Haku
Viitteet 1-9 / 9
Naisasiakkaat autokorjaamossa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyö tehtiin autokorjaamolle Autokorjaamo X. Opinnäytetyön tavoitteena on parantaa autokorjaamopalvelua erityisesti naisasiakkaiden tarpeiden pohjalta. Toisena tavoitteena on tutustuttaa ja sitouttaa autokorjaamon ...
Espoolaisten kotona asuvien ikääntyneiden ruokapalvelun kehittäminen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyö tarkastelee espoolaisten kotona asuvien ikääntyneiden ruokapalvelun kehittämistä. Opinnäytetyön tarkoitus on lisätä asiakasymmärrystä kohderyhmäläisten ruokailutottumuksia selvittämällä. Tavoitteena on selvittää, ...
A User-Centered Facilities Change Project
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
This research studies whether rebuilding projects could be improved with a more user-centered approach to the change process. A new perspective on facility change projects could benefit all stakeholders and increase the ...
Palvelun kehittäminen suoramyyntiasiakkaiden kanssa : - esimerkkinä Marja Entrich -kosmetiikkasarja
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
Terveys ja hyvinvointi ovat tällä hetkellä yksi voimakkaimmin vaikuttavista kuluttamisen megatrendeistä, mikä näkyy niihin liittyvien palvelujen määrän kasvuna.
Luonnonkosmetiikkayritys Marja Entrichin toiminta perustuu ...
Kahvilapalvelukonseptin uudistaminen - Esimerkkinä Palmian Vihreä kahvila
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä opinnäytetyö on kehittämistehtävä toimeksi antavaan palveluyritykseen. Tämän päivän trendit ja muut virtaukset aiheuttavat sen, että kehityksessä mukana olevan palveluyrityksen on kehityttävä ajan mukana. Ympäröivä ...
Johtamistapa henkiöstön sitoutumisen edistäjänä kotisiivousalalla
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyö on tehty kotipalvelualalla toimivalle kotisiivousyritykselle. Opinnäytetyön tarkoituksena on lisätä ymmärrystä työntekijöiden sitoutumisesta ja motivoitumisesta esimiestyön tueksi. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Mystery Shopping in Improving Salesperson Performance - Case Group and Conference Business
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
Managers in the service industry are interested in using cost-effective ways for evaluating and observing the customer experience, and the overall quality of the service. Mystery shopping has become a popular tool in ...
Virheen kautta voittoon! Kuluttajaneuvonnan toiminnan kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
Virhe tuotteessa tai palvelussa ei koskaan ole toivottu lopputulos. Virheitä pyritään välttämään ja työtä korkean laadun eteen tehdään yrityksissä paljon erilaisten laadunvalvontajärjestelmien ja –työkalujen avulla. Tässä ...
Pankki osaksi asiakkaansa elämää : - uuden asiakkaan palveluprosessin kehittäminen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
Tällä hetkellä asiakkailla on valittavanaan enemmän tapoja hoitaa pankkiasioitaan, kuin koskaan aikaisemmin. Kuluttaja-asiakkaat voivat hoitaa pankkiasioitaan useita erilaisia palvelukanavia hyödyntäen aikaan ja paikkaan ...