Haku
Viitteet 1-10 / 11
Ennakoivan sopimisen työkalupakki hius- ja kauneudenhoitoalalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää hius- ja kauneudenhoitoalalla suurimmiksi epäkohdiksi koettavat asiat sekä liikkeenharjoittajien että sopimusyrittäjien näkökulmasta. Kehittämistehtävän tavoitteena oli näiden ...
Henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman (HOKS) laadintavaiheen kehittäminen hius- ja kauneudenhoitoalan perustutkinnossa
(2020)
Tämä tutkimuksellinen kehittämistyö liittyi toisen asteen ammatillisen koulutuksen kehittämiseen. Aiheen on henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman (HOKS) laadinnan kehittäminen hius- ja kauneudenhoitoalalla ...
Kauneudenhoitoalan verkkokaupan kehittäminen saavutettavuuden ja käytettävyyden näkökulmasta
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kauneudenhoitoalan verkkokauppojen ominaisuuksia ja yhteneväisyyksiä sekä tarkastella verkkokauppojen saavutettavuus ja käytettävyystekijöitä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa ...
SKY-barometri, tehdään kauneudesta numero: Suomen Kosmetologien Yhdistyksen yrittäjäjäsenprofiili
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tunnistaa, millainen on Suomen Kosmetologien Yhdistyksen yrittäjäjäsen ja hänen yrityksensä. Työn toimeksiantajana oli Suomen Kosmetologien Yhdistys (SKY). Yhdistyksen jäsenistön ...
Digitalisaatiosta apua lain tulkintaan? Asiakasymmärrys kauneudenhoitoalan viranomaisten verkko-oppimisympäristöprojektissa
(2022)
Hius- ja kauneudenhoitoalalla toimii monimuotoinen ammattilaisten joukko. Perinteisten parturin, kampaajan ja kosmetologin ammattien lisäksi alan toimijoita voivat nykyään olla muun muassa microblading–artistit, ripsi- ja ...
BeautySafe Finland Hygieniasertifikaatin kehittäminen kauneudenhoitoalalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kauneudenhoitoalan ammattilaisten tietotasoa aseptiikasta ja hygieniasta, sekä tämän kerätyn ja analysoidun tiedon pohjalta auttaa tilaajayritystä luomaan kaupallinen ...
Kauneusalan vaikuttajamarkkina tulevaisuusmuotoilun näkökulmasta
(2021)
Vaikuttajamarkkinointi on vakiinnuttanut asemansa osana sosiaalista mediaa ja yritysten markkinointitoimenpiteitä. Vaikuttajamarkkinoinnin tulevia trendejä kommunikoidaan tyypillisesti vuoden aikajänteellä, mikä jättää ...
Kauneutta kameran takaa: Koulutusvideoiden suunnittelu ja tuottaminen hius- ja kauneudenhoitoalan perustutkintoon
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa Hyria koulutus Oy:n hius- ja kauneudenhoitoalalle laadukkaita koulutusvideoita jatkuvan haun kautta opiskelemaan hakeutuneille kosmetologiopiskelijoille. ...
Markkinaetua opintopolun palvelumuotoilulla : case Vamia hius- ja kauneudenhoitoala
(2022)
Tämä tutkimuksellinen kehittämistyö tehtiin Vaasan monialaisen ammatillisen koulutuksen organisaatiolle Vamialle. Kehittämistyön tarkoituksena oli luoda selkeä Opas opintoihin opiskelijalle, joka hakeutuu Vamian hius- ja ...
Hius- ja kauneudenhoitoalan lisä- ja täydennyskoulutuksella uutta osaamista työelämään – Stadin ammattiopiston tarjoaman hius- ja kauneudenhoitoalan lisä- ja täydennyskoulutuksen tarpeen kartoittaminen ja kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kartoittaa hius- ja kauneudenhoitoalan ammattilaisten mielipiteitä ja tarpeita alan ammattilaisille tarjottavan lisä- ja täydennyskoulutukseen kehittämiseksi. Tavoitteena oli selvittää, minkälaisia ...