• Kokous- ja kongressikeskuksen kävijäopasteiden kehittäminen 

      Laasala, Linda (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää tutkimuksen kohteena olevan kokous- ja kongressikeskuksen kävijäopasteiden taso sekä havaita niiden mahdolliset kehitystarpeet. Kävijäopasteet vaikuttavat kokous- ja kongressikeskuksen ...
    • Myynnin ‎ammattilaiseksi : case: Yritys X‎ 

      Januzi, Triumf; Al-Wattar, Neisam (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Yritys X toimii Suomessa elektroniikkatuotteiden jälleenmyyjänä. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ‎Coaching–koulutuksen vaikutusta yritys X:n myyjien myyntitoimintaan. Tutkimuksen avulla selvitimme, miten ‎paljon ...