Haku
Viitteet 1-10 / 2557
Developing and Measuring User Experience in a Self-help Portal : Case: Mid-sized Consumer Electronics and Instruments Company
(2019)
Käyttäjäkeskeinen suunnittelu on tullut osaksi palvelusuunnittelua yhä vahvemmin palvelujen digitalisaation kautta. Digitalisaatio on tuonut asiakkaille mahdollisuuden valita palveluntuottajansa maailmanlaajuisesta ...
Siviili-ilmailun turvaamisesta annetun regulaation huomioiminen lentoasemien uudis- ja korjausrakennushankkeissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää turva-asioiden huomioimista Finavia Oyj:n ylläpitämien lentoasemien uudis- ja korjausrakennushankkeissa. Kehittämisen kohteena oli turva-asioiden huomioimisen prosessi ja tähän ...
"Me tarvitaan innovatiivisia tuotekehitysjuristeja": kuinka palvelumuotoilun käyttöönotto muuttaa organisaatiota?
(2019)
Finanssiala on murroksessa. Alan yritysten kilpailu keskittyy yhä enemmän asiakaskokemukseen ja digitaalisiin palveluihin. Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia on ottanut ensimmäiset askeleet ...
Vastuullinen yhteiskuntavastuuraportointi : savumerkeistä someen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
Tässä opinnäytetyössä haettiin vastauksia seuraaviin kysymyksiin: Miten ja miksi yritys tekee yhteiskuntavastuuraportointia? Miten lait ja säädökset vaikuttavat yhteiskuntavastuuraportointiin? Onko raportointi vastuullista? ...
Asemanseudun kehittäminen : Case Mäntsälän asemanseutu
(2019)
Asemanseutujen kehittämisestä on syntynyt trendi-ilmiö ympäri maailmaa. Asemanseudut ovat kokeneet vahvan muutoksen ja nykyisin ne tunnistetaan paljon muustakin kuin liikenteen solmupisteen roolistaan. Niillä on ollut suuri ...
Viikin opetus- ja tutkimustilan konseptointi ruoantuotannosta kertovaksi lasten- ja nuorten oppimisympäristöksi
(2020)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli luoda pedagogisesti monipuolinen sekä toiminnoiltaan uudenlainen lähestymistapa ja vierailukokonaisuus maatilavierailuille sekä maatilaympäristössä toteutettavalle ruokakasvatukselle. ...
ICT-yrityksen ohjelmistojen jatkuvien palveluiden palvelunhallinnan kehittäminen asiakaslähtöiseksi
(2019)
Kehittämistyön tavoitteena oli asiakastarpeiden ymmärryksen pohjalta kehittää ohjelmistojen jatkuvien palveluiden palvelunhallintaa ja sen keskeisimpiä palveluprosesseja asiakaslähtöisemmäksi. Asiakaslähtöisyys tarjosi ...
Asiakkaiden osallisuuden kehittäminen Espoon avoimessa varhaiskasvatuksessa valinta- ja palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Espoon kaupungin strategiana on pyrkiä kehittämään espoolaisten tarpeisiin vastaavia palveluita osallistamalla asiakkaat mukaan palvelujen kehittämiseen. Opinnäytetyö on toimintatutkimus, jonka tavoitteena oli kehittää ...
Työhyvinvoinnin kehittäminen esimiestyön ja itsensä johtamisen avulla
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää millaiset ovat työntekijän itsensä johtamisen taidot ja miten ne vaikuttavat hänen työhyvinvointiinsa. Tarkoitus oli myös selvittää miten esimiestyö toimii ja millainen vaikutus ...
Lapsen ja lapsiperheiden osallisuuden ja hyvinvoinnin tukeminen liikunnan avulla kolmannella sektorilla
(2019)
Opinnäytteen tavoitteena oli kehittää IF Kungenin (Internationella Färdigheter Kungen rf) toiminnassa mukana oleville lapsille suunnattuja liikuntapalveluja ja sitä kautta tukea eri sosioekonomisen taustan omaavia lapsia ...