"Facebook" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

    • Asiakaspalvelukokemuksen kehittäminen sosiaalisessa mediassa 

      Maunonen, Katja (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli saada syvällistä ymmärrystä Mediakonserni Keskisuomalaisen sosiaalisen median kanavien asiakkaiden viestintätarpeista ja odotuksista. Tutkimuksessa keskityttiin tarkastelemaan kommentointia ...
    • Blogien hyödyntäminen kosmetiikan markkinoinnissa 

      Toivanen, Henna-Riikka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena on perehtyä tarkemmin kosmetiikan markkinointiin blogeissa ja sosiaalisessa mediassa ja luoda jo olemassa olevan markkinointi-informaation pohjalta pätevä markkinoinnin perusteisiin perustuva ...
    • Brändin vahvistaminen sosiaalisen median markkinoinnin keinoin 

      Korpiluoma, Emilia; Littunen, Emmi (2020)
      Opinnäytetyö tehtiin elämyslahjakortteja tarjoavalle yritykselle, jolle sosiaalisen median käyttö liiketoiminnassa tuotti haasteita. Opinnäytetyön tavoitteena oli antaa toimeksiantajalle kehitysehdotuksia, joiden avulla ...
    • Digitaalisen markkinontiviestinnän suunnitelma - Case: Costa Blanca Suomi-Seura 

      Tammentie, Saara (2019)
      Opinnäytetyön aiheena oli digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma Costa Blanca Suomi-Seuralle. Opinnäytetyössä tehtiin myös maineanalyysi yhdistyksen toiveesta. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimiva, ...
    • Digitaaliset markkinointikanavat kauppaketjun yksikössä 

      Mäkelä, Reeta (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämä opinnäytetyö on tutkimus valtakunnalliseen kauppaketjuun kuuluvan, päivittäistavaroita ja käyttötavaroita myyvän Kaupan käyttämistä digitaalisista markkinointikanavista, joita ovat sähköpostitse lähetettävä uutiskirje, ...
    • Facebook - keskeiset uhat yksityisyydelle 

      Ranta, Mika (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia sosiaalisen median palveluiden, erityisesti Facebookin, keskeisiä uhkia palveluiden käyttäjien yksityisyydelle. Opinnäytetyön tavoitteena on ollut tutkia sosiaalisen median ...
    • Facebook apuna pk-yritysten brändinrakennuksessa ja markkinoinnissa : Case Järvenpään Wiener Paakari Oy 

      Heikkinen, Netta (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee sosiaalista mediaa ja brändin kehittämistä. Opinnäytetyössä mukana ollut case-yritys Järvenpään Wiener Paakari Oy on perinteikäs, lähes 30-vuotisen historian omaava järvenpääläinen leipomo. ...
    • Facebook Marketing towards Vietnamese consumers 

      Bui, Trang (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      This thesis examines to figure out whether Facebook can make an impact on consumers’ behavior among Vietnamese customers. The main objective of this thesis is to identify the potential consumers by understanding the ...
    • Facebook-markkinointi verkkokaupan myynninedistämisessä - Case Nonodd 

      Ritvanen, Katri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli testata Facebook-markkinoinnin toimivuutta Nonoddin verkkokaupan myynninedistämisen välineenä. Tätä varten Nonoddin Facebook-sivulle suunniteltiin ja toteutettiin opinnäytetyön ...
    • Facebookin hyödyntäminen yrityksen digitaalisessa markkinoinnissa : Case:The Left Shoe Company 

      Kamara, Nicole; Koivisto, Johanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Sosiaalisesta mediasta on tullut yhä tärkeämpi osa yritysten markkinointiviestintää. Facebookin myötä yrityksille on avautunut uudenlainen tapa tuoda esille tuotteitaan tai palvelujaan jo ennen kuin asiakas on fyysisesti ...
    • Facebookin hyödyntäminen Yökerhon X markkinoinnissa 

      Eerikas, Viljami (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa helsinkiläiselle yökerholle kohdennettu Facebook-mainoskampanja. Mainoskampanjan tavoitteena oli saada yökerhon Facebook-sivuille enemmän tykkääjiä eli ...
    • Facebookin markkinointisuunnitelma Omnian Kiviruukin kampuksen a la carte-ravintolalle X 

      Gyldén, Daniela; Strömberg, Daniel (2022)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä markkinointisuunnitelma Omnian Kiviruukin kampuksella sijaitsevalle a la carte-ravintolalle X. Espoon seudun koulutuskuntayhtymä, Omnia, on toisen asteen ammatillista koulutusta ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Facebookin reumavertaistukeen hakeutuneiden toiveet ja tarpeet keskusteluryhmässä 

      Selin, Irina (2020)
      Opinnäytetyöni on nimeltään Facebookin reumavertaistukeen hakeutuneiden toiveet ja tarpeet keskusteluryhmässä. Muodoltaan opinnäytetyö on survey-menetelmällä tehty tutkielma. Tutkimuskysymykseni ovat: mitä tiedollisia ja ...
    • Fashion Center Outletin brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa 

      Roikonen, Sofia (2021)
      Tämän opinnäytteen tarkoitus on selvittää, kuinka muotibrändi rakentuu toimeksiantajaa, Fashion Center Outletia vastaavissa yrityksissä, ja millainen rooli sosiaalisella medialla tässä on. Toimeksiantajana on Fashion Center ...
    • Järjestöviestinnän kehittäminen Facebookissa ja Instagramissa 

      Tuomi, Tanja (2020)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa kehitysehdotuksia järjestön viestinnän kehittämiseksi Facebookissa ja Instagramissa. Tarkoituksena oli, että toimeksiantaja pystyy hyödyntämään kehitysehdotuksia tulevaisuuden ...
    • Katsaus Facebook-markkinoinnin mahdollisuuksiin 

      Taakala, Oona (2023)
      Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona KnockOut-Group Oy:lle, jonka tarkoituksena oli esittää katsaus Facebook-mainonnan mahdollisuuksiin. Lisäksi työssä luotiin ohjeistus, jonka tarkoitus on antaa yritykselle selkeä ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Kilpailuedun saavuttaminen sosiaalisen median markkinoinnilla : case: Kauppakeskus Willa 

      Mäentausta, Miia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Sosiaalinen media on nykyaikaa, ja yritykset siirtyvät yhä enemmän sinne, missä asiakkaat ovat. Kauppakeskus Willa on lähtenyt mukaan sosiaaliseen mediaan, mutta Willalla ei ole suunnitelmaa siitä, missä ja miten täytyy ...
    • Koulutusrekrytoinnin digitaalisen markkinoinnin kehittäminen ja tuotteistaminen teollisuusyritykselle 

      Merviö, Esko (2019)
      Opinnäytetyön toimeksianto oli koulutusrekrytoinnin digitaalisen markkinoinnin kehittäminen ja tuotteistaminen. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Yritys X:än koulutusorganisaatio. Yritys X:än koulutusrekrytoinnin ...
    • Mainospaalu yrityksen markkinointiviestinnän välineenä – Case Timanttiset Kello- Nyström 

      Nyström, Ina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, kuinka hyvin digitaalinen mainosnäyttö toimii toimeksiantajayrityksen markkinointiviestinnän välineenä. Tämän selvittämiseksi toteutettiin kvantitatiivinen kyselytutkimus koskien ...
    • Maksetun mainonnan hyödyntäminen jalkapalloseurassa 

      Savolainen, Mikael (2023)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää se, miten sosiaalisen median maksetut mai-noskampanjat voivat vaikuttaa jalkapalloseuran jäsenmäärään. Toimeksiantajana tässä opinnäytetyössä toimii Itä-Vantaalainen Koivukylän ...