Haku
Viitteet 1-4 / 4
Tunnen tuotteeni -järjestelmän kehittäminen kosmetiikka-alalle
(2020)
Kosmetiikka-ala on suuressa nousussa Suomessa, pieniä yrityksiä on paljon kosmetiikka-alalla ja lainsäädännön velvoitteiden ymmärtäminen voi olla haastavaa mikroyrityksille. Haasteeksi pienille yrityksille tulee resurssien ...
In-store shopper experience in hypermarket face care department
(2020)
Tämän kehittämistehtävän tavoitteena on saada ymmärrystä asiakaskokemuksen nykytilasta naisten kasvojenhoito-osastolla hypermarketketjussa sekä esittää parannusehdotuksia tulosten pohjalta. Työssä keskitytään hypermarketketjun ...
Kuluttajan ostopäätökseen vaikuttavat tekijät tilatessa kosmetiikkaa verkkokaupoista
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli koota tietoa niistä tekijöistä, jotka vaikuttavat kuluttajan ostopäätökseen ostaa kosmetiikkatuote verkkokaupasta sekä tekijöitä, mitkä kuluttajat kokevat eduksi ostaessa kosmetiikkaa ...
Thaimaalaisen luonnonkosmetiikan mahdollisuudet verkkokaupassa
(2020)
Luonnonkosmetiikan suosio on kasvanut tavanomaisen kosmetiikan kysyntää nopeammin. Syynä voi olla koko maailmaa hallitsevasta muutoksesta, jossa ihmiset painostavat omaan ja luonnon hyvinvointiin. Yksi mainittava syy kasvuun ...