Haku
Viitteet 1-10 / 416
Keskusjärjestön digitaalisen palvelujärjestelmän kehittäminen muotoilu- ja tulevaisuusajattelun avulla
(2021)
Digitalisaatio haastaa entistä enemmän järjestöjä tarkastelemaan toimintansa nykyaikaistamista ja palveluidensa kehittämistä. Myös ulkoilujärjestö Suomen Latu ry:ssä on tiedostettu, että kattojärjestön menestyminen ...
Asiakasprofiilin luominen: Case Hotelli Teltta
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda asiakasprofiilit Hotelli Teltalle palvelumuotoilun keinoja käyttäen. Tutkimus toteutettiin lokakuussa 2019. Tutkimuksen tavoitteena oli luoda ymmärrys kohdeyrityksen ...
Strategiamuotoilu digitalisaation edistäjänä kukka- ja puutarhakaupassa
(2020)
Kehittämistyössä suunniteltiin kohdeyrityksen digitalisaatiostrategiaa. Työn tarkoituksena oli selvittää, miten pieni kukka- ja puutarha-alan yritys voi pärjätä digitalisoituvan vähittäiskaupan kilpailussa, ja miten se voi ...
Yrityskulttuurimuotoilu : mitä se on ja miten sitä tehdään
(2020)
Yrityskulttuurimuotoilu tarkoittaa ihmislähtöistä ja muotoiluajattelua hyödyntävää tapaa luoda uusia, ja kehittää vanhoja, yrityskulttuuriin vaikuttavia arvoja, rakenteita ja käytäntöjä. Siinä hyödynnetään palvelumuotoilun ...
Psyykkisen valmennuksen verkkokauppa palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda verkkokauppa psyykkisen valmennuksen palveluita toteuttavalle INTO Health & Care Oy:lle palvelumuotoilun keinoin. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yrityksen asiakkaiden ...
Tuska-festivaalin talkootyön uudelleenkonseptointi yhteisöhankkeeksi
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yhteisöhankkeeksi uudelleenmuotoiltu konsepti Tuska-festivaalin talkootyön järjestämiseen. Tarkoituksena oli kehittää käytettävä ja ajanmukainen toimintamalli, jolla toimeksiantaja ...
”Kaiken ei tarvitse olla täyskymppi, mutta jonkin täytyy olla 11” – Hotelliaamiaisen asiakaslähtöinen konseptointi pandemia-aikana
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa konkreettisia, asiakaskeskeisiä ehdotuksia hotellin aamiaiskokemuksen kehittämiseksi, jotta se kohtaisi paremmin asiakkaiden tarpeet ja toiveet, myös ...
Aistilan kehittäminen mielenterveyskuntoutujien kanssa soveltamalla palvelumuotoilun keinoja
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Aistilaa yhdessä Keski-Uudenmaan Sopimuskodin mielenterveyskuntoutujien kanssa, soveltamalla palvelumuotoilun keinoja sekä toipumisorientaatiomallia. Opinnäytetyön tavoitteena oli ...
Yhteiskäyttöisten kuormapyörien palvelukonseptin muotoilu : case: Colossus Finland Oy
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli muotoilla yhteiskäyttöisten kuormapyörien palvelu. Opinnäytetyössä varsinainen edunsaaja on oma yritys Colossus Finland Oy. Muotoilun ohessa tein EU-rahoitteisen ”Perille asti” -hankkeen ...
Pakopeli palvelumuotoilun keinoin Case: Dangerous Cargo
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda palvelumuotoilun keinoin opettavainen ja innostava pakopeli, joka on asiakaskokemukselta ensiluokkainen ja jättää pelaajille muistijäljen. Hyvä asiakaskokemus ja muistijälki auttavat ...