Haku
Viitteet 1-6 / 6
Suomalaiset ovat kielitaitoisia – vai ovatko sittenkään?
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Kielten opiskelun väheneminen sekä yksipuolistuminen viime vuosina näkyvät selkeästi lukio-opiskelussa ja erityisesti kielten ylioppilaskokeissa. Kielivarannon kaventumiseen on puututtu korkeakoulujen yhteisessä ...
Avoin TKI-integroitu oppiminen - toimintamallit ja hyvät käytänteet
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Etsimme käsillä olevaa kokoomateosta varten avoimen TKI-integroidun oppimisen (TKIO) toteuttamisen erilaisia toimintamalleja ja hyvä käytänteitä. TKI-integroidun oppimisen toimintamallit ja hyvät käytänteet yhdistävät ...
Avoin TKI-integroitu oppiminen - toteuttamistapoja ja oppimisympäristöjä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Avoimessa TKIO:ssa on kyse yhteisöllisestä oppimisesta, jossa oppimisympäristönä on perinteisen luokkahuoneen sijaan aito työelämäprojekti. Se on verkostoituneen kulttuurin malli, jossa opetus kytkeytyy vahvasti työelämään ...
Katsaus avointen innovaatioiden yhteiskehittämistä ja testausta tukeviin sosiaali- ja terveysalan sivustoihin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Suomeen on syntynyt lukuisia julkisella rahoituksella toteutettuja alueellisia ja temaattisia innovaatioalustoja ja -ekosysteemejä. Monitoimijainen innovaatiotoiminta ei ole uusi ilmiö, sillä sen kehittäminen ja tutkiminen ...
Review of Finnish social and health care ecosystems’ websites supporting the co-creation and testing of innovations
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Numerous publicly funded regional and thematic innovation platforms and ecosystems have emerged in Finland. Multi-stakeholder innovation is not a new phenomenon, as its development and research began at the initiative of ...
Improve your Digital Health Care and Social Welfare Competencies 24/7!
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
SotePeda 24/7 (2018–2020) is a project funded by the Finnish Ministry of Education and Culture. 23 Finnish universities have taken part in the project. The vision for the project: “Higher education teachers are multidisciplinary ...