Haku
Viitteet 1-10 / 830
Leipomo- ja elintarvikealan Trendikartta 2020
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on toimeksiantajayritys Leipurin Oyj:n ennakointikyvykkyyden ja tulevaisuustietoisuuden kasvattaminen. Opinnäytetyön kehittämistehtävänä on luoda Leipurin Oyj:lle leipomo- ja elintarvikealan ...
Sulautumisella saavutetut tavoitteet Case-yrityksessä
(2021)
Tämän Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Case-yrityksen sulautumisesta saavutettuja tavotteita. Case-yritys on kansainvälinen ja toimii mainos- ja media-alalla. Yrityksessä toteutettiin neljän kokonaan emoyhtiön omistaman ...
Status quo -vinouma akateemisessa johtamisessa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia professoreiden kokemuksia akateemisesta johtamisesta ja status quo -vinouman vaikutusta akateemiseen johtamiseen erään suomalaisen yliopiston yhdellä laitoksella. Saatujen tulosten ...
Työntekijän sivutoiminen yrittäjyys työnantajayrityksen näkökulmasta : haaste vai lisä henkilöstöjohtamisen tavoitelluille tuloksille?
(2020)
Sivutoiminen yrittäjyys herättää mielenkiintoa työelämän asetelmien yleisesti uudistuessa. Aihealueena sivutoiminen yrittäjyys on sen kasvusta huolimatta kuitenkin vielä kovin vähän tutkittu. Sivutoimisen yrittäjyyden ...
Customer-Centered Development of a Viable Digital Service Case Study – Service X
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia miten asiakaskokemuksen, käyttäjäkokemuksen sekä muotoiluajattelun teoriat voivat edesauttaa uuden palvelun kehitystä, jota tässä työssä toteutetaan hyödyntäen agile ...
Virkanimitysten valituskiellon kumoamisen vaikutukset valtioneuvostossa
(2020)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tuottaa tietoa valtion virkamieslakiin virkanimitysten valitusoikeuteen tehtyjen muutosten vaikutuksista yksilön ja valtioneuvoston näkökulmasta. Virkamieslain uudistukset koskevat ...
Strategiamuotoilu digitalisaation edistäjänä kukka- ja puutarhakaupassa
(2020)
Kehittämistyössä suunniteltiin kohdeyrityksen digitalisaatiostrategiaa. Työn tarkoituksena oli selvittää, miten pieni kukka- ja puutarha-alan yritys voi pärjätä digitalisoituvan vähittäiskaupan kilpailussa, ja miten se voi ...
Pk-yrityksen sosiaalisen median strategia : case: Kuukausipesu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajayrityksen uuteen pilotointiin toimiva sosiaalisen median strategia. Päätavoitteena on pilotoinnin uusasiakashankinta sosiaalisen median kanavien kautta. Sosiaalisen ...
Yhteiskäyttöisten kuormapyörien palvelukonseptin muotoilu : case: Colossus Finland Oy
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli muotoilla yhteiskäyttöisten kuormapyörien palvelu. Opinnäytetyössä varsinainen edunsaaja on oma yritys Colossus Finland Oy. Muotoilun ohessa tein EU-rahoitteisen ”Perille asti” -hankkeen ...
Asiakkaan arvon muodostuminen palveluiden kehittämisen pohjana – case IT alan yritys
(2019)
Markkinat elää tällä hetkellä vahvaa murrosta. Palveluiden digitalisoituminen on pakottanut yrityksiä pohtimaan strategiaansa uudelleen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella toimeksiantajayrityksen pienten ja ...