Haku
Viitteet 1-10 / 245
Myynnin ja markkinoinnin tehostaminen kiinteistöalan yritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa kiinteistöalan yrityksen myyntiä ja markkinointia. Markkinointi ei ole keinona uusi, mutta opinnäytetyön avulla pyrimme löytämään uudenlaisia ja tehostettuja toimintatapoja ja ...
Markkinointisuunnitelma
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli laatia kattava markkinointisuunnitelma aurinkopaneeleita ja ilmanvaihtopumppuja myyvälle ja asentavalle yritykselle. Tavoitteena oli tehdä yritykselle toimiva ja helposti käytettävä ...
Pk-yrityksen sosiaalisen median strategia : case: Kuukausipesu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajayrityksen uuteen pilotointiin toimiva sosiaalisen median strategia. Päätavoitteena on pilotoinnin uusasiakashankinta sosiaalisen median kanavien kautta. Sosiaalisen ...
Työnantajabrändin kehittäminen B2B-myyntiorganisaatiossa – Case Suomi Mediaplanet Oy
(2020)
Kilpailu osaajista työntekijämarkkinoilla kasvaa jatkuvasti, ja erityisesti tietyillä aloilla osaajapula on suuri. Menestyäkseen yritysten on kiinnitettävä potentiaalisten työntekijöiden huomio ja sitoutettava heidät ...
Toisen polven afrikkalaistaustaisten aktivointi verenluovuttajaksi
(2021)
Tavoitteena on pyrkiä selvittämään, millä markkinoinnin ja viestinnän kanavilla toisen polven afrikkalaistaustaisia parhaiten voitaisiin tavoittaa ja näin pyrkiä tarjoamaan toimeksiantajana toimivalle Veripalvelulle ...
Kehitysehdotuksia markkinointisuunnitelmaan. Case: Interkonti Oy
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda kehitysehdotuksia markkinointisuunnitelmaan pienelle majoitus- ja ravitsemusalalla toimivalle yritykselle Interkonti Oy:lle, liiketoiminnan parantamiseksi. Tässä opinnäytetyössä yritys ...
Pienyrityksen markkinointistrategia myynnin ja asiakashankinnan tehostamiseksi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointistrategia pienyrityksen myynnin ja uusasiakashankinnan tehostamiseksi. Opinnäytetyössä tutustuttiin erilaisiin keinoihin ja työkaluihin, joiden avulla myynti ja ...
Social Media Development and Sponsorship Groundwork for a Professional Athlete
(2020)
The objectives of this thesis were to establish the personalized social media beginner's plan as well as create the sponsorship groundwork plan for an athlete. The purpose of these plans is to have flexible structures to ...
Instagramin rooli brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä
(2020)
Opinnäytetyössä perehdyttiin Instagramin rooliin brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä. Sosiaalinen media ja markkinoinnin digitalisoituminen ovat luoneet uu- sia haasteita markkinoinnin saralla, ...
Markkinointisuunnitelma Tallalle
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli toteuttaa käytännöllisiä muutoksia ja kehittämisehdotuksia toimeksiantajalle, puukenkäyritys Tallalle. Työn tarkoitus oli toimia työkaluna yritykselle sen myynnin kasvattamiseksi kansainvälisesti. ...