Haku
Viitteet 1-10 / 15
Opiskelijalähtöisen ohjauksen kehittäminen ammatillisessa koulutuksessa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia ohjauksen merkitystä ja käytänteitä toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa opiskelijan näkökulmasta. Opiskelijan näkökulman merkitystä korostavat ammatillisen koulutuksen ...
Kestävämpää kosmetiikkaa teollisuuden sivuvirtoja ja luonnon raaka-aineita hyödyntäen
(2021)
Kun samaan aikaan kuluttajamarkkinat ovat jatkuvassa kasvussa ja ihmisten ekologinen jalanjälki taas ylittää maapallon biokapasiteetin joka vuosi yhä aiemmin, ovat kiertotalouden ratkaisut, kierrätetyt raaka-aineet sekä ...
Tuoksujen salaperäinen maailma : Laurean estenomi-opiskelijat tuoksujen tieteellisen tiedon välittäjinä
(2021)
Kosmetiikka- ja kauneudenhoitoalalla on viime vuosina kiinnitetty paljon huomiota avoimuuteen ja kuluttajien valistamiseen. Tätä ilmiötä ei vielä ole nähty tuoksujen suhteen. Tuoksuja käytetään päivittäin, mutta niistä ...
Syväjohtamisesta työkaluja esihenkilötyöhön, case: Stadin ammatti- ja aikuisopisto
(2021)
Johtamista voidaan määritellä eri tavoin, se on perinteisesti jaoteltu ihmisten johtamiseen ja asioiden johtamiseen. Transformationaalisessa johtamistavassa painotetaan vuorovaikutusprosessia ja yksilöiden kehittymistä. ...
Agile operating model for beauty products and services providers' sustainability strategy
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on ketterien menetelmien hyödyntäminen kestävän kehityksen toimintamallin kehittämisessä. Opinnäytetyö perustuu aikaisempaan Liiketalouden Tradenomin (YAMK) opinnäytetyöhön, jossa luotiin ...
Virtuaalisesti vaikuttava : Virtuaalisen asiakastapahtuman tuotanto & toteutus
(2021)
Onnistunut tapahtuma motivoi ja innostaa. Keväällä 2020 tapahtumien merkitys korostui, kun maailmanlaajuisen koronapandemian vuoksi jo suunnittelut asiakastapahtumat peruttiin. Samainen kevät toi tullessaan valtavan ...
Yrittäjyysopintojen toiminnallinen toteutusmalli ammatillisiin oppilaitoksiin
(2021)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli kartoittaa yrittäjyysopetuksen opetusmenetelmiä, oppimisympäristöjä ja haasteita ammatillisissa oppilaitoksissa. Tavoitteena oli yrittäjyysopetuksessa käytettävien pedagogisten ...
Totta, teenhän miä vaikka mitä! – Yhteiskuntavastuu hiusalan mikroyrityksissä
(2021)
Yhteiskuntavastuu, vastuullinen liiketoiminta ja kestävä kehitys ovat sanoja ja käsitteitä, joita ilman ei voi nykyään yrittää. Vastuullisuus eri muodoissaan on noussut yrityksien tavoiteltavaksi arvoksi. Kuluttajat ovat ...
Tuotevideon kehittäminen yhteiskehittämällä farmaseuttisen henkilökunnan kanssa : case: Repolar Pharmaceuticals
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää farmaseuttisen henkilökunnan tuotetietoutta sekä asiakaskokemusta. Tavoitteena oli kehittää Abilar® 10% Pihkasalvalle sisällysluettelollinen tuotevideo yhteiskehittämällä farmaseuttisen ...
Miten jakelija voi edistää kosmetiikan myyntiä ketjuliikkeissä?
(2021)
Kosmetiikka-ala kasvaa nopeasti ja kilpailu kiristyy. Uusia tuotteita lanseerataan jatkuvasti ja yritysten pitää erottua entistä tehokkaammin muista. Erottumisessa apuna toimivat erilaiset kosmetiikkayritysten suosiossa ...