Haku
Viitteet 1-6 / 6
Avoin TKI-integroitu oppiminen - toimintamallit ja hyvät käytänteet
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Etsimme käsillä olevaa kokoomateosta varten avoimen TKI-integroidun oppimisen (TKIO) toteuttamisen erilaisia toimintamalleja ja hyvä käytänteitä. TKI-integroidun oppimisen toimintamallit ja hyvät käytänteet yhdistävät ...
Avoin TKI-integroitu oppiminen - toteuttamistapoja ja oppimisympäristöjä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Avoimessa TKIO:ssa on kyse yhteisöllisestä oppimisesta, jossa oppimisympäristönä on perinteisen luokkahuoneen sijaan aito työelämäprojekti. Se on verkostoituneen kulttuurin malli, jossa opetus kytkeytyy vahvasti työelämään ...
Suomalaiset ovat kielitaitoisia – vai ovatko sittenkään?
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Kielten opiskelun väheneminen sekä yksipuolistuminen viime vuosina näkyvät selkeästi lukio-opiskelussa ja erityisesti kielten ylioppilaskokeissa. Kielivarannon kaventumiseen on puututtu korkeakoulujen yhteisessä ...
Review of Finnish social and health care ecosystems’ websites supporting the co-creation and testing of innovations
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Numerous publicly funded regional and thematic innovation platforms and ecosystems have emerged in Finland. Multi-stakeholder innovation is not a new phenomenon, as its development and research began at the initiative of ...
Improve your Digital Health Care and Social Welfare Competencies 24/7!
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
SotePeda 24/7 (2018–2020) is a project funded by the Finnish Ministry of Education and Culture. 23 Finnish universities have taken part in the project. The vision for the project: “Higher education teachers are multidisciplinary ...
Katsaus avointen innovaatioiden yhteiskehittämistä ja testausta tukeviin sosiaali- ja terveysalan sivustoihin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Suomeen on syntynyt lukuisia julkisella rahoituksella toteutettuja alueellisia ja temaattisia innovaatioalustoja ja -ekosysteemejä. Monitoimijainen innovaatiotoiminta ei ole uusi ilmiö, sillä sen kehittäminen ja tutkiminen ...