Haku
Viitteet 1-10 / 220
Sisältöstrategian luominen verkkokaupalle
(2020)
Opinnäytetyön aihe on sisältöstrategian luominen verkkokaupalle. Työn tavoite on selvittää miten luoda sisältöstrategia liiketoiminnan aloittavalle yritykselle, sekä toteuttaa alustava sisältöstrategia perustamisvaiheessa ...
Hanke-integrointi opintoihin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
CAITO-hankkeen saattaminen päätökseen onnistuneesti oli merkittävältä osin opiskelijoiden ja heitä ohjaavien lehtoreiden ansiokasta paneutumista yhteistyössä tehdyissä tehtävissä ja projekteissa. Nämä tehtävät ja projektit ...
Sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma matkailualan pienyritykselle, jolla ei ole ollut säännöllistä sisällön tuottamista valituissa sosiaalisen median kanavissa. Työn ...
Tukevatko seuraavan sukupolven sosiaaliset mediat ihmisten ja yhteisöjen kasvua?
(Tietojohtaminen, 2021)
Yhteiskunnallinen polarisaatio ja heimoutuminen on nostanut vahvasti päätään viime vuosina. Center for Humane Technologyn perustajan Tristan Harrisin mukaan polarisaation taustalla on sosiaalisten medioiden dynamiikka. ...
Minfie-brändin markkinointi- ja myyntisuunnitelma
(2019)
Opinnäytetyö on tehty BT-Way Oy:n toimeksiannosta. BT-Way Oy on kahden insinööritaustaisen henkilön vuonna 2014 perustama start-up yritys ja opinnäytetyö keskittyy ainoastaan toimeksiantajan Minfie-sovellukseen. Yrityksen ...
Sosiaalisen median strategia TR-Kalusteelle
(2021)
Opinnäytetyössä luodaan sosiaalisen median strategia toimeksiantajalle. Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on TR-KalusteOy, joka toimii huonekalualan jälleenmyyjänä. TR-Kaluste jälleenmyy Stemman kalusteita. Tavoitteena ...
Markkinointiviestinnän kehitys pienyrittäjille CASE: TMI Urheiluhieroja Zack Arian
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantona on luoda markkinointiviestintäsuunnitelma yksityistoimijalle urheiluhieroja Zack Arianille. Opinnäytetyön tarkoituksena on suunnitella ja luoda käytännöllisiä markkinointitapoja ...
Yrityksen verkkosivujen ja sosiaalisen median uudistaminen
(2021)
Tämän opinnäytetyö tavoitteena oli Kehittää Insinööritoimisto Tarkkanen Oy:n digitaalista markkinointia. Opinnäytetyössä kehittämistehtävänä oli hakukoneoptimoitujen uusien verkkosivujen ja sosiaalisen median kanavien ...
Pienyrityksen markkinointiviestinnän keinojen vertailu
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee markkinointiviestinnän keinoja Terrasol Trading Oy-nimisen pienyrityksen näkökulmasta, keskittyen erityisesti markkinointiviestinnän keinojen tarkasteluun ja vertailuun. Työ on käytännönläheinen, ...
Kalastustarvikeliikkeen tunnettuuden lisääminen markkinoinnilla
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi espoolainen kalastustarvikeliike nimeltään JIG, joka toivoi löydettävän keinoja asiakaskuntansa kasvattamiseksi. Yrityksen taustatietoihin ja nykytilanteeseen perehdyttiin nykytila-analyysien ...