Haku
Viitteet 1-10 / 16
Tarinat osaksi yrityksen markkinointia -Markkinoinnin julkaisukalenterin kehittäminen viinimaahantuontiyritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä tarinoiden hyödyntämiseen markkinoinnissa ja tuottaa toimeksiantaja Wineworld Finland Oy:lle tarinallisen sisällön julkaisukalenteri, ideana jakaa tarinoita viineistä ja tuottajista. ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaaliseen mediaan : case Suomen Squashliitto ry
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Suomen Squashliitto ry:lle kehitysehdotuksia sosiaalisessa mediassa suoritettavaan markkinointiviestintään sekä muodostaa ohjeistus Squashliiton Instagram-sivun ylläpidolle. ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma- Magnum Live Oy
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella Magnum Live Oy:lle
markkinointiviestintäsuunnitelma kuluttajan näkökulmasta. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millainen yrityksen markkinointiviestintä herättää ...
Markkinointisuunnitelma tunnettavuuden lisäämiseksi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää markkinointisuunnitelma Starbucks Iso Omenalle. Tarkoituksena on lisätä toimeksiantajayrityksen näkyvyyttä ja tunnettavuutta Instagramin avulla. Tarkoituksena on, että ...
Markkinointisuunnitelma Hostellille
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toiminnallisena kehitysprojektina Keravan Kaupungille, joka avaa uuden hostellin kaupungin keskustaan vuoden 2021 aikana. Toiminnallisen kehitysprojektin tavoitteena on löytää ja kehittää toimivia ...
Digitaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma Ravintola Arthurille
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Helsingin Kaisaniemessä sijaitsevalle Hotel Arthurin ravintolalle digitaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma. Markkinointiviestintäsuunnitelma luotiin vuosikellon muodossa ...
Ympäristöviestinnän suunnitelma Cafe Torpanrannalle
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Munkkiniemessä sijaitseva kahvila Cafe Torpanranta. Opinnäytetyön tavoitteena on tehdä toimeksiantajalle ympäristöviestinnän suunnitelma, jonka avulla yritys pystyy viestimään asiakkailleen ...
Digimarkkinoijan tulevaisuuden osaamistarpeet
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin päiväkirjamuotoisena opinnäytetyönä (PONT) ja toimeksiantajana on Arkkeo Oy. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, minkälaisia taitoja tulevaisuuden digimarkkinoijalta vaaditaan ja mitä ...
Digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma uusasiakashankintaan - Elevent Oy
(2020)
The objective of this functional thesis was to create a marketing communications plan. The purpose of the plan was to improve the comissioner organization’s customer acquisition with the help of digital marketing communications. ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Fysioterapeutille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma sosiaalisen median alustalle Instagramiin toimeksiantaja yritykselle. Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena työnä, jonka tuotoksena syntyi SOSTAC-malliin ...