Haku
Viitteet 1-10 / 246
Asiakaskokemukset silkkipaino- ja brodeerauspalvelun kehittämiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kasipaino Oy:n asiakastyytyväisyyden nykytila erilaisten asiakaskokemuksien kokemana ja tarkoituksena oli saada tyytyväisyyden lisäksi kehitysideoita palvelun laadun varmistamiseksi. ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma rakennusalan B2B-yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma Rakennus Kurre Oy:lle, jonka asiakkaita ovat pääsääntöisesti muut yritykset. Tavoitteena oli luoda yritykselle mahdollisimman ...
Keskusjärjestön digitaalisen palvelujärjestelmän kehittäminen muotoilu- ja tulevaisuusajattelun avulla
(2021)
Digitalisaatio haastaa entistä enemmän järjestöjä tarkastelemaan toimintansa nykyaikaistamista ja palveluidensa kehittämistä. Myös ulkoilujärjestö Suomen Latu ry:ssä on tiedostettu, että kattojärjestön menestyminen ...
Asiakastyytyväisyyskysely kehitysvammaisten asumisyksikköön
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa kehitysvammaisten asumisyksikön asukkaille asiakastyytyväisyyskysely, joka mittasi asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen palveluita kohtaan. Opinnäytetyön ...
Strategiamuotoilu digitalisaation edistäjänä kukka- ja puutarhakaupassa
(2020)
Kehittämistyössä suunniteltiin kohdeyrityksen digitalisaatiostrategiaa. Työn tarkoituksena oli selvittää, miten pieni kukka- ja puutarha-alan yritys voi pärjätä digitalisoituvan vähittäiskaupan kilpailussa, ja miten se voi ...
Asiakastyytyväisyyslomakkeen kehittäminen kognitiiviselta toimintakyvyltä heikommille ikäihmisille
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää selkokielinen asiakastyytyväisyyslomake kognitiiviselta toimintakyvyltä heikommille ikäihmisille Marjatta-Säätiön käyttöön ja osaksi laatukäsikirjaa. Opinnäytetyön tavoitteena oli ...
Psyykkisen valmennuksen verkkokauppa palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda verkkokauppa psyykkisen valmennuksen palveluita toteuttavalle INTO Health & Care Oy:lle palvelumuotoilun keinoin. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yrityksen asiakkaiden ...
”Kaiken ei tarvitse olla täyskymppi, mutta jonkin täytyy olla 11” – Hotelliaamiaisen asiakaslähtöinen konseptointi pandemia-aikana
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa konkreettisia, asiakaskeskeisiä ehdotuksia hotellin aamiaiskokemuksen kehittämiseksi, jotta se kohtaisi paremmin asiakkaiden tarpeet ja toiveet, myös ...
Kokemusasiantuntijuus tukielin- ja plastiikkakirurgisessa hoitotyössä : kuvaileva kirjallisuuskatsaus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä tietoa kokemusasiantuntijatoiminnan toteuttamisesta kirurgisessa hoitotyössä ja sen osa-alueilla. Tavoitteena oli lisätä tietoisuutta kokemusasiantuntijuudesta ja kokemusasian ...
Purposeful Client Work: the Justification of Creative Arts Therapy in Eating Disorder Recovery
(2019)
The purpose of this Bachelor’s Thesis was to find justifications for creative arts therapy use in eating disorder recovery. The aim was to produce information on the topic as well as offer some theory that could be utilized ...