksena ... -
Digitaalisen markkinoinnin ohjeistus putkialan yritykselle
(2021)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, miten luodaan onnistunut digitaalisen markkinoinnin suunnitelma ja millä digitaalisen markkinoinnin keinoin toimeksiantajayritystä voidaan markkinoida kuluttaja-asiakkaille. Lopputuloksena ... -
Digitaalisen markkinoinnin strateginen suunnittelu pk-yrityksessä, Case Leidenschaft Oy
(2022)Kehittämistyön tavoitteena oli selvittää mitä kaikkea digitaalisen markkinoinnin kokonaisuuteen kuuluu, miten digitaalisen markkinoinnin strategia prosessi muodostuu nimenomaan b2b liiketoimintaa tekevälle pk-yritykselle. ... -
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma Bachelor’s Degree -koulutuksille
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Tämä opinnäytetyö oli toiminnallinen työ, jonka lopputuotoksena luotiin digitaalisen markkinoinnin suunnitelma Laurea-ammattikorkeakoulun Bachelor’s Degree –koulutuksille. Työ oli tarvelähtöinen, koska Laurea-ammattikorkeakoululla ... -
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma liikunta-alan yritykselle
(2019)Digitaalisen markkinoinnin onnistuminen vaatii huolellista suunnittelua sekä kohderyhmän ja digitaalista markkinointia varten valittujen kanavien tuntemista. Tämä opinnäytetyö antaa käytännön vinkkejä digitaalisen markkinoinnin ... -
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma yritykselle Suomen Työsuojelutalo Oy
(2019)Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä digitaaliseen markkinointiin, sen kanaviin sekä mittaustyökalujen hyödyntämiseen. Näiden tietojen avulla haluttiin löytää kehittämistoimenpiteitä, joilla parannetaan yrityksen näkyvyyttä ... -
Digitaalisen markkinoinnin tehostaminen yritys X:lle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)Tämän opinnäytetyön aihe oli digitaalisen markkinoinnin tehostaminen yritys X:lle. Toimeksiantajana toimi suomalainen joukkorahoitusyhtiö. Työn tavoitteena oli selvittää, minkälaisella mainosteemalla kohdeyleisö kiinnostuu ... -
Digitaalisen markkinoinnin vuosikello : case: Siivouspalvelu Puhtaax Oy
(2020)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajallemme, Siivouspalvelu Puhtaax Oy:lle digitaalisen markkinoinnin vuosikalenteri vuodelle 2021. Kehittämistyö pohjautui teoreettiseen tietoperustaan digitaalisen ... -
Digitaalisen markkinoinnin vuosikellon tuottaminen matkailualan yritykselle
(2022)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda digitaalisen markkinoinnin vuosikello toimeksiantajayritykselle Petäjäkylä Ky:lle. Petäjäkylä Ky liiketoiminta sisältää hotelli Kuusankan sekä Petäjäkylän lomakylän ... -
Digitaalisen markkinointistrategian kehittäminen mikroyritykselle : case: Ledear Oy
(2023)Tämä opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena kehittämistyönä ja se tehtiin toimeksiantona hyvinvointialan valmennusta sekä konsultointia tarjoavalle mikroyritykselle Ledear Oy:lle. Työn tarkoituksena oli tunnistaa ... -
Digitaalisen markkinointisuunnitelman laatiminen kasvuyritys FinPower Foodille
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona suomalaiselle kasvuyritykselle FinPower Foodille. Tavoitteena oli laatia digitaalinen markkinointisuunnitelma, jonka avulla toimeksiantajayritys lanseeraisi itsensä sosiaalisessa ...