- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 919-938 / 20332
-
Asiakastutkimus : Korso Gym ja Ladies Gyms
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kahden Vantaalla sijaitsevan kuntosalin, Korso Gymin ja Ladies Gymin, asiakkaiden tyytyväisyyttä saamaansa palveluun. Palveluun liittyvät muun muassa kuntosalin tilat, laitteet ... -
Asiakastutkimus ja markkinoinnin kehittäminen : case: Hakaniemen kauppahalli
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Hakaniemen kauppahallin asiakkaiden yleistä mielipidettä kauppahallista ja sen palveluista. Lisäksi tavoitteena oli selvittää Hakaniemen kauppahallin markkinoinnin riittävyys ja tehdä ... -
Asiakastutkimus luomuruokayritykselle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Kiinnostus luomuruokaan, vastuulliseen kuluttamiseen ja LOHAS-elämäntapaan on entisestään kasvussa, Suomessa vauhti kiihtyy muun maailman esimerkkiä seuraten. Luomun kuluttajabarometrin 2012 mukaan luomun ostoaikeet ovat ... -
Asiakastyytymättömyys, sen ilmeneminen ja käsittely. Esimerkkinä Masabi Sushi Oy.
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyön aihe on valittu opinnäytetyön tekijän omasta mielenkiinnosta asiakaspalveluun ja sen tarjoamiin haasteisiin. Asiakastyytymättömyyden tutkiminen on tärkeää, koska yritykset ovat riippuvaisia asiakkaista ja ... -
Asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen kehittäminen K-Citymarket Nummelan verkkokaupassa
(2022)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää toimeksiantajayrityksen verkkokauppa-asiakkaiden tämänhetkinen asiakastyytyväisyys verkkokauppaan sekä mitkä tekijät vaikuttivat verkkokauppa-asiakkaiden asiakastyytyväisyyteen ... -
Asiakastyytyväisyyden ja kuluttajakäyttäytymisen tutkiminen. : Case: Finsoffat Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli kotimaisia huonekaluja valmistava yritys Finsoffat Oy. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia yrityksen yksityisten asiakkaiden kuluttajakäyttäytymistä ja asiakastyytyväisyyttä. ... -
Asiakastyytyväisyyden kehittyminen luonnonkosmetiikan verkkokaupassa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia luonnonkosmetiikan verkkokaupan asiakastyytyväisyyttä. Työn toimeksiantaja oli Helsingin seudulla sijaitseva laadukkaita luonnonkosmetiikkatuotteita tarjoava verkkokauppa, josta ... -
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen
(2019)Tämä opinnäytetyö on tehty Kivistön Alepan toimeksiannosta. Alepa on pääkaupunkiseudulla toimiva S-Ryhmään kuuluvan HOK-Elannon vähittäiskauppaketju. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kivistön Alepan asiakastyytyväisyyttä ... -
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen Lounasravintola Rosannessa
(2019)Työn tavoitteena oli selvittää, onko toimeksiantaja lounasravintolassa kysyntää kasvisruoalle ja minkälaista palautetta asiakkaat antavat tällä hetkellä lounasravintolan lounasruoan tarjonnasta. Pääpaino tutkimuksessa oli ... -
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen urheiluvälineliikkeessä
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia urheiluvälineliike Intersport Suomenojan asiakastyytyväisyyttä ja asiakaskokemusta. Työn tarkoituksena oli antaa toimeksiantajayritykselle tietoa tuotteiden, myymälän ja asiakaspalvelun ... -
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen : Case: Aktia Kiinteistönvälitys Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän tutkimus- ja kehittämishankkeen tarkoituksena oli kehittää kohdeyritykselle asiakastyytyväisyyden mittaamisjärjestelmä asiakaslähtöisen liiketoiminnan ja asiakkuudenhallinnan näkökulmasta. Hankkeen pyrkimyksenä ... -
Asiakastyytyväisyyden mittaamisen kehittäminen X verkkokauppayrityksessä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja tuottaa toimeksiantajalle asiakastyytyväisyyttä mittaava digitaalinen kyselylomake. Tavoitteena oli lomakkeen luomisen lisäksi löytää muita luotettavia asiakastyytyväi ... -
Asiakastyytyväisyyden muodostuminen kauneudenhoitoalalla -Case: Salon & Beauty Clinic Lunesis
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa asiakastyytyväisyyden muodostumista kauneudenhoitoalalla. Case- yrityksenä on vuonna 2008 perustettu Helsingin Katajanokalla sijaitseva Salon & Beauty Clinic Lunesis. Tavoitteena ... -
Asiakastyytyväisyyden muutokset : Case: Hyvinkään ABC-liikennemyymälä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyömme aiheena on asiakastyytyväisyyden muutosten tutkiminen Hyvinkään ABC-liikennemyymälässä. Tavoitteena on kartoittaa asiakastyytyväisyyden muutoksia ja vaihteluita ajanjaksolla, joka ylettyy loppuvuodesta 2005 ... -
Asiakastyytyväisyyden seuranta ja kehittäminen viranomaisympäristössä - esimerkkinä Viestintävirasto
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Menestyvä liiketoiminta vaatii tämän päivän organisaatioilta syvällistä asiakasymmärrystä ja tähän ymmärrykseen perustuvaa palveluiden kehittämistä. Asiakaskeskeisyys on keskeinen kilpailutekijä, jolla yritykset pyrkivät ... -
Asiakastyytyväisyyden tutkiminen : Case: Kahvila X
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Helsinki-Vantaan lentoasemalla sijaitsevan Kahvila X:n asiakastyytyväisyyttä, palvelun laatua sekä tuotetarjontaa asiakastyytyväisyyskyselyn avulla. Asiakkailta pyrittiin ... -
Asiakastyytyväisyyden tutkiminen ja kehittäminen : case: Berner Shop
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, vastaako ostokokemus Berner Shopissa asiakkaiden toiveita, sekä olisiko myymälässä tai sen palveluissa kehitettävää. Tutkimusongelmana oli ostokokemuksen vastaavuus asiakkaiden ... -
Asiakastyytyväisyyden tutkiminen kävijäkyselyllä : Case: Summer Up & Myötätuulirock festivaalit
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön aiheena on kävijätutkimuskyselyiden tekeminen musiikkifestivaaleilla. Tarkoituksena on selvittää kävijöiden tyytyväisyyttä festivaaleihin nykyisellään. Opinnäytetyön tavoitteena on koota aineiston pohjalta ... -
Asiakastyytyväisyyden tutkiminen työterveysosaston laadun kehittämiseksi
(2023)Työn tavoitteena oli hankkia tietoa yksityisen lääkärikeskuksen työterveysosaston asiakastyytyväisyydestä. Tarkoituksena oli tuottaa uutta tietoa asiakastyytyväisyyden tasosta yrityksessä, sillä aiempaa tietoa ei olla ... -
Asiakastyytyväisyys : Case ”Anttila Espoonlahti Top Ten -osasto”
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Espoonlahden Anttilan uudistetun Top Ten –osaston asiakas-tyytyväisyyttä ja sen toiminnan kehittämistä edelleen. Tutkimuksen kohteena olivat osastolla asioivat asiakkaat kaikista ikäryhmistä. ...