- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

    • Asiakastutkimus : Korso Gym ja Ladies Gyms 

      Tulus, Niko (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kahden Vantaalla sijaitsevan kuntosalin, Korso Gymin ja Ladies Gymin, asiakkaiden tyytyväisyyttä saamaansa palveluun. Palveluun liittyvät muun muassa kuntosalin tilat, laitteet ...
    • Asiakastutkimus ja markkinoinnin kehittäminen : case: Hakaniemen kauppahalli 

      Nittoli, Daniela; Mokkila, Nuppu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Hakaniemen kauppahallin asiakkaiden yleistä mielipidettä kauppahallista ja sen palveluista. Lisäksi tavoitteena oli selvittää Hakaniemen kauppahallin markkinoinnin riittävyys ja tehdä ...
    • Asiakastutkimus luomuruokayritykselle 

      Lähteenkorva, Anna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Kiinnostus luomuruokaan, vastuulliseen kuluttamiseen ja LOHAS-elämäntapaan on entisestään kasvussa, Suomessa vauhti kiihtyy muun maailman esimerkkiä seuraten. Luomun kuluttajabarometrin 2012 mukaan luomun ostoaikeet ovat ...
    • Asiakastyytymättömyys, sen ilmeneminen ja käsittely. Esimerkkinä Masabi Sushi Oy. 

      Santala, Anna-Maija (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyön aihe on valittu opinnäytetyön tekijän omasta mielenkiinnosta asiakaspalveluun ja ‎sen tarjoamiin haasteisiin. Asiakastyytymättömyyden tutkiminen on tärkeää, koska yritykset ovat ‎riippuvaisia asiakkaista ja ...
    • Asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen kehittäminen K-Citymarket Nummelan verkkokaupassa 

      Kalaniemi, Nea-Maria (2022)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää toimeksiantajayrityksen verkkokauppa-asiakkaiden tämänhetkinen asiakastyytyväisyys verkkokauppaan sekä mitkä tekijät vaikuttivat verkkokauppa-asiakkaiden asiakastyytyväisyyteen ...
    • Asiakastyytyväisyyden ja kuluttajakäyttäytymisen tutkiminen. : Case: Finsoffat Oy 

      Lukkarinen, Johanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli kotimaisia huonekaluja valmistava yritys Finsoffat Oy. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia yrityksen yksityisten asiakkaiden kuluttajakäyttäytymistä ja asiakastyytyväisyyttä. ...
    • Asiakastyytyväisyyden kehittyminen luonnonkosmetiikan verkkokaupassa 

      Koskiahde, Liisa (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia luonnonkosmetiikan verkkokaupan asiakastyytyväisyyttä. Työn toimeksiantaja oli Helsingin seudulla sijaitseva laadukkaita luonnonkosmetiikkatuotteita tarjoava verkkokauppa, josta ...
    • Asiakastyytyväisyyden kehittäminen 

      Mäkinen, Lila (2019)
      Tämä opinnäytetyö on tehty Kivistön Alepan toimeksiannosta. Alepa on pääkaupunkiseudulla toimiva S-Ryhmään kuuluvan HOK-Elannon vähittäiskauppaketju. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kivistön Alepan asiakastyytyväisyyttä ...
    • Asiakastyytyväisyyden kehittäminen Lounasravintola Rosannessa 

      Nieminen, Annika (2019)
      Työn tavoitteena oli selvittää, onko toimeksiantaja lounasravintolassa kysyntää kasvisruoalle ja minkälaista palautetta asiakkaat antavat tällä hetkellä lounasravintolan lounasruoan tarjonnasta. Pääpaino tutkimuksessa oli ...
    • Asiakastyytyväisyyden kehittäminen urheiluvälineliikkeessä 

      Saurila, Aleksi (2023)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia urheiluvälineliike Intersport Suomenojan asiakastyytyväisyyttä ja asiakaskokemusta. Työn tarkoituksena oli antaa toimeksiantajayritykselle tietoa tuotteiden, myymälän ja asiakaspalvelun ...
    • Asiakastyytyväisyyden mittaaminen : Case: Aktia Kiinteistönvälitys Oy 

      Mustakallio, Ann-Marie (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämän tutkimus- ja kehittämishankkeen tarkoituksena oli kehittää kohdeyritykselle asiakastyytyväisyyden mittaamisjärjestelmä asiakaslähtöisen liiketoiminnan ja asiakkuudenhallinnan näkökulmasta. Hankkeen pyrkimyksenä ...
    • Asiakastyytyväisyyden mittaamisen kehittäminen X verkkokauppayrityksessä 

      Tihhomirova, Polina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja tuottaa toimeksiantajalle asiakastyytyväisyyttä mittaava digitaalinen kyselylomake. Tavoitteena oli lomakkeen luomisen lisäksi löytää muita luotettavia asiakastyytyväi ...
    • Asiakastyytyväisyyden muodostuminen kauneudenhoitoalalla -Case: Salon & Beauty Clinic Lunesis 

      Piippo, Johanna; Mutanen, Marika (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa asiakastyytyväisyyden muodostumista kauneudenhoitoalalla. Case- yrityksenä on vuonna 2008 perustettu Helsingin Katajanokalla sijaitseva Salon & Beauty Clinic Lunesis. Tavoitteena ...
    • Asiakastyytyväisyyden muutokset : Case: Hyvinkään ABC-liikennemyymälä 

      Sukanen, Mimosa; Kivistö, Susanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyömme aiheena on asiakastyytyväisyyden muutosten tutkiminen Hyvinkään ABC-liikennemyymälässä. Tavoitteena on kartoittaa asiakastyytyväisyyden muutoksia ja vaihteluita ajanjaksolla, joka ylettyy loppuvuodesta 2005 ...
    • Asiakastyytyväisyyden seuranta ja kehittäminen viranomaisympäristössä - esimerkkinä Viestintävirasto 

      Liekkinen, Mirka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Menestyvä liiketoiminta vaatii tämän päivän organisaatioilta syvällistä asiakasymmärrystä ja tähän ymmärrykseen perustuvaa palveluiden kehittämistä. Asiakaskeskeisyys on keskeinen kilpailutekijä, jolla yritykset pyrkivät ...
    • Asiakastyytyväisyyden tutkiminen : Case: Kahvila X 

      Huopalainen, Mimma (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Helsinki-Vantaan lentoasemalla sijaitsevan Kahvila X:n asiakastyytyväisyyttä, palvelun laatua sekä tuotetarjontaa asiakastyytyväisyyskyselyn avulla. Asiakkailta pyrittiin ...
    • Asiakastyytyväisyyden tutkiminen ja kehittäminen : case: Berner Shop 

      Tuomainen, Erika (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, vastaako ostokokemus Berner Shopissa asiakkaiden toiveita, sekä olisiko myymälässä tai sen palveluissa kehitettävää. Tutkimusongelmana oli ostokokemuksen vastaavuus asiakkaiden ...
    • Asiakastyytyväisyyden tutkiminen kävijäkyselyllä : Case: Summer Up & Myötätuulirock festivaalit 

      Berghäll, Piia; Joutsimies, Saara (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyön aiheena on kävijätutkimuskyselyiden tekeminen musiikkifestivaaleilla. Tarkoituksena on selvittää kävijöiden tyytyväisyyttä festivaaleihin nykyisellään. Opinnäytetyön tavoitteena on koota aineiston pohjalta ...
    • Asiakastyytyväisyyden tutkiminen työterveysosaston laadun kehittämiseksi 

      Lunkka, Sara (2023)
      Työn tavoitteena oli hankkia tietoa yksityisen lääkärikeskuksen työterveysosaston asiakastyytyväisyydestä. Tarkoituksena oli tuottaa uutta tietoa asiakastyytyväisyyden tasosta yrityksessä, sillä aiempaa tietoa ei olla ...
    • Asiakastyytyväisyys : Case ”Anttila Espoonlahti Top Ten -osasto” 

      Lindfors, Miikka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Espoonlahden Anttilan uudistetun Top Ten –osaston asiakas-tyytyväisyyttä ja sen toiminnan kehittämistä edelleen. Tutkimuksen kohteena olivat osastolla asioivat asiakkaat kaikista ikäryhmistä. ...