Haku
Viitteet 1-10 / 19
Verkkomarkkinointiopas special interest-matkailuun
(2021)
Tässä opinnäytetyössä keskitytään kehittämään toimeksiantajalle Ekumeenisten karmeliittojen ystävät ry:lle toimivaa verkkomarkkinointimallia. Toimeksiantaja on voittoa tavoittelematon yhdistys, joka järjestää teemamatkoja ...
Live like local -ilmiö osana lapsiperheiden kaupunkimatkailua
(2019)
Matkailun muodot kehittyvät jatkuvasti ja paikallisuutta korostava live like local -tyylinen matkailu nostaa suosiotaan. Kyseinen matkailumuoto toimii myös perheiden kaupunkimatkailussa. Live like local -tyyliseen matkailuun ...
Espoon suosituimmat vierailukohteet senioreille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tuotoksena syntyy listaus Visit Espoolle Espoon viidestä suosituimmasta vierailukohteesta seniorimatkailijoiden keskuudessa. Tuotoksesta on apua toimeksiantajalle, sekä sen yhteistyökumppaneille, mikäli ...
Espanjalaisten ja latinalaisamerikkalaisten mielikuvia Suomesta matkailumaana
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin espanjalaisten ja latinalaisamerikkalaisten mielikuvia Suomesta matkailumaana. Toimeksiantaja oli Suomi-Espanja ystävyysseura, jonka toiminnan tarkoitus on lisätä Suomi-tietoutta Espanjassa ...
Matkatoimisto Aventura : vaellus- ja vuorikiipeilymatkojen kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää matkatoimisto Aventuran vaellus- ja vuorikiipeilymatkoja kiinnostavammiksi ja asiakasystävällisemmiksi sekä nostaa tätä kautta niiden kysyntää. Työn tavoitteena oli selvittää mitkä ...
Palvelujen kehittäminen luontomatkailukohteelle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa vastaavatko Vallisaaren olemassa olevat palvelut asiakaskunnan tarpeita ja antaa ideoita uusille palveluille. Työn tarkoituksena oli parantaa asiakastyytyväisyyttä, sillä ...
Metsäjoogaretriitti matkailupalveluna
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda tuotekortti metsäympäristössä toteutettavalle matkailupalvelulle. Tarkoituksena oli testata metsäjoogaretriitti-konseptin toimivuutta ja tutkimustulosten avulla kehittää tuotekortti ...
Mainos safarimatkojen myyntien parantamista varten
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella mainos, jonka avulla toimeksiantaja eli Art In Tanzania lisää safarimatkojen myyntiä. Tavoitteena oli tuottaa mainos, jota toimeksiantaja voi hyödyntää tulevaisuudessa. Mainoksen ...
Suomen luontokeskus Haltian asiakasprofiilit
(2021)
Tämä dokumentti on ammattikorkeakoulun opinnäytetyö. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Suomen luontokeskus Haltia. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Haltian asiakasprofiilit pohjatyönä asiakasymmärrykseen ja ...
Lisämyynnin kehittäminen Suomen luontokeskus Haltiassa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli lisämyynnin kehittäminen toimeksiantajalle Suomen Luontokeskus Haltiassa. Toimeksiantajana toimi Retkipaikka, joka hoitaa Haltian toimintaa. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa ...