Haku
Viitteet 1-10 / 727
ServiceDeskin palveluprosessien kehittäminen — Case Laurea-ammattikorkeakoulu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten ServiceDeskin loppukäyttäjät löytävät ServiceDeskin palvelut, miten palveluiden prosessit toimivat ja mitkä ovat ne palvelut, joihin loppukäyttäjät toivovat parannusta. ...
Asemanseudun kehittäminen : Case Mäntsälän asemanseutu
(2019)
Asemanseutujen kehittämisestä on syntynyt trendi-ilmiö ympäri maailmaa. Asemanseudut ovat kokeneet vahvan muutoksen ja nykyisin ne tunnistetaan paljon muustakin kuin liikenteen solmupisteen roolistaan. Niillä on ollut suuri ...
Työhyvinvoinnin kehittäminen esimiestyön ja itsensä johtamisen avulla
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää millaiset ovat työntekijän itsensä johtamisen taidot ja miten ne vaikuttavat hänen työhyvinvointiinsa. Tarkoitus oli myös selvittää miten esimiestyö toimii ja millainen vaikutus ...
Lapsen ja lapsiperheiden osallisuuden ja hyvinvoinnin tukeminen liikunnan avulla kolmannella sektorilla
(2019)
Opinnäytteen tavoitteena oli kehittää IF Kungenin (Internationella Färdigheter Kungen rf) toiminnassa mukana oleville lapsille suunnattuja liikuntapalveluja ja sitä kautta tukea eri sosioekonomisen taustan omaavia lapsia ...
Verkkokaupan kehittäminen
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Resta24-verkkokaupan kehittämistä asiakaslähtöisestä näkökulmasta. Työ toteutettiin kuopiolaiselle Scanzon Group Finland Oy:lle, joka on tukkuverkkokauppa- ja maahantuontiyritys. Resta24 on ...
Asiakaskeskeisyys liiketoiminnan kehittämisessä : käytännön keinoja etsimässä apuvälineasiantuntijan asiakaskokemuksen kehittämiseen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli syventää ymmärrystä arvon muodostumisesta apuvälineasiantuntijalle apuvälineen hankintaprosessin aikana. Lisäksi tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä toimeksiantajaorganisaation ...
Minäkö vapaaehtoiseksi? – Selvitys vapaaehtoistoiminnan kehittämiseksi ViaDia Espoo ry:ssä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa selvitys, jota voidaan hyödyntää ViaDia Espoo ry:n vapaaehtoistoiminnan vetovoiman ja vapaaehtoisten lukumäärän kasvattamisessa. Erityisiksi kohderyhmiksi selvitykseen valittiin ...
Pääkäyttäjän päiväkirja - Kehitystyötä kaaoksessa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Suomen mittakaavassa suuren liikekiinteistön turvavalvomon työskentelyn tehokkuutta. Työn tuotokset tuovat lisäarvoa toimeksiantajani tuottamaan palveluun, ja tuotettua aineetonta ...
Asiakkuuksien johtaminen kasvun mahdollistajana
(2020)
Kasvun myötä kohdeorganisaatiolla on tarve muutokselle asiakastyössä ja myynnissä. Tavoitteena on kehittää kohdeyrityksen asiakkuuksien johtamista, asiakasluokittelua ja asiakashoitomalleja. Näiden myötä halutaan vahvistaa ...
Midline-katetriosaamisen täydennyskoulutusmalli ja -materiaali sairaanhoitajille
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää sairaanhoitajien kliinistä osaamista laskimokatetrien laitoissa. Tavoitteita työlle oli kaksi: arvioida Haartmanin sairaalassa käytettyä sairaanhoitajien Midline-katetriosaamisen ...