Haku
Viitteet 1-3 / 3
ServiceNow-konsultin päiväkirja
(2021)
Tämä päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö seuraa 10 viikon ajan teknisen konsultin työskentelyä Fujitsu Finland Oy:n ServiceNow-praktiikassa, sekä perehtyy tarkemmin viikoittain vaihtuviin teemoihin liittyen työnkuvaan, ...
Lean -johtaminen Service Deskissä
(2020)
Lean on johtamisfilosofia, jonka tavoitteena on poistaa ylimääräistä hukkaa tavaroiden tai palvelujen tuotannossa. Lean –ajattelussa pyritään tehostamaan tuotantoa poistamalla tuotantoa haittaavat tekijät ja keskittymällä ...
Tietoturvan ja yleisen käytettävyyden kehittäminen terveydenhuoltoalan yrityksessä
(2021)
Tämän päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tarkoitus on seurata kymmenen viikon ajan uusien järjestelmien ja pilvipohjaisen AD-palvelun käyttöönottoa terveydenhuoltoalan yrityksessä paikan päällä olevan asiantuntijan näkökulmasta. ...