"haamuasiointi" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-10 / 10
-
Asiakaskokemuksen kehittäminen palvelupolun mukaisesti
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen asiakkaan tarpeita vastaavassa palvelupolussa. Palvelupolku koostuu asiakkaiden eri palvelutuokioista. Lisäksi työssä tarkastellaan, mitä tarkoitetaan elämyksellä ... -
Asiakkaan ehdoilla vai palvelumallin armoilla? - Kelan palvelumallin kehittäminen käyttäjäkeskeisillä menetelmillä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Kansaneläkelaitoksessa on käytössä palvelumalli, jota palveluneuvoja toteuttaa asiakaspalvelutilanteessa. Palvelumallin toteutumista on tutkittu Mystery Shopping -menetelmällä ja näissä tutkimuksissa todettu, että palvelumallia ... -
Automyynnin palvelun vertailu Mystery Shoppingin avulla
(2020)Opinnäytetyön toimeksiantajana on Porvoon Autopalvelu, joka toimii täyden palvelun autoliikkeenä Porvoon Tarmolassa. Porvoon Autopalvelu on aloittanut automyyntinsä vuoden 2016 alussa ja tätä myyntiä on tarkoitus lähteä ... -
Customer Representatives As Part-Time Marketers Of Online Services : Case: Tapiola General Mutual Insurance Company
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)The empirical study that this thesis is based on was ordered to be conducted by Tapiola General Mutual Insurance Company, a Finnish customer-owned insurance company that offers its customers general insurance. The ... -
Kokous- ja kongressikeskuksen kävijäopasteiden kehittäminen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää tutkimuksen kohteena olevan kokous- ja kongressikeskuksen kävijäopasteiden taso sekä havaita niiden mahdolliset kehitystarpeet. Kävijäopasteet vaikuttavat kokous- ja kongressikeskuksen ... -
Mystery Shopping in Improving Salesperson Performance - Case Group and Conference Business
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Managers in the service industry are interested in using cost-effective ways for evaluating and observing the customer experience, and the overall quality of the service. Mystery shopping has become a popular tool in ... -
Myynnin ammattilaiseksi : case: Yritys X
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Yritys X toimii Suomessa elektroniikkatuotteiden jälleenmyyjänä. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Coaching–koulutuksen vaikutusta yritys X:n myyjien myyntitoimintaan. Tutkimuksen avulla selvitimme, miten paljon ... -
Myyntityössä menestymisen aakkoset
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyössä tarkastellaan valmistuvan tradenomin silmin myyntityötä operaattorimaailmassa. Opinnäytetyö aineisto koostuu tutkimuskäynneistä ja myyntityön teoria-aineistosta liittyen muunmuuassa myynninportaisiin, ... -
Palvelupolun käyttäjäkeskeisyys ja sen parantaminen autovuokraamossa : Case: Autovuokraamo "Biili"
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin autovuokraamon palvelupolun käyttäjäkeskeisyyttä ja sen parantamista eräässä Suomessa toimivassa autovuokraamossa, joka mainitaan tässä työssä vain peitenimellä "Biili". Tutkimuksen tavoitteena ... -
Rautakauppa X:n asennuspalveluiden mainonta ja myyntityö kilpailijoihin verrattuna
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä olennaista tietoa toimeksiantajan (Rautakauppa X) asennuspalveluiden mainonnasta ja myyntityöstä suhteessa sen lähimpiin kilpailijoihin. Tarkoituksena oli tarjota toimeksiantajalle ...