Haku
Viitteet 1-10 / 76
”Joku tietty tarve tai vaan kokemuksena”: käyttäjätiedon hyödyntäminen kirjastopalvelujen suunnittelussa ja palvelutarpeiden ennakoinnissa
(2019)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli kehittää malli käyttäjätiedon keräämiseen ja hyödyntämiseen uuden palvelun luomiseksi kirjastoalalla. Kehittämistyön kehikkona toimi Vantaan kaupunginkirjaston ...
Gynekologinen potilas vastaanotolla: Opas asiakaslähtöiseen ohjaukseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda kirjallinen opas gynekologisen potilaan asiakaslähtöisestä ohjauksesta vastaanotolla. Opinnäytetyö on tuotettu yhteistyössä Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiriin kuuluvan ...
Espoon kaupungin asukasprojekti: asukkaiden osallistumishalu asuinympäristön vaikuttamiseen
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kertoa Espoon kaupungin asukasprojektin kulusta ja toteutuksesta, sekä pohtia sen haasteita ja kompastuskiviä, jotta tulevat projektit voisivat välttää niitä. Toteutuksessa ...
Viestinnän yhteiskehittäminen : Case: Suomen Golfliitto
(2019)
Viestintä kehittyy jatkuvasti. Sitä kehitetään tietoisesti ja se muuttuu ympäristön mukana. Käsitys oman organisaation viestinnän toteutumisesta voi olla kaukana todellisuudesta eikä tätä aina tiedosteta. Viestintää voidaan ...
Ammatillinen kehittyminen asiakaspalvelijana
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittyä ammatillisesti ja ymmärtää, kuinka asiakaspalvelussa voidaan toimia paremmin ja asiakaskeskeisemmin. Opinnäytetyöntekijä osallistuu myös kampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen. ...
ICT-yrityksen ohjelmistojen jatkuvien palveluiden palvelunhallinnan kehittäminen asiakaslähtöiseksi
(2019)
Kehittämistyön tavoitteena oli asiakastarpeiden ymmärryksen pohjalta kehittää ohjelmistojen jatkuvien palveluiden palvelunhallintaa ja sen keskeisimpiä palveluprosesseja asiakaslähtöisemmäksi. Asiakaslähtöisyys tarjosi ...
Kesäterkkaritoiminnan tunnettavuuden lisääminen viestinnän avulla
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää Vantaan kaupungin kesäterkkaritoiminnan ulkoista viestintää. Tavoitteena on löytää keinoja joilla vahvistaa kesäterkkaritoiminnan viestintää, jotta yhä useampi tuen tarpeessa oleva ...
Rosamaster Oy:n asiakaslähtöisten asiantuntijapalveluiden kehittäminen isännöintiyrityksille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa tutkimustyön tilaajalle, Rosamaster Oy:lle, uutta tietoa ja kehitysehdotuksia palvelutuotteidensa kehittämiseksi isännöintiyrityksille. Rosamaster Oy tarjoaa kiinteistön elinkaaren ...
Fitness Club Olariumin tuottamien palveluiden kehittäminen asiakasymmärrystä hyödyntämällä
(2019)
Opinnäytetyö suoritettiin toiminnallisena eli kvantitatiivisena tutkimuksena, mutta se sisälsi myös kvalitatiivisia eli laadullisia piirteitä – vastaajat saivat muun muassa kertoa henkilökohtaisista tuntemuksistaan ...
”Voiko työpäivän aikana keinua?” - Muutosagenttien toiminnan & toimintaympäristön kehittäminen palvelumuotoilun avulla.
(2019)
Yhteiskunta on valtavassa murroksessa ja muutoksessa. Yritykset joutuvat vastaamaan uusiin tarpeisiin ja haasteisiin kohdatessaan teknologian kehityksen, kasvavan kilpailun, asiakkaan arvon vahvistumisen ja huolen ympäristön ...