Haku
Viitteet 1-4 / 4
Markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaaliseen mediaan : case Suomen Squashliitto ry
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Suomen Squashliitto ry:lle kehitysehdotuksia sosiaalisessa mediassa suoritettavaan markkinointiviestintään sekä muodostaa ohjeistus Squashliiton Instagram-sivun ylläpidolle. ...
Kehittyminen Asiakkuusjohtajana
(2020)
Päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia HOK-Elannon Triplan ravintoloiden Urban Rabbit & Fredde’s ympäristön asiakassegmenttejä ja asiakasjohtamista. Tavoitteena oli myös tarkastella miten tarjooma vastaa ...
Eettiset ja ekologiset viinit: Itävalta vastuullisten viinien tuottajana
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantaja BarLaurealle ajankohtaista tietoa viinialan vastuullisuudesta. Tutkimuksessa keskityttiin Itävallan ympäristövastuulliseen viinintuotantoon sekä selvitykseen eettisesti ...
The Impacts of Employer Branding
(2023)
Työnantajamielikuva kertoo, millaisena työnantajana yritys nähdään. Ennen kaikkea sitä ovat rakentamassa yrityksen työntekijät, sillä heidän kokemuksensa työnantajasta merkitsee paljon uusien rekrytoinneissa. Tänä päivänä ...