Haku
Viitteet 1-10 / 316
Kilpailija-analyysi kosmetiikan verkkokaupalle & Avaimet strategiseen markkinointiin
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia kosmetiikan verkkokaupalle kilpailija-analyysi ja pohtia erottumisen keinoja, kehitysehdotuksia ja markkinointistrategiaa. Teoriaosuudessa käsiteltiin verkkokauppojen nykytilannetta, ...
Verkkokaupan laajentaminen kansainvälisille markkinoille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kansainväliseen verkkokauppakäytettävyyteen sekä näkyvyyteen liittyviä ominaisuuksia. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Beautyko Oy. Kansainvälistyminen aloitettiin ...
Sisältömarkkinointi : case: Beautiikki
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa hakukoneoptimoitua blogisisältöä indie-kosmetiikkaa tarjoavan verkkokaupan sivuille. Blogisisällön tavoite oli kasvattaa yrityksen hakukonenäkyvyyttä ja tarjota asiakkaille ...
Aistinvarainen arviointi kosmetiikassa
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen työ aistinvaraisesta arvioinnista ja sen hyödyntämisestä kosmetiikka-alalla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä alan suomen- sekä englanninkielistä lähdeaineistoa hyödyntäen oppimateriaalia ...
Kierrättäminen parturi-kampaamoissa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli yhdessä yhteistyökumppanin Suomen Hiusyrittäjät ry:n kanssa selvittää parturi-kampaajien tietoja sekä taitoja ja motivaatiota kierrätykseen ja ekologisuuteen liittyen. Tavoitteena oli lisätä ...
Kohderyhmätutkimus Suomen kosmetiikkamarkkinoilla: Inari Arctic Cosmetics Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa käsitys Inari Arctic Cosmeticsin kohderyhmän ostopäätökseen vaikuttavista tekijöistä. Lisäksi tavoitteena oli selvittää, minkälainen markkinointikonsepti herättää yhteistyökumppanin ...
Z-sukupolven tavoittava vaikuttajamarkkinointi
(2019)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää suomalaisen Z-sukupolven sosiaalisen median käyttöä sekä mieltymyksiä kosmetiikan vaikuttajamarkkinointiin liittyen. Z-sukupolven mieltymyksiä tarkasteltiin kolmikantaisesti: ...
Vermestä voimaa ja hyvinvointia CASE: Korkeakoulu Verme
(2019)
Elinikäinen oppiminen, osaamisen jakaminen sekä tiimityöskentelytaidot ovat välttämättömiä kiivastahtisessa työelämässä. Hyvien vuorovaikutustaitojen lisäksi vaaditaan uusien toimintatapojen nopeaa sisäistämistä ja ...
Kansainvälinen yhteistyösopimus Brexitin varjossa
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli kauneudenhoitoalan pienyrittäjä. Hänen tarkoituksena oli solmia yhteistyösopimus Iso-Britannialaisen ripsienpidennystarvikkeita valmistuttavan yrityksen kanssa tuotteiden jälleenmyynnistä ...
Ennakoivan sopimisen työkalupakki hius- ja kauneudenhoitoalalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää hius- ja kauneudenhoitoalalla suurimmiksi epäkohdiksi koettavat asiat sekä liikkeenharjoittajien että sopimusyrittäjien näkökulmasta. Kehittämistehtävän tavoitteena oli näiden ...