Haku
Viitteet 1-10 / 294
Päätöksenteon ilmiöt markkinoinnissa I - Uusia näkökulmia markkinoinnin perinteisiin kilpailukeinoihin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2019)
Myynti on ostopäätöksen aikaansaamista. Siksi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa on keskeistä huomioida se, miten teemme päätöksiä. Lisääntyvä tutkimustieto päätöksentekoon liittyvistä ilmiöistä, yhdessä sen soveltamiseen ...
Handbok – CREAR digitalt verktyg för utvärdering av servicebehovet
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
För att stärka studerandenas välbefinnande, agentskap och resiliens har man inom projektet RETU Resiliens och framtidstro (ESF, 2018–2020) utvecklat ett digitalt verktyg för utvärdering av servicebehovet CREAR (https://crear.fi/). ...
Hanke-integrointi opintoihin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
CAITO-hankkeen saattaminen päätökseen onnistuneesti oli merkittävältä osin opiskelijoiden ja heitä ohjaavien lehtoreiden ansiokasta paneutumista yhteistyössä tehdyissä tehtävissä ja projekteissa. Nämä tehtävät ja projektit ...
Vieraanvaraisuus, vieraanvaraisuusala ja vieraanvaraisuusalan liiketoiminnan johtaminen - käsitteet ja sisältö
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Vieraanvaraisuusala, joka perinteisesti tunnetaan Suomessa Matkailu-, ravitsemis- ja talousalana,tarvitsee kehittyäkseen ammatillisessa korkeakoulutuksessa tutkintonsa suorittavia restonomeja. Restonomikoulutuksessa ...
Varautuva, ennakoiva oppilaitos ja korkeakoulu – jatkuvuuden turvaaminen arjen normaalioloista poikkeusoloihin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Turvallisuuden johtamiseen niin oppilaitoksissa kuin korkeakouluissa liittyy keskeisesti riskiperusteisuus, jonka kautta varmistetaan osaltaan toiminnan jatkuminen normaalioloissa, häiriötilanteissa sekä myös poikkeusoloissa. ...
CityDrivers - Teemme luovan osaamisen myynnistä ja ostamisesta helppoa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2019)
CityDrivers on toukokuun 2017 ja elokuun 2019 välisenä aikana toteutettu Euroopan sosiaalirahaston (ESR) rahoittama projekti, joka tekee luovan osaamisen ostamisesta ja myynnistä vaivatonta laajentamalla alan toimijoiden ...
CityDrivers - Easier selling and buying of creative competence
(2019)
Funded by the European Social Fund (ESF) and implemented between May 2017 and August 2019, the CityDrivers project aims to make it easier to buy and sell creative competence by expanding the professional skills of the ...
Kulttuurikirjon sadonkorjuu / Intercultural Harvest
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
It is an imperative to be globally competent in the increasingly interdependent and interconnected world. On a person-level, global competence is like a toolbox of values, mindsets, skills and knowledge that helps one ...
Collaboration Counts: Experiences in Internationalisation from Haaga-Helia, Laurea and Metropolia
(Laurea University of Applied Sciences, 2019)
This publication includes examples of how internationalisation is included and integrated into the education, research, development and innovation (RDI) activities and regional development of three Finnish universities of ...
Opiskelijoiden hyvinvointi ja tulevaisuususko ammattikorkeakoulussa
(2019)
Tämä julkaisu on tuotettu Toteemi-hankkeen Laurea-ammattikorkeakoulun osatoteutuksessa, jonka teemana oli opiskelijoiden hyvinvointi. Toteemi-hanke on opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama hankekokonaisuus (2017–2019), ...