Haku
Viitteet 1-10 / 394
Kellonhuolto-sovelluksen kehittäminen
(2020)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä kehitetään prototyyppi toimeksiantajan kelloseppien huoltotöiden kirjausta varten. Opinnäytetyön tavoitteena on kuvata prototyypin kehitystä.
Opinnäytetyössä myös esitellään Getting ...
Asemanseudun kehittäminen : Case Mäntsälän asemanseutu
(2019)
Asemanseutujen kehittämisestä on syntynyt trendi-ilmiö ympäri maailmaa. Asemanseudut ovat kokeneet vahvan muutoksen ja nykyisin ne tunnistetaan paljon muustakin kuin liikenteen solmupisteen roolistaan. Niillä on ollut suuri ...
Verkkokaupan kehittäminen
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Resta24-verkkokaupan kehittämistä asiakaslähtöisestä näkökulmasta. Työ toteutettiin kuopiolaiselle Scanzon Group Finland Oy:lle, joka on tukkuverkkokauppa- ja maahantuontiyritys. Resta24 on ...
Pääkäyttäjän päiväkirja - Kehitystyötä kaaoksessa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Suomen mittakaavassa suuren liikekiinteistön turvavalvomon työskentelyn tehokkuutta. Työn tuotokset tuovat lisäarvoa toimeksiantajani tuottamaan palveluun, ja tuotettua aineetonta ...
Asiakaskeskeisyys liiketoiminnan kehittämisessä : käytännön keinoja etsimässä apuvälineasiantuntijan asiakaskokemuksen kehittämiseen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli syventää ymmärrystä arvon muodostumisesta apuvälineasiantuntijalle apuvälineen hankintaprosessin aikana. Lisäksi tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä toimeksiantajaorganisaation ...
Asiakkuuksien johtaminen kasvun mahdollistajana
(2020)
Kasvun myötä kohdeorganisaatiolla on tarve muutokselle asiakastyössä ja myynnissä. Tavoitteena on kehittää kohdeyrityksen asiakkuuksien johtamista, asiakasluokittelua ja asiakashoitomalleja. Näiden myötä halutaan vahvistaa ...
Kännykät kiertoon : Kuinka kehittää matkapuhelinten kierrätystä Gigantissa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää matkapuhelinten kierrätystä ja tuottaa toimeksiantajana toimineen Gigantti Oy Ab:n käyttöön kehitysehdotuksia, joiden avulla asiakkaiden matkapuhelinten kierrätystä olisi mahdollista ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen parantaminen chatbotin avulla verkkosivuston yhteydenottolomakkeissa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin chatbotin avulla toimeksiantajan, Virva VR Oy:n, yhteydenottotoimintoja Pikseli Virtuaalipuistojen verkkosivustolla. Kehittämistyön tueksi toteutettiin asiakastutkimus lähtötilan sekä ...
Laurea-ammattikorkeakoulun turvallisuuden ja riskienhallinnan koulutusohjelma (AMK) vuosina 2010–2020
(2021)
Laurea-ammattikorkeakoulu on yksi Suomen vetovoimaisimmista korkeakouluista, joka on järjestänyt turvallisuusalan tradenomikoulusta yli kahden vuosikymmenen ajan. Ammattikorkeakouluilta odotetaan kuitenkin jatkuvaa ...
SRAS-R -koulukieltäytymiskyselyn pilotointi ja kehittäminen LAPE Uusimaan alueella
(2019)
Opinnäytetyömme aiheena on SRAS-R -koulukieltäytymiskyselyn pilotointi ja kehittäminen LAPE Uusimaan alueella. Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä valtion kärkihankkeen, LAPE-muutosohjelman, osahankkeen LAPE Uusimaan ...