Haku
Viitteet 1-9 / 9
Esimiesviestintä henkilöstön näkökulmasta
(2021)
Opinnäytetyössä selvitetään yksikön henkilöstön tyytyväisyyttä esimiesten viestintään. Opinnäytetyö toimii työkaluna yksikön esimiesten viestinnän tehostamisessa. Työ esitellään yksikön järjestämässä esimiespalaverissa, ...
Miten johdan erityisherkkää työntekijää? : case: HSP Suomi ry
(2020)
Opinnäytetyöni oli työelämälähtöinen tutkimuksellinen kehittämistyö, jonka tavoitteena oli tehdä videon muodossa oleva koulutus-/ ohjausmateriaali erityisherkän työntekijän esihenkilölle. Materiaalin tarkoituksena oli ...
Luovuuden kehittäminen Yritys X:ssä
(2021)
Tutkimuksellisen kehittämistyön toimeksiantajana oli vaatteiden valmistusalalla toimiva Yritys X. Kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa mahdollisimman monta ideaa luovuuden vahventamiseksi. Kehittämistyön tavoitteena ...
Asiakaslähtöinen muutoksen johtaminen Compass Group Finlandin henkilöstöravintoloissa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten asiakaslähtöisellä johtamisella voi kehittää henkilöstöravintoloiden toimintaa jatkuvassa muutoksessa – tulosta unohtamatta. Lisäksi oli tarkoitus seurata oman tekemisen ...
Asiakkuuden johtamismallin kehittäminen oppimisympäristöasiakkaalle
(2023)
Tämän kehittämistyön tarkoitus oli kehittää asiakkuuden johtamismalli Helsingin kaupungin Kasvatuksen ja koulutuksen (Kasko) asiakkuuteen toimeksiantajalle Lekolar-Printel Oy:lle. Johtamismallissa tarkastelun kohteeksi ...
Palveluorganisaatio matkalla kohti erinomaista asiakaskokemusta
(2023)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli ymmärtää asiakaskeskeisen kulttuurin ja asiakaskokemuksen johtamisen kokonaisuutta sekä asiakkaan arvon ja asiakaskokemuksen muodostumista. Tavoitteena oli sen ...
Työntekijäkokemus kohtaa digitalisaation: toimistoisännöitsijän työntekijäkokemuksen kehittäminen digitalisaation aalloissa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä kohdeorganisaatiolle työntekijöiden arjesta ja tunnistaa tekijöitä ja piileviä tarpeita, jotka ovat merkityksellisiä hyvän työntekijäkokemuksen muodostumiselle. ...
Perehdytyksen suunnittelu kansainvälisen asiantuntijaorganisaation virtuaalitiimissä
(2023)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena oli selvittää perehdytyksen nykykäytännöt toimeksiantajaorganisaatiossa, joka toimii teknologiateollisuuden alalla ja on osa globaalia asiantuntijaorganisaatiota. Lisäksi ...
Vahvempaa sitoutumista yhdistyksen johtamiseen – Opas 4H-yhdistysten hallitusten jäsenille
(2023)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli löytää ratkaisuja, joiden avulla 4H-yhdistysten hallitusten jäsenet sitoutuisivat vahvemmin yhdistyksen johtamiseen. Tarkoituksena oli toteuttaa osallistava ...