Haku
Viitteet 1-10 / 13
Tehtaan työnjohdon osaamisen kehittämisen kokonaisuuden suunnittelu ja rakentaminen : esimiestaitojen koulutusrakenteen suunnittelu palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja rakentaa toimeksiantajayrityksen tehtaan työnjohtajille esimieskoulutuksen rakenne. Tarkoituksena oli tuottaa kokonaisuus, joka palvelee toimeksiannon antaneen yrityksen ...
Etätyön johtamisen haasteet työntekijän näkökulmasta poikkeusoloissa 2020. Case Yritys Xn tiimi Y
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata työntekijöiden kokemuksia etätyönjohtamisen onnistumisesta uuden asiakkuuden haltuunotossa. Tarkoituksena oli kirjata tiimin kohtaamat kompastuskivet ja sudenkuopat esimiestyön ...
Markkinointisuunnitelma ja brändin vahvistaminen Yritys X:lle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma ja vahvistaa toimeksiantajani, Yritys X:n, brändiä. Tavoitteena on uudistaa aiempaa markkinointia ottaen uusia markkinoinnin keinoja käyttöön, sekä tasapainottaa ...
Jätehuollon kustannusten tutkiminen: Yritys X
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin jätehuollon kehittämisen taloudellisia vaikutuksia. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli innovoinut uutta jätehuoltomallia omistamaansa kiinteistöön. Työn tavoitteena oli tutkia miten nykyisen ja ...
Fasilitoitu Flow-workshop työhyvinvoinnin tukena
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantona oli kehittää työhyvinvointia tukevia toimenpiteitä Yritys X:n Suomen henkilöstöhallinnolle. Henkilöstöhallinnon vuosittain teettämän tyytyväisyystutkimuksen tulosten perusteella eri yksiköissä ...
Verkkosivun näkyvyyden parantaminen hakukoneoptimoinnin avulla: Case Yritys X
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli parantaa Yritys X:n verkkosivujen näkyvyyttä hakukoneissa teknisen hakukoneoptimoinnin avulla. Opinnäytetyön tutkimus tehtiin projektina Yritys X:lle. Kehittämistehtävän hyötyinä Yritys ...
Asiakkuusjohtajan sisäinen viestintä valtakunnallisissa asiakkuuksissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on suomalainen palvelualan yritys ja tämän opinnäytetyön tavoitteena oli miettiä ratkaisua, miten asiakkuusjohtajat voisivat viestiä sisäisesti entistä paremmin ja tehokkaammin ...
Uuden työntekijän kehittyminen finanssialalla
(2021)
Päiväkirjamaisen opinnäytetyön tavoitteena on havainnoida omia kehityskohteita ja kehittää omaa työskentelyä uudessa työssä palveluneuvojana finanssialan yrityksessä. Asiakaspalvelun siirtyessä vahvasti digitaalisiin ...
Markkinointisuunnitelma B2B-yritykselle
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tehdä konkreettinen markkinointisuunnitelma markkinointipalveluita ja asiakaskontaktointipalveluita tuottavalle yritykselle. Tavoitteena oli tehdä yritykselle helposti käytettävä ja sovellettava ...
Muuttuva kuluttaja ja kauppakeskuksissa toimivan yrityksen tulevaisuuden kilpailutekijät vuonna 2035
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millainen toimintaympäristö tulevaisuuden kauppakeskus on ja onko se sijaintina paras mahdollinen vastaamaan Yritys X:n ja sen tulevaisuuden asiakkaiden tarpeita. Opinnäytetyön ...