Haku
Viitteet 1-10 / 13
”Kaiken ei tarvitse olla täyskymppi, mutta jonkin täytyy olla 11” – Hotelliaamiaisen asiakaslähtöinen konseptointi pandemia-aikana
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa konkreettisia, asiakaskeskeisiä ehdotuksia hotellin aamiaiskokemuksen kehittämiseksi, jotta se kohtaisi paremmin asiakkaiden tarpeet ja toiveet, myös ...
Brändiuskollisuuden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin: liikkumisen ratkaisut vakuutusalalla
(2021)
Tämän kehittämistyön tarkoitus on tarkastella autoon liittyvän merkkivakuutuksen brändiarvoa ja siihen liittyviä valintatilanteita loppuasiakkaan näkökulmasta auton omistamisen koko elinkaaren aikana. Kehittämistyön ...
Julkisten palvelujen asiakaskokemuksen kehittäminen: Asioinnin asiakaskeskeinen konseptointi nuorten palveluissa
(2022)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena oli kehittää julkisten palvelujen asiakaskokemusta nuorten palveluissa. Kehittämistyö toteutettiin yhteistyössä Jyväskylän nuorisopalvelujen Nuorten talon kanssa. Nuorten ...
Digitaalisen palvelualustan yhteiskehittäminen opiskelijakokemuksen parantamiseksi. Case Aalto-yliopiston opiskelijapalvelut.
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämishankkeen tarkoituksena on parantaa opiskelijoiden palvelukokemusta digitaalisista opiskelijapalveluista ja sitä kautta tukea niin opiskelijan kuin korkeakoulujenkin edellytyksiä saavuttaa ...
Asiakkuuden johtamismallin kehittäminen oppimisympäristöasiakkaalle
(2023)
Tämän kehittämistyön tarkoitus oli kehittää asiakkuuden johtamismalli Helsingin kaupungin Kasvatuksen ja koulutuksen (Kasko) asiakkuuteen toimeksiantajalle Lekolar-Printel Oy:lle. Johtamismallissa tarkastelun kohteeksi ...
”Hyvästä on vaikea pistää paremmaksi” – Asiakaslähtöisyydellä kohti haluttavia palveluita
(2022)
Kilpailutilanne haastaa yrityksiä kehittämään asiakaslähtöisiä palveluita, missä asiakkaan ymmärtäminen korostuu. Yrityksien on panostettava asiakassuhteisiin ja asiakaskokemukseen sekä onnistuttava luomaan elämyksiä. ...
How to Design a Service Concept from Academic Research? Exploring Service Design’s Potential in Academic Research Commercialisation in SMEs
(2019)
Tutkimustulosten kaupallistamisen merkitystä tieteellisen tiedon levittämisen innovaatioita katalysoivana mekanismina on viime vuosikymmeninä korostettu sekä innovaatiotutkimuksen että -politiikan diskursseissa. Puheissa ...
Palveluorganisaatio matkalla kohti erinomaista asiakaskokemusta
(2023)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli ymmärtää asiakaskeskeisen kulttuurin ja asiakaskokemuksen johtamisen kokonaisuutta sekä asiakkaan arvon ja asiakaskokemuksen muodostumista. Tavoitteena oli sen ...
Asiakasarvon selvittäminen osaksi markkinointitoimiston palvelua - Hackathon-konsepti
(2022)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli varmistaa markkinointitoimiston kilpailukykyä yhä digitalisoituvassa ja vahvasti kilpaillussa markkinassa. Ratkaisuna markkinointitoimistolle rakentui asiakasarvon ...
Ravintola Factoryn Salaattibaarin työntekijän käsikirja
(2023)
Tämä opinnäytetyö keskittyy työntekijöiden käsikirjan kehittämiseen Ravintola Factoryn Salaattibaarille. Tarkoituksena oli tuottaa työntekijän käsikirja, joka on tiivis ja käytännönläheinen opas, joka sisältää ohjeistuksen ...