Haku
Viitteet 1-10 / 11
Käyttäjien osallistaminen sosiaalisen sijoitusyhteisön kehittämiseen palvelumuotoilun keinoin : Tapaus: Shareville
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää pohjoismaista sosiaalista sijoitusyhteisöä Sharevilleä. Tutkimuksellisen kehittämistyön kehittämiskohteeksi valitun sosiaalisen sijoitusyhteisön kehittämiseksi sovellettiin ...
SaaS-palvelun kehittäminen asiakaskeskeisemmäksi esimerkkiyrityksessä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Palvelun laatu on monimutkainen asia ja sitä on vaikeampi mitata kuin konkreettisen tuotteen valmistusta. Yrityksen liiketoiminnalle syntyy merkittäviä kuluja, mikäli yrityksessä joudutaan palvelun laadun puutteen vuoksi ...
Asiakaskeskeisyyden kehittäminen kohdeyritys Fraktiossa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Teknologia kehittyy maailmanlaajuisesti kaiken aikaa ja palvelut siirtyvät internetiin ja mobiililaitteisiin. Tämän megatrendin ansiosta uusia ohjelmistoalan yrityksiä perustetaan jatkuvasti. Suuret ohjelmistotalot eivät ...
Palkanlaskennan laadun kehittäminen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Palkanlaskenta on yrityksen sisäinen toiminto, joka tuottaa palvelua muille sisäisille toiminnoille. Sisäiset toiminnot voidaan nähdä asiakkuuksina, joihin vaikuttavat samat toimintaperiaatteet kuin ulkoisiinkin asiakkuuksiin. ...
Suunnittelupelin käyttö yrityksissä - pelaamalla syvää ymmärrystä ja tuloksia. Esimerkki CoCo Tool Kit.
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Muuttuvassa ja vaativassa liiketoimintaympäristössä avainasemassa on yritysten ja asiakkaiden aito kohtaaminen sekä yhdessä toimiminen. Kohtaamisia ei aina ole helppo toteuttaa niin, että syntyy aitoa vuorovaikutusta, mutta ...
Asiakaslähtöisen palveluliiketoiminnan kehittäminen asiakaskeskeiseksi : Esimerkkinä palveluntarjoajan ja korkeakouluasiakkaan yhteiskehittämishanke
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Elämme erilaisten palveluiden yltäkylläisessä maailmassa, jossa perinteisesti yritykset ovat mitanneet menestystään sen perusteella, millaista arvoa ne asiakkailleen tuottavat. Palvelu-liiketoiminnassa vallitsee kuitenkin ...
Asiakaspalautteet – konseptiehdotus Vero-hallinnolle käyntiasioinnin asiakaspalautteen antamisesta
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Asiakaskeskeinen palveluiden kehittäminen on yhä tärkeämpää julkiselle sektorille. Julkinen sektori hyödyntää nykyisin palveluiden kehittämisessä palvelumuotoilun menetelmiä kuten yhteissuunnittelua ja käyttäjien osallistamista. ...
Tulevaisuuden oppimisympäristö - Restonomi (ylempi AMK) -opiskelijoiden näkökulma
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Laurea-ammattikorkeakoulu Tiivistelmä
Leppävaara
Palveluliiketoiminnan koulutusohjelma (ylempi AMK)
Maija Petäjäniemi-Riekkinen
Tulevaisuuden oppimisympäristö – Restonomi (ylempi AMK) –opiskelijoiden ...
Pelin kehittäminen toimintatutkimuksen avulla työn tuottavuuden ja työn mielekkyyden tueksi
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyö on tehty työn tuottavuuden kehittämishankkeena suomalaisen energiayhtiön contact center-yksikköön. Tarkoituksena on uudistaa palveluyrityksen johtamismalleja ja parantaa kohdeorganisaation työn tuottavuutta ...
"Mennääks syömään vai kauppaan?" : - esimerkkinä yläkoulun kouluruokailu
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
Valtakunnallisessa kouluterveyskyselyssä vuosina 2010–2013 kävi ilmi, että kolmannes 8.-9.-luokkalaisista ei syönyt koululounasta päivittäin. Sama havainto tehtiin myös Nurmijärven kunnassa tehdyssä kyselyssä. Tämän ...