Haku
Viitteet 1-10 / 302
Säästäminen, sijoittaminen ja vastuullisuus nuorten aikuisten näkökulmasta
(2021)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa kuinka kiinnostuneita nuoret aikuiset ikäluokassa18-35 ovat säästämisestä ja sijoittamisesta ja kuinka tärkeänä he pitävät sijoitustuotteen vastuullisuutta. Tutkimuksen ...
Sisältöstrategian luominen verkkokaupalle
(2020)
Opinnäytetyön aihe on sisältöstrategian luominen verkkokaupalle. Työn tavoite on selvittää miten luoda sisältöstrategia liiketoiminnan aloittavalle yritykselle, sekä toteuttaa alustava sisältöstrategia perustamisvaiheessa ...
Verkkosivujen suunnittelu ja toteutus Case: So Focus Oy
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli perustaa verkkosivut psykoterapiaa, elämäntaitokoulutusta ja konsultointipalveluja tarjoavalle So Focus Oy:lle. Verkkosivut tulevat toimimaan yrityksen pääasiallisena markkinointikanavana, ...
Markkinointisuunnitelma sisustusalan yritykselle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä markkinointisuunnitelman eri vaiheisiin sekä toimintatapoihin. Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia markkinointisuunnitelmia sisustustuotteita myyvälle yritykselle. Näiden toimintatapojen ...
Thaimaalaisen luonnonkosmetiikan mahdollisuudet verkkokaupassa
(2020)
Luonnonkosmetiikan suosio on kasvanut tavanomaisen kosmetiikan kysyntää nopeammin. Syynä voi olla koko maailmaa hallitsevasta muutoksesta, jossa ihmiset painostavat omaan ja luonnon hyvinvointiin. Yksi mainittava syy kasvuun ...
Markkinointisuunnitelma: Antinluoma & Muukkonen Oy
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma, josta Antinluoma & Muukkonen Oy saisi realistista ja oikeaoppista hyötyä juuri alkaneen liiketoiminnan markkinointiin. Tavoitteen toteutumiseksi työssä on ...
Markkinoinnin vuosikello kauneushoitola Khatunille
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli luoda markkinoinnin vuosikello kauneushoitola Khatunille. Toimeksiantajalla on toiminimi ja hän tekee töitä kosmetologina itsenäisenä yrittäjänä omistamassaan kauneushoitolassa.
Toimeks ...
Markkinoinnin automaatioiden luominen Yritys X:lle Custobar-alustassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään markkinoinnin automaatioviesteihin sekä niiden hyödyntämiseen Yritys X:n markkinoinnin kehittämisessä. Automaatioviestit on toteutettu käyttäen pohjana Custobarin markkinointialustaa. ...
Asiakashankinta ja positiivisen näkyvyyden lisääminen tapahtuman avulla
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli löytää hyväntekeväisyys- ja liikuntatapahtuman avulla tavat saada positiivista näkyvyyttä ja asiakkaita toimeksiantajalle Ilona Liikunta Oy:lle. Tavoitteena oli tilaisuuden avulla ...
Sosiaalisen median strategia TR-Kalusteelle
(2021)
Opinnäytetyössä luodaan sosiaalisen median strategia toimeksiantajalle. Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on TR-KalusteOy, joka toimii huonekalualan jälleenmyyjänä. TR-Kaluste jälleenmyy Stemman kalusteita. Tavoitteena ...