Haku
Viitteet 1-10 / 94
Liiketoimintasuunnitelman laatiminen. Esimerkkinä Aleksia-liikelaitoksen ruokapalvelut
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön aiheena on liiketoimintasuunnitelman laatiminen kunnalliselle liikelai-tokselle. Tämä opinnäytetyö on toimintakeskeinen, ja sen tuotoksena on liiketoimintasuunnitelma Aleksia-liikelaitoksen ruokapalvelulle. ...
Jalkautuvan opettajuuden arvo toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Opinnäytetyön tavoitteena tuoda esiin ammatillisen koulutuksen uuden lainsäädännön ja hallitusohjelman mukaisen reformin mallin toteuttamista toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa osallistumisen keinoin. Opinnäytetyön ...
SaaS-palvelun kehittäminen asiakaskeskeisemmäksi esimerkkiyrityksessä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Palvelun laatu on monimutkainen asia ja sitä on vaikeampi mitata kuin konkreettisen tuotteen valmistusta. Yrityksen liiketoiminnalle syntyy merkittäviä kuluja, mikäli yrityksessä joudutaan palvelun laadun puutteen vuoksi ...
Osallisuus- ja vuorovaikutustyön haasteet ja mahdollisuudet julkisorganisaation näkökulmasta. Esimerkkinä WeLive -hanke
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin osana WeLive projektia (A neW concept of pubLic administration based on citizen co-created mobile urban services), jonka tavoitteena on parantaa kaupunkien tarjoamia palveluita luomalla ...
Asiakassuhteen asiakaskeskeinen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin. : Case: HKScan Finland Oy:n ja Yritys x:n suhde
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Perinteisessä teollisuusyrityksessä ovat yrityksen tuotteet ja palvelut olleet liiketoiminnan keskiössä. Viime vuosikymmeninä asiakkaan rooli on kuitenkin kasvanut ja asiakaskokemus on noussut monen yrityksen palvelun ...
Kansalaisten osallistaminen ja osallistuminen julkisten palvelujen kehittämiseen. Esimerkkinä WeLive-hanke.
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli ymmärtää kansalaisten osallistamista ja vuorovaikutusta kansalaisen näkökulmasta sekä tuottaa tietoa julkisen sektorin osallisuus- ja vuorovaikutusmallin kehittämistyöhön. Opinnäytetyö ...
Asiakaskeskeisyyden kehittäminen kohdeyritys Fraktiossa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Teknologia kehittyy maailmanlaajuisesti kaiken aikaa ja palvelut siirtyvät internetiin ja mobiililaitteisiin. Tämän megatrendin ansiosta uusia ohjelmistoalan yrityksiä perustetaan jatkuvasti. Suuret ohjelmistotalot eivät ...
Naisasiakkaat autokorjaamossa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyö tehtiin autokorjaamolle Autokorjaamo X. Opinnäytetyön tavoitteena on parantaa autokorjaamopalvelua erityisesti naisasiakkaiden tarpeiden pohjalta. Toisena tavoitteena on tutustuttaa ja sitouttaa autokorjaamon ...
Palkanlaskennan laadun kehittäminen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Palkanlaskenta on yrityksen sisäinen toiminto, joka tuottaa palvelua muille sisäisille toiminnoille. Sisäiset toiminnot voidaan nähdä asiakkuuksina, joihin vaikuttavat samat toimintaperiaatteet kuin ulkoisiinkin asiakkuuksiin. ...
Suunnittelupelin käyttö yrityksissä - pelaamalla syvää ymmärrystä ja tuloksia. Esimerkki CoCo Tool Kit.
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Muuttuvassa ja vaativassa liiketoimintaympäristössä avainasemassa on yritysten ja asiakkaiden aito kohtaaminen sekä yhdessä toimiminen. Kohtaamisia ei aina ole helppo toteuttaa niin, että syntyy aitoa vuorovaikutusta, mutta ...