Haku
Viitteet 1-4 / 4
Tunteita vai informaatiota? : Luonnonkosmetiikka markkinoinnin kohteena
(2020)
Opinnäytetyöni tavoite oli selvittää työn tilaajalle tietoa luonnonkosmetiikan käyttäjistä vähittäiskaupan jakelukanavassa. Tähän asti luonnonkosmetiikka on ollut normaalia kalliimpaa ja sen takia kysyntä on ollut vähäisempää ...
Kestävämpää kosmetiikkaa teollisuuden sivuvirtoja ja luonnon raaka-aineita hyödyntäen
(2021)
Kun samaan aikaan kuluttajamarkkinat ovat jatkuvassa kasvussa ja ihmisten ekologinen jalanjälki taas ylittää maapallon biokapasiteetin joka vuosi yhä aiemmin, ovat kiertotalouden ratkaisut, kierrätetyt raaka-aineet sekä ...
Luonnonkosmetiikan shampoon ja hoitoaineen tuotekehitys sopimusvalmistuksen ja kuluttajien rajapinnassa
(2020)
Luonnonkosmetiikan suosio on kasvanut tasaisesti viime vuosina, ja kuluttajat toivovat käyttämiltään kosmetiikkatuotteilta koko ajan enemmän luonnonmukaisuutta. Samaan aikaan tuotteiden halutaan olevan vähintään yhtä ...
Thaimaalaisen luonnonkosmetiikan mahdollisuudet verkkokaupassa
(2020)
Luonnonkosmetiikan suosio on kasvanut tavanomaisen kosmetiikan kysyntää nopeammin. Syynä voi olla koko maailmaa hallitsevasta muutoksesta, jossa ihmiset painostavat omaan ja luonnon hyvinvointiin. Yksi mainittava syy kasvuun ...