Haku
Viitteet 1-10 / 195
Thaimaalaisen luonnonkosmetiikan mahdollisuudet verkkokaupassa
(2020)
Luonnonkosmetiikan suosio on kasvanut tavanomaisen kosmetiikan kysyntää nopeammin. Syynä voi olla koko maailmaa hallitsevasta muutoksesta, jossa ihmiset painostavat omaan ja luonnon hyvinvointiin. Yksi mainittava syy kasvuun ...
Verkkosivujen suunnittelu ja toteutus Case: So Focus Oy
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli perustaa verkkosivut psykoterapiaa, elämäntaitokoulutusta ja konsultointipalveluja tarjoavalle So Focus Oy:lle. Verkkosivut tulevat toimimaan yrityksen pääasiallisena markkinointikanavana, ...
Kalastustarvikeliikkeen tunnettuuden lisääminen markkinoinnilla
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi espoolainen kalastustarvikeliike nimeltään JIG, joka toivoi löydettävän keinoja asiakaskuntansa kasvattamiseksi. Yrityksen taustatietoihin ja nykytilanteeseen perehdyttiin nykytila-analyysien ...
Yksinyrittäjien hyvät käytänteet uusasiakashankintaan
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää hyviä käytänteitä uusasiakashankintaan aloittelevana yrittäjänä. Uusasiakashankintaa käsitellään näkökulmasta, jossa resurssit ja osaaminen ovat kokemattoman yrittäjän tasolla. ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma.
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on rakentaa ja kehittää toimiva sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantaja yritykselle Rauta-Lappalainen Oy:lle (K-Rauta Merituuli). Rauta-Lappalainen Oy on ...
Markkinointisuunnitelma: Antinluoma & Muukkonen Oy
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma, josta Antinluoma & Muukkonen Oy saisi realistista ja oikeaoppista hyötyä juuri alkaneen liiketoiminnan markkinointiin. Tavoitteen toteutumiseksi työssä on ...
Markkinointisuunnitelma sisustusalan yritykselle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä markkinointisuunnitelman eri vaiheisiin sekä toimintatapoihin. Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia markkinointisuunnitelmia sisustustuotteita myyvälle yritykselle. Näiden toimintatapojen ...
Sisältöstrategian luominen verkkokaupalle
(2020)
Opinnäytetyön aihe on sisältöstrategian luominen verkkokaupalle. Työn tavoite on selvittää miten luoda sisältöstrategia liiketoiminnan aloittavalle yritykselle, sekä toteuttaa alustava sisältöstrategia perustamisvaiheessa ...
Aloittavan juhlasuunnitteluyrityksen markkinointisuunnitelma
(2020)
Markkinointisuunnitelma on yrityksen perustamisvaiheessa yksi sen tärkeimmistä laadittavista suunnitelmista. Se on työkalu, jonka tarkoituksena on kuvata yrityksen tavoitteita ja toimenpiteitä kasvun ja menestyksen ...
Asiakashankinta ja positiivisen näkyvyyden lisääminen tapahtuman avulla
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli löytää hyväntekeväisyys- ja liikuntatapahtuman avulla tavat saada positiivista näkyvyyttä ja asiakkaita toimeksiantajalle Ilona Liikunta Oy:lle. Tavoitteena oli tilaisuuden avulla ...