KoulutusalaLaurea-ammattikorkeakouluPalvelumuotoilu
Viitteet 1-20 / 316
-
Aamiaismajoituksen perustaminen Tampereelle
(2020)Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia liiketoimintasuunnitelma perustettavalle aamiaismajoituspalveluyritykselle. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi opinnäytetyön kirjoittaja itse, jonka on tarkoitus perustaa kyseinen ... -
Activating the network of cultural tourism actors by designing a value co-creation space
(2020)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella skaalautuva kehittäjäfoorumikonsepti, jolla mahdollistetaan eri alojen toimijoiden välistä yhteistyötä. Ensisijaisena tutkimustavoitteena oli suunnitella kulttuurimatkailun ... -
The Adoption of Service Design Methods and Tools by Nordic Technology Startups
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Today’s changing business environment together with an increased global competition creates high pressure for companies to create useful products and services at an increasing speed. Consumers demand intuitive and seamless ... -
Alkoholittomien growler-tuotteiden tuotekehitys ja tuotantoprosessin edellytysten selvittäminen
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Olarin Panimolle suunnitelma alkoholittomien oluiden valmistamisesta. Osana opinnäytetyötä suunniteltiin tuotekehitysprosessia tuotannon aloittamisen mahdollistamiseksi. Tietoperusta ... -
Ammatillisen iltaopettajan työtehtävien ja -ajan käytön kehittäminen ammatillisessa oppilaitoksessa : case: Stadin ammatti- ja aikuisopisto, leipomoala.
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on organisoida ammatillisen iltaopettajan työtehtävien ja -ajan välistä kombinaatiota, valoittaa iltaopettajan työnkuvaa organisaation henkilöstölle ja päivittää ja monipuolistaa ... -
Ammattiliittojen jäsenpalveluiden asiakaskeskeinen kehittäminen
(2023)Tämän kehittämistyön tavoitteena oli tuottaa syvällistä asiakasymmärrystä STTK:n ammattiliittojen jäsenien tarpeista ja haasteista työelämään liittyen sekä muodostaa näkemys ammattiliittojen palveluista ja niiden laadun ... -
Ammattiliittojen kansainvälisen edunvalvonnan kehittäminen
(2022)Globaali työelämä on muutosten kourissa. Uudentyyppiset työsuhteet, alustatalous, pitkät alihankintaketjut, palkattujen työntekijöiden vaihtuminen yksityisyrittäjiksi sekä monikansallisten suuryritysten kasvava valta ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Applying Business Model Canvas with Service-Dominant Logic for Child Sponsorship
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Child sponsorship organizations serve millions of children and their communities around the world as beneficiary customers. To ensure this also in the futures, child sponsorship organizations have to have value propositions ... -
Applying customer-dominant logic to conceptualize a digital rental service for a self-storage company
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)Digitalization of services is important for many industries world wide. The self-storage industry has not been in the forefront of development of its digitalized services. The development challenge was to identify the parts ... -
Applying Lean Approach to Attraction Design: A Case Study of Heureka Tinkerlab
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)Today’s science centers are facing the challenge of leisure time becoming more disruptive.Research shows that visitors have growing expectations towards the attractions and, instead of being passive and waiting to be ... -
APPLYING SERVICE DESIGN AS AN APPROACH FOR FINDING WAY TOWARDS AGILE SOFTWARE DEVELOPMENT ADOPTION
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)In today’s rapidly changing and competitive environment it has become necessary for companies to become more agile and respond to demands efficiently and effectively. By being agile or-ganizations would be able to adapt ... -
Apuvälinehuollon asiakaskeskeinen kehittäminen perusterveydenhuollossa
(2023)Palvelumuotoilu tuo mahdollisuuden kehittää julkisia palveluja ja terveydenhuoltoa syvälliseen asiakasymmärrykseen sekä asiakaskeskeistä arvonmuodostusta koskevaan tietämykseen perustuen. Tämä tutkimuksellisena kehittämistyönä ... -
Arkiruokaa ahdistumatta? Asiakaskeskeisen palvelukonseptin kehittäminen K-ryhmälle
(2019)Tämän tutkimuksellisen kehittämistehtävän tarkoituksena oli luoda asiakaskeskeinen arkiruokakonsepti, joka ratkaisee jonkin asiakkaiden arkiruokaan liittyvän haasteen tai ongelman. Toteutuksessa käytettiin palvelumuotoil ... -
Arvoa muodostavien palveluiden kehittäminen : tapaustutkimus: Vanhankylänniemi
(2022)Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli selvittää, miten arvon muodostumista voidaan tukea kehittäessä kulttuuri ja vapaa-ajan palvelualuetta, huomioiden haja-asutus alueiden ekologiset liikkumisratkaisut. ... -
Arvoa yhteisöllisistä työtiloista työmatkailijalle : esimerkkinä Original Sokos Hotellit
(2023)Tämän opinnäytetyön aihe saatiin toimeksiantona Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnalta (SOK) ja se koskee Original Sokos Hotellien co-working-konseptia, jossa on määrittelyjä hotelliaulojen yhteisöllisille työtiloille. ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Arvon muodostuminen ja asiakasymmärrys Fine Art Body Painting -palvelussa
(2019)Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli ymmärtää arvon muodostumista yksityisasiakkaille suunnatussa Fine Art Body Painting –palvelussa, jossa vartalomaalaus ikuistetaan valokuvan avulla taidetauluksi. ... -
Asiakasarvon muodostuminen second hand -liikkeen myymäläkokemuksessa
(2023)Kestävämmän kulutuksen mahdollistaville ratkaisuille on yhä enemmän kysyntää, ja samalla elämyksellisyys asiakaskokemuksessa on tärkeämpää kuin koskaan. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli muodostaa ymmärrystä kierrätettyjen ... -
Asiakasarvon selvittäminen osaksi markkinointitoimiston palvelua - Hackathon-konsepti
(2022)Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli varmistaa markkinointitoimiston kilpailukykyä yhä digitalisoituvassa ja vahvasti kilpaillussa markkinassa. Ratkaisuna markkinointitoimistolle rakentui asiakasarvon ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Asiakaskeskeisyys alustapalvelun kehittämisessä organisaatioverkostossa : Case: Kansalliskirjaston Finna-palvelu
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)Nykypäivänä asiakkaan suhde ei ole vain yhteen julkiseen organisaatioon vaan suhde organisaatioverkostoon ja muihin asiakkaisiin. Julkisia palveluita tyypillisesti tuottaa organisaatioverkosto, ei vain yksi organisaatio. ... -
Asiakaskeskeisyys liiketoiminnan kehittämisessä : käytännön keinoja etsimässä apuvälineasiantuntijan asiakaskokemuksen kehittämiseen
(2021)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli syventää ymmärrystä arvon muodostumisesta apuvälineasiantuntijalle apuvälineen hankintaprosessin aikana. Lisäksi tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä toimeksiantajaorganisaation ...