Haku
Viitteet 1-10 / 23
Hotellin ravintolaillallisen asiakaskokemuksen kartoittaminen: Case Scandic Meilahti
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa asiakaskokemusta hotellin ravintolaillallisella ja sen tavoitteena oli saada yleiskuvaa asiakaskokemuksesta ja löytää erilaisia kehittämisehdotuksia, jotta illallista ...
Asiakaskokemuksen mittaaminen ja kehittäminen : Case GLO Grill Kitchen
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantona oli mitata asiakaskokemusta GLO Hotel Sellon ravintola GLO Grill Kitchenin palveluissa, ja ehdottaa kuinka asiakaskokemusta voitaisiin parantaa. Tavoitteena opinnäytetyössä oli mitata toimeksiantajan ...
Myyntinäyttelyn asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Opinnäytetyö käsitteli palvelun asiakaskokemuksen kehittämistä kohdeorganisaation palvelussa. Kehittämisen kohteena oli ammattikeittiöiden kokonaistoimittaja Dieta Oy:n tarvikemyyntinäyttely. Opinnäytetyön tavoitteena oli ...
Lähipalvelukeskuksen palvelujen kehittäminen asiakastutkimusta hyödyntäen, Case: Hertsi
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana on lähipalvelukeskus Hertsi. Työn tavoitteena on luoda kehittämisehdotuksia toimeksiantoyritykselle sekä hankkia tietoa sen asiakaskunnasta. Työn tarkoituksena on kehittää ...
Lyhytaikaisen majoituskohteen liiketoimintakonsepti
(2021)
Jakamistalous on ollut viime vuosina nouseva trendi, kun digitaalisten alustojen kautta on syntynyt uudenlaista liiketoimintaa. Majoitusalalla tarjonta ja kilpailu on digitalisaation myötä kasvanut.
Tämän toiminnallisen ...
Kehitysehdotuksia Elisa Oyj:n uusien asiakkaiden viestintään
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa kehitysehdotuksia Elisa Oyj:n uusien asiakkaiden viestintään. Työssä keskityttiin henkilöasiakkaiden tämän hetkisen viestinnän sisältöihin. Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää ...
Lapsiperheiden asiakaskokemuksen kehittäminen: case Ähtärin Eläinpuisto Oy
(2019)
Tavoitteena tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä oli palvelumuotoilun avulla kehittää lapsiperheiden asiakaskokemusta Ähtärin Eläinpuisto Oy:ssä. Toimeksiantaja Ähtärin Eläinpuisto Oy on toiminut yrityksenä vuodesta 1973 ...
Palveluprosessin kehittäminen palvelupolun avulla: Finlandia Hotel Seurahuone Riihimäki
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajalle kehitysideoita ruokaravintolan kehittämiseen. Opinnäytetyön tarkoituksena oli, että toimeksiantaja voi käyttää kehitysideoita ruokaravintolan ...
Asiakasymmärryksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Opinnäytetyön kehittämistyön kohteeksi määriteltiin toimeksiantajan kanssa asiakasymmärryksen kehittäminen Barski Helsinki anniskeluravintolassa palvelumuotoilun keinoin. Tavoitteena on kasvattaa asiakasymmärrystä tutkimalla ...
Kehittämisehdotuksia sosiaalisen median käyttöön ravintola The Black Birdille
(2022)
Tässä opinnäytetyössä läpikäytiin Onniravintoloihin kuuluvan ravintola The Black Birdin julkaisut sosiaalisessa mediassa ja tutkittiin, millaisen asiakaskokemuksen julkaisut synnyttivät niissä asiakkaissa, jotka olivat ...