Haku
Viitteet 1-10 / 1048
Pk-yrityksen kansainvälistymisen käynnistäminen: Dentobon-tuttituoteperheen strategiapohjainen lanseeraus kansainvälisille markkinoille
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
Työelämälähtöinen opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena kehittämishankkeena, jonka kohdeorganisaationa oli Mekalasi Oy ja tuotteena Dentobon-tuoteperhe.
Kehittämishankkeen tarkoituksena oli perehtyä pk-yrityksen ...
Asiakaspalveluprosessin kehittäminen, CASE: Live Nation Finland Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakaspalveluprosessin kehittäminen yritykselle Live Nation Finland Oy. Käytännössä kohdeyritykselle kehitettiin verkossa toimiva työkalu niin asiakkaiden kuin itse yrityksen tarpeita ...
The Cross-cultural Introduction in the International Facility Management Program IFMP
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
The purpose of this action-based Bachelor’s thesis was to develop a concept for an educa-tional event aiming to the increase understanding of culture and cultural differences in an intensive program. The concept was designed ...
”Kouluruoka on yleensä ok” - Asiakaspalaute Loimijoen Kuntapalveluissa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Kouluruokailu on pinnalla yleisissä keskusteluissa jatkuvasti ja aihe on ajankohtainen. Opinnäytetyön tarkoitus on kartoittaa forssalaisen kouluruokailun tilaa ja asiakkaiden, eli tässä tapauksessa oppilaiden, tyytyväisyyttä ...
Yhteistyömalli tapahtumiin liikuntaseurojen kanssa : Case: Espoon liikunta- ja nuorisopalvelut
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Espoon liikunta- ja nuorisopalvelut. Heillä on vuodessa noin parikymmentä yhteistyötapahtumaa, joissa toimeksiantaja on tukemassa tapahtumanjärjestäjää. Opinnäytetyön tarkoituksena oli ...
Monikulttuurisuuden haasteet ja mahdollisuudet kerroshoitajien johtamisessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää kohdeyrityksenä toimineelle hotellille opas kerroshoitajien monikulttuurisen työyhteisön johtamiseen. Tavoitteena oli kartoittaa monikulttuurisuuden tuomia haasteita ja ...
Kahvilan palveluiden kehittäminen asiakaslähtöisesti
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön aiheena on kahvilan palveluiden asiakaslähtöinen kehittäminen. Tarkoituksena opinnäytetyössä on kartoittaa kahvilan palvelunlaatua ja asiakastyytyväisyyttä kahden tiedonkeruumenetelmän, asiakaskyselyn ...
Markkinointisuunnitelman kehittäminen - Case kahvila ja juhlatila
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön aiheena on markkinointisuunnitelman kehittäminen. Tarkoituksena on laatia selkeä, toimiva ja yksityiskohtainen markkinointisuunnitelma, jonka avulla toimeksiantaja voi rakentaa markkinointiaan entistä ...
Ammatillinen kehittyminen asiakaspalvelijana
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittyä ammatillisesti ja ymmärtää, kuinka asiakaspalvelussa voidaan toimia paremmin ja asiakaskeskeisemmin. Opinnäytetyöntekijä osallistuu myös kampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen. ...
Tapahtuman järjestämisen konseptointi
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä luodaan teoriaa ja käytäntöä yhdistävä konsepti tapahtuman järjestämisprosessista. Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda konsepti ja rakentaa siitä konkreettinen toimintamalli ...