Haku
Viitteet 1-10 / 99
Asiakaskokemukset silkkipaino- ja brodeerauspalvelun kehittämiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kasipaino Oy:n asiakastyytyväisyyden nykytila erilaisten asiakaskokemuksien kokemana ja tarkoituksena oli saada tyytyväisyyden lisäksi kehitysideoita palvelun laadun varmistamiseksi. ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma rakennusalan B2B-yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma Rakennus Kurre Oy:lle, jonka asiakkaita ovat pääsääntöisesti muut yritykset. Tavoitteena oli luoda yritykselle mahdollisimman ...
Strategiamuotoilu digitalisaation edistäjänä kukka- ja puutarhakaupassa
(2020)
Kehittämistyössä suunniteltiin kohdeyrityksen digitalisaatiostrategiaa. Työn tarkoituksena oli selvittää, miten pieni kukka- ja puutarha-alan yritys voi pärjätä digitalisoituvan vähittäiskaupan kilpailussa, ja miten se voi ...
Asiakkaan arvon muodostuminen palveluiden kehittämisen pohjana – case IT alan yritys
(2019)
Markkinat elää tällä hetkellä vahvaa murrosta. Palveluiden digitalisoituminen on pakottanut yrityksiä pohtimaan strategiaansa uudelleen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella toimeksiantajayrityksen pienten ja ...
Asiakaslähtöisyyden ja osallistamisen tapojen kehittäminen palvelukehityksessä case: Yritys X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää asiakaslähtöisyyttä ja asiakkaiden osallistamisen tapoja palvelukehityksessä yrityksessä X. Kehittämistä taustoittavassa tutkimusosuudessa selvitetään asiakkaiden osallistaminen ...
Markkinointisuunnitelma Tallalle
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli toteuttaa käytännöllisiä muutoksia ja kehittämisehdotuksia toimeksiantajalle, puukenkäyritys Tallalle. Työn tarkoitus oli toimia työkaluna yritykselle sen myynnin kasvattamiseksi kansainvälisesti. ...
ICT-yrityksen ohjelmistojen jatkuvien palveluiden palvelunhallinnan kehittäminen asiakaslähtöiseksi
(2019)
Kehittämistyön tavoitteena oli asiakastarpeiden ymmärryksen pohjalta kehittää ohjelmistojen jatkuvien palveluiden palvelunhallintaa ja sen keskeisimpiä palveluprosesseja asiakaslähtöisemmäksi. Asiakaslähtöisyys tarjosi ...
Palvelumuotoilu kehittämisen työkaluna kasvuyrityksessä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää onko palvelumuotoilu toimiva kehitystyökalu start-up yrityksessä ja mitä asioita tulee ottaa huomioon kun palvelumuotoilun prosessia hyödynnetään alkuvaiheen kasvuyrityksessä. ...
Case: Asiakaspalvelu- ja hoitotoimintojen organisointi XaaS-liiketoiminnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitä asiakasohjautuvan organisaation rakentamisessa ja organisoitumisessa tulee ottaa huomioon XaaS-liiketoimintamallilla toimivassa yrityksessä, kun siirrytään tuoteohjautuvasta ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen pienen yrityksen markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella markkinointia sosiaalisessa mediassa ja kuinka sitä voisi käyttää hyväksi pienen yrityksen markkinoinnissa. Toimeksiantajana oli Smartdog Oy, joka tarjoaa erilaisia tieteelliseen ...