Haku
Viitteet 1-4 / 4
Hiki, ähky ja loikka - Osallistujien pedagogisia mietteitä ja ideoita hankkeen varrelta
(Aalto-yliopisto, 2019)
DIGIJOUJOU-hankkeessa työskennelleet opettajat ovat hankkeen toimintavuosien 2017-2019 aikana pohtineet opetuksen ja oppimisen digitaalisuutta ja joustavuutta eri näkökulmista: mitä digitaalisuus ja joustavuus suomen ...
Digimarkkinoinnin suunnitelma mikro- ja pk-yrityksille
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2019)
Digimarkkinoinnin suunnitelma mikro- ja pk-yrityksille -opas on työkirja, joka on suunnattu mikro- ja pk-yrityksille. Sen tavoitteena on auttaa yrityksiä suunnittelemaan digimarkkinointia. Oppaaseen kuuluu myös canvas. ...
Digital marketing plan for small and medium sized companies
(Laurea University of Applied Sciences, 2019)
The publication "Digital marketing plan for small and medium sized companies" is a workbook for small and medium sized companies. The workbook helps companies to create a plan for their digital marketing. Companies can ...
Brand Mash-Up. Collaborations, Partnerships & Branding Re-Invented
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2019)
This is not your ordinary branding book.
Forget slow marketing tools – mash-ups are the newest and most innovative for gaining traction and building value for your brand. Brand mash-up presents an array of compelling ...