Haku
Viitteet 1-10 / 56
Saapuvien puheluiden kartoitus B2B-asiakaspalvelussa sähköisen asioinnin kasvattamiseksi
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Suomessa toimiva elintarvike- ja juoma-alan yritys. Toimeksianto liittyy yrityksen asiakaspalvelussa tehtyyn organisaatiouudistukseen, jonka taustalla on valmistautuminen digitalisaatioon ...
Asiakaspalvelu Espoon kaupungin sosiaalisessa mediassa
(2019)
Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa on lisääntynyt koko ajan. Tämän vuoksi on tärkeää, että organisaatioiden asiakaspalveluhenkilöstöä kehitetään ja koulutetaan koko ajan. Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli Espoon ...
Kuluttajareklamaatioiden käsittelyn tehostaminen muotialalla
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tarkastella ja kehittää muotialalla toimivan kohdeyrityksen kuluttajareklamaatioiden hoitoprosessia. Opinnäytetyössä tarkastellaan myös kohdeyrityksen lisätilausten tarvekartoitusprosessia. ...
Case: Asiakaspalvelu- ja hoitotoimintojen organisointi XaaS-liiketoiminnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitä asiakasohjautuvan organisaation rakentamisessa ja organisoitumisessa tulee ottaa huomioon XaaS-liiketoimintamallilla toimivassa yrityksessä, kun siirrytään tuoteohjautuvasta ...
Sähköiset järjestelmät apuna Urheilulinnan asiakasmäärän ja näkyvyyden lisäämisessä
(2019)
Opinnäytetyön tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä Urheilulinnan asiakasmäärää ja näkyvyyttä erilaisten sähköisten järjestelmien avulla. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Sport’in Urheilulinna, joka toimii ...
Asiakaspalvelukokonaisuuden tutkimus ja kehitys
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja kehittää DHL Freight (Finland) Oy:n uutta asiakaspalvelukokonaisuutta asiakaslähtöisesti. Tähän uuteen asiakaspalvelukokonaisuuteen kuuluvat uusi asiakaspalveluosasto sekä -ohjelma. ...
Julkisen sektorin palvelujen kehittäminen tuotteistamalla - Kohde: Liikenteen asiakaspalvelu
(2019)
Asiakkaat odottavat tänä päivänä yhä sujuvampia palveluja julkiselta sektorilta. Tuotteistaminen on menetelmä, jolla voi muuttaa toimintatapoja ja ajatusmalleja sekä mahdollistaa innovaatioita.
Kehittämistyön tavoitteena ...
Sisustuskahvila Wanhan Justiinan asiakastyytyväisyys
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Sisustuskahvila Wanha Justiina. Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa asiakastyytyväisyystutkimus Wanhalle Justiinalle. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Wanhan Justiinan ...
Verkkokaupan Click&Collect-toiminnon kehittäminen myyjälähtöisesti
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli parantaa Intersport Finland Oy:n ylläpitämää verkkokaupan Click&Collect-toimintoa ja kehittää sitä kivijalkaliikkeiden henkilökunnan ajatuksien perusteella. Click&Collect-toimintoa oli ...
Asiakaspalvelun työnohjeistukset asuntojenvuokraustoimialan yritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä selkeät työohjeet asiakaspalvelun työntekijöiden käytettäväksi. Tarkoituksena oli asiakaspalvelun ohjeiden yhdenmukaistaminen ja selkeyttäminen sekä ohjeiden saaminen koko tiimille, jotta ...